Facebook, تحریم سازمان تماس مارک زوکربرگ نشست 'ناامیدی'

پس از ماه افزایش فشار رهبران از #StopHateForProfit تحریم کمپین ملاقات با Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل و دیگ

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

پس از ماه افزایش فشار رهبران از #StopHateForProfit تحریم کمپین ملاقات با Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل و دیگر Facebook مدیران امروز است. اما در تماس با خبرنگاران پس از جلسه, سازمان, از, رنگ, تغییر, رایگان, مطبوعات, NAACP و ضد افترا لیگ شرح داده شده در این جلسه به عنوان خسته کننده است.

"در این جلسه که ما فقط سمت چپ ناامیدی گفت:" رنگ تغییر رئیس جمهور رشاد رابینسون. "در این مرحله ما انتظار یک پاسخ روشن به این خواسته های ما ساخت و ما نیست که."

برگزار شد در زوم جلسه بود و کمی بیش از یک ساعت و آن شامل انواع سیاست منجر تیم به عنوان به خوبی به عنوان افسر ارشد عامل شریل سندبرگ و رئیس محصول افسر Chris Cox. اما در حالی که این شرکت مشتاق به ادامه گفت و گو با گروه سازمان دهندگان می گویند این شرکت موفق به ایجاد هر شرکت تعهدات در 10 خواسته های ساخته شده توسط تحریم سازمان که شامل منع تماس به خشونت از سیاستمداران و از بین بردن گروه های متمرکز بر سفید برتری یا انکار هولوکاست.

"تنها توصیه آنها حتی اقدام به نشانی استخدام حقوق مدنی موقعیت اما قادر به ارتکاب به این قطعه بسیار مهم از موقعیت که در C-suite سطح و یا آنچه که مورد نیاز برای موقعیت خواهد بود:" رنگ تغییر گفت: در پیگیری کرد. "با این حال آنها ارائه شده هیچ تلاشی برای پاسخ به دیگر نه توصیه."

ضد افترا لیگ رئیس جمهور جاناتان " Greenblatt — یک شریک در #StopHateForProfit ائتلاف مشترک آن ناکامی توصیف این نشست به عنوان "طولانی در زمان کوتاه اما در تعهدات." "Greenblatt در زمان خاص موضوع را با Facebook ادعا می کنند که آن را فعالانه حذف 89 درصد از نفرت محتوایی که کاربران اقدام به ارسال. "شرکت فورد موتور نمی توانم بگویم که 89 درصد از کمربند ایمنی کار," او گفت:.

"پاسخ ما شنیده بود 'ما در سفر ما در حال انجام است ما تقریبا وجود دارد'" " Greenblatt ادامه داد. "این به اندازه کافی خوب نیست."

تمرکز بر روی Facebook را اعتدال از نفرت گروه #StopHateForProfit کمپین نشان داده است موفقیت های قابل توجهی در متقاعد کردن تبلیغ به سوگند یاد کردن پلت فرم. Coca-Cola, Unilever, Diageo و بسیاری دیگر از عمده تبلیغ باید متعهد به خرید تبلیغات در Facebook تا به این مسائل پرداخته.

این کمپین نیز تاثیر خارج از Facebook با مهم اعتدال تلاش های یوتیوب ق و کشش انجام شده در پی مبارزات انتخاباتی. Facebook نیز در زمان پایین تعداد صفحات مرتبط با insurrectionist "boogaloo" جنبش است.

Facebook را گسترده ترین پاسخ به مطالبات شده است و آن طولانی-انتظار حقوق مدنی حسابرسی. این شرکت قصد دارد به انتشار گزارش نهایی از آن ممیزی فردا انجام شده توسط یک نهاد مستقل حقوقی اگر چه فعالان باقی می ماند در مورد چگونه با شور و نشاط شرکت را پیاده سازی ممیزی را توصیه.

"ما کار کرده اند برای سال سعی کنید برای به حداقل رساندن حضور نفرت در ما پلت فرم" سندبرگ نوشت: در یک پست وبلاگ بعد از جلسه. "ما سخت در حال کار هر روز برای به اجرا درآوردن سیاست های ما همیشه با دقت بیشتر و سرعت. ما هرگز به طور کامل اما ما در مورد مراقبت از این عمیق."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن