آسمان روشن برای Mysuru دختر برای تبدیل شدن به دولت در دومین زن خلبان جنگنده

میسور/Mysuru: هر کس یا جاه طلبی یا رویایی برای رسیدن به زمانی که آنها در دانشگاه اما تعداد بسیار کمی از آنها ز

توسط PARINEWS در 14 تیر 1399

میسور/Mysuru: هر کس یا جاه طلبی یا رویایی برای رسیدن به زمانی که آنها در دانشگاه اما تعداد بسیار کمی از آنها زنده رویاهای خود را انتخاب کنید و یا حرفه آنها آرزو. Mysuru مبتنی بر Coluvanda Punya Nanjappa به دست او رویای دوران کودکی و یا تماس با آن شور و شوق به یک خلبان جت جنگنده.

او انتخاب شده برای آموزش و هنگامی که او کامل آن او خواهد بود یک خلبان جنگنده نادر تمایز برای یک زن که ریشه های خود را در Kodagu زمین دفاع پرسنل. هر چند در این منطقه به دست آورد شهرت تولید یک فیلد مارشال کلی و بی حد و حصر ستوان ژنرال Brigadiers و رشته در ارتش هند و خود را در برابر صفوف در نیروی دریایی و نیروی هوایی آن است که برای اولین بار یک زن خلبان جنگنده در حال ظهور است از کوچک منطقه است.

در واقع او خواهد بود که تنها زن دوم از کارناتاکا به یک خلبان جت جنگنده پس از Meghana Shanbough از Chikkamagalur است و تنها زن در حال انجام دوره های آموزشی که در آن وجود دارد 40 آینده خلبانان جنگنده.

Coluvanda Punya Nanjappa

در سال گذشته Punya شد تنها زنان کادت از کارناتاکا انتخاب شود برای پرواز شعبه آموزش در نیروی هوایی هند شد. آموزش برای دانشجویان که انتخاب می شوند برای پرواز شعبه به سه مرحله تقسیم. Punya در حال حاضر به اتمام مرحله-1 از آموزش او در آکادمی در Dundigal در Telangana و انتخاب شده است, به پیوستن به جنگنده جریان که در آن او را تحت مرحله دوم آموزش در Hakimpet دوباره در Telangana.

آموزش مراحل زنده و ترکیبی از ماجراجویی و مهارت و استادانه آژيتاسيون. آنها آموزش داده خواهد شد برای شرکت در air-to-air combat هوا-به-زمین مبارزه و گاهی جنگ الکترونیک در حالی که در کابین خلبان یک جنگنده. جنگنده خلبانان تحت آموزش های تخصصی در جنگ هوایی و سگ جنگی (محدوده نزدیک مبارزه هوایی).

پس از مرحله دوم Punya راه اندازی خواهد شد به عنوان یک افسر به انجام مرحله سوم آموزش. او به احتمال زیاد به راه اندازی به عنوان یک افسر در بعد از عبور از رژه در ماه دسامبر. Punya همیشه می خواستم برای پیوستن به خلبان جنگنده جریان و رویای کودکی او بوده است متوجه شد. ساکن Vijayanagar در شهر Punya انتخاب شد به عنوان یک کارآموز خلبان از پرواز جنگنده های نیروی شعبه در سال گذشته است.

Punya با دسته ای-آمپول در آکادمی آموزش در Telangana.

او دختر Anuradha Nanjappa (یک معلم در سنت جوزف مرکزی مدرسه) و در اواخر Coluvanda P. بالا Nanjappa (او در خدمت به عنوان مدیر Prabha تئاتر) بومی Chambebellur در Virajpet taluk از Kodagu منطقه.

Punya از اتمام تحصیل در سنت جوزف مرکزی در Vijayanagar دنبال او PUC در Vijaya Vittala PU کالج در Saraswathipuram و مهندسی در NIE, Mysuru. Punya سپس در زمان نیروی هوایی آزمون پذیرش مشترک (AFCAT) — یک افسر استخدام دروازه در سه شاخه های نیروی هوایی — پرواز شعبه (کوتاه خدمات کمیسیون تنها) ویژگی های شعبه (دائمی و کمیسیون خدمات) و زمین وظیفه شعبه (دائمی و کمیسیون خدمات).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب