عجله در Devaraja بازار گل!

Varamahalakshmi جشنواره جمعیت دهید MCC برای تغییر بازار به J. K. زمینه را برای 3 روز میسور/Mysuru: پیش بینی ها

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

Varamahalakshmi جشنواره جمعیت دهید MCC برای تغییر بازار به J. K. زمینه را برای 3 روز

میسور/Mysuru: پیش بینی های سنگین عجله از جشنواره خریداران در میان موجی COVID موارد در اواخر Mysuru شهرستان و منطقه Mysuru شهرستان شرکت (MCC) که خم جهنم در مسطح افزایش موارد مثبت امروز تصمیم گرفت به طور موقت تغییر بازار گل واقع در داخل Devaraja بازار بزرگ فضای پس از مردم شلوغ بازار این صبح است.

حتی اگر فرخنده Varamahalakshmi جشنواره که سه روز پیش خریداران شلوغ بازار شهرستان از اوایل صبح وادار کردن مقامات برای تغییر فروشندگان گل به J. K. زمینه نزدیکی شهر ایستگاه راه آهن به طوری که مردم می توانند آزادانه حرکت در اطراف با حفظ فاصله اجتماعی.

MCC توسعه افسر Nagaraj که فاش شده این SOM' گفت که به عنوان گل در بازار بود و متراکم اجتماعی فاصله و دیگر هنجارهای نمی تواند به دنبال در طول جشنواره با عجله و از این رو گل فروشندگان خواسته شده است برای تغییر به J. K. زمینه.

به عنوان یک اقدام احتیاطی از فروشندگان خواسته شده است به انجام کسب و کار در J. K. زمینه از 29 جولای تا 31 جشنواره روز گفت: MCC کمیسر Gurudatta Hegde در یک مصاحبه مطبوعاتی و اعلام کرد که بدن مدنی مجبور به گرفتن این تصمیم با در نظر گرفتن ایمنی از تعداد زیادی از جشنواره خریداران که در حال انتظار برای بازدید از این بازار در طول این سه روز.

Varamahalakshmi Vrata است که یک جشنواره برای تسکین دادن الهه لاکشمی, همسر لرد ویشنو یکی از تثلیث هندو. Varalakshmi است که کمک های مالی boons. مهم puja انجام شده توسط جماعت زنان در کارناتاکا, آندرا پرادش, Telangana, Tamil Nadu, Maharashtra و اوتار پرادش است. این جشنواره را جشن خواهد گرفت با تب مذهبی در چهار شنبه, 31st جولای سال 2020 است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن