پنج نامزد برای شورای قانونگذاری

بنگلور: فرماندار Vajubhai R. Vala چهار نامزد پنج نفر از جمله وزرای سابق A. H. Vishwanath و C. P. Yogeshwar و س

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

بنگلور: فرماندار Vajubhai R. Vala چهار نامزد پنج نفر از جمله وزرای سابق A. H. Vishwanath و C. P. Yogeshwar و سه نفر دیگر به دولت شورای قانونگذاری. سه نفر دیگر نامزد دریافت جایزه هستند BJP Mahila مورچا جمهور Bharathi شتی فرهنگستان از Belagavi Sabanna Talwar و قبیله ای فعال Shantaram Budna Siddi.

نامزدی می آید به عنوان یک کمک به Vishwanath که در حال فرار از کنگره به JD(ع) پیش از سال 2018 مجمع انتخابات و بعد از JD(ع) به BJP در ماه جولای سال گذشته پس از ترک نشسته MLA از Hunsur. او نقش مهمی در فروپاشی ائتلاف قبلی دولت است.

Yogeshwar بود که یک وزیر در BJP کابینه بیش از هفت سال پیش از دست داده بود در این نظر سنجی از چننپتنا حوزه در سال 2018 مجمع انتخابات به H. D. Kumaraswamy از JD(S).Yogeshwar بیش از حد برخاستیم و نقش کلیدی در مهندسی defections از Kumaraswamy led JD(ع)-کنگره ائتلاف دولت در سال گذشته که منجر به بی جی پی بازگشت به قدرت دوباره در دولت است. Bharathi شتی برعهده دولت زنان بال BJP.

Sabanna Talwar رئیس وزارت اقتصاد در Rani Chennamma دانشگاه در Belagavi در حالی که Shantaram Siddi فعال از Siddi قبیله که آثار ریشه های آن را به آفریقا است. Siddi کار کرده است برای قبیله ای باعث بیش از سه دهه از طریق Vanavasi Kalyana Ashrama یک سازمان غیر دولتی. هر دو آنها از سنت جامعه و نامزدی خود را بر خلاف سه نفر اول شد و بنا به گزارش ها توصیه می شود توسط حزب فرماندهی عالی و در راستای اخیر خود ابتکار عمل را به پاداش low-profile حزب کارگران است.

تنها در ماه گذشته BJP رهبری مرکزی تا به حال نامزد حزب کارگران Ashok Gasti و Eranna Kadadi به Rajya سبها (RS).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن