فیس بوک در حال آماده شدن برای روز انتخابات زشت

امروز فیس بوک مرکز اطلاعات رای دهندگان را که وعده های طولانی مدت دارد راه اندازی کرد، به معنای راهنمای معتبر ی

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399

امروز فیس بوک مرکز اطلاعات رای دهندگان را که وعده های طولانی مدت دارد راه اندازی کرد، به معنای راهنمای معتبر ی برای کمک به آمریکایی ها در انتخابات آینده رای خود را به مردم آمریکا ارائه می دهد.

با بیش از دو ماه دور شدن انتخابات، اطلاعات موجود در مرکز در حال حاضر بر روی ثبت نام رای دهندگان متمرکز است، اما مقامات فیس بوک گفتند که تمرکز با نزدیک شدن به روز انتخابات تغییر خواهد کرد، و به سمت ویژگی های روند رای گیری و پس از روز انتخابات، گزارش دقیق نتایج تغییر خواهد کرد.

نائومی گلیت، معاون مدیریت محصول و تاثیر اجتماعی در فیس بوک گفت: «با نزدیک تر شدن به روز انتخابات، رای گیری از طریق نامه برای افرادی که ترجیح می دهند از محل های شلوغ رای گیری دور بمانند، مهم تر خواهد بود. "رأی گیری زودهنگام نیز گزینه مهمی برای بسیاری از مردم خواهد بود، بسته به قوانین در دولت خود."

از همه شوم تر، فیس بوک در نظر دارد تا مرکز اطلاعات رای گیری پس از نزدیک شدن نظرسنجی ها به یک منبع کانووننیک برای نتایج انتخابات تبدیل شود، چرا که تاخیر در تنظیم رأی نامه ها می تواند باعث شود نتایج نهایی برای چند روز به تأخیر بیافتد.

ناتانیل گلیچر، رئیس امنیت فیس بوک گفت: "به نظر می رسد به طور فزاینده ای مانند ما ممکن است نتایج در شب انتخابات را داشته باشد، " ما می خواهیم مردم بحث را درک کنند، اما ما هم می خواهیم که واقعیت ها را درک کنند"

با نزدیک شدن به انتخابات، مرکز اطلاع رسانی رای گیری فیس بوک در صدر خبرهای کاربران قرار خواهد داشت، مشابه مرکز اطلاعات COVID-19 که در ماه مارس به کار گرفته شد. فیس بوک همچنین لینک به مرکز در نوشته های شناسایی شده به عنوان مربوط به انتخابات، هر دو از چهره های سیاسی و کاربران روزمره را شامل می شود. هنوز هم، محتوا فقط برای کاربرانی قابل مشاهده خواهد بود که از طریق لینک کلیک می کنند، و معلوم نیست که سیستم تا چه اندازه اطلاعات غلط در شبکه را در بزرگ باز خواهد داشت.

پروژه در میان اختلاف رو به رشد بر سر رای گیری پستی، که بسیاری از هیئت های رای گیری به عنوان راهی برای به حداقل رساندن خطر ویروس مکان های سنتی رای گیری در فرد قرار داده است. با وجود رای گیری های متعدد غایب از طریق نامه، رئیس جمهور ترامپ به شدت از تلاش ها انتقادی کرده است، و بی اساس نامه را به رای گیری متهم می کند که «فرمولی برای تقلب در انتخابات» است.

اخیرا، رئیس جمهور ترامپ بودجه به اداره پستی آمریکا را به عنوان راهی برای جلوگیری از تحویل دادن رأی های پستی به طور موثر مسدود کرده است. او در مصاحبه ای به فاکس بیزنس گفت: «[دموکرات ها] به آن پول نیاز دارد تا اداره ٔ پستی کار کند تا این کار همهٔ این میلیون ها و میلیون ها رأی را ببرد. "اینها فقط دو مورد هستند، اما اگر آن دو مورد را نگیرید که به این معنی است که شما نمی توانید در رای گیری جهانی ایمیل داشته باشيد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن