Govt. خانه منتظر VVIP به تحویل به قربانیان

مدیکری/ Mysuru: بیش از 423 خانه های که وعده داده شده بود در فاز اول احیا پروژه که تکمیل شده است در Jamboor و K

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

مدیکری/ Mysuru: بیش از 423 خانه های که وعده داده شده بود در فاز اول احیا پروژه که تکمیل شده است در Jamboor و Katakeri توسط Nirmithi Kendra هنوز به تحویل سال 2018 قربانیان سیل.

خانه ها شده اند به طور کامل تکمیل شده و در انتظار ورود یک VVIP به تحویل به قربانیان سیل. از 423 خانه 318 ساخته شده است در Jamboor و 280 از آنها تکمیل شده با تمام امکانات از جمله جاده و آب و برق است. 70 خانه های ساخته شده در Katakeri.

هر خانه ساخته شده با پيش بازیگران بتن. Rs. 9.80 دلار لاخ صرف شده در هر یک از خانه ها و مناطق شناسایی شده اند که برای ساخت خانه های تایید شده توسط سازمان زمین شناسی و اکتشافات هند (GSI) به عنوان سیل و زمین لغزش-ضد. هر قالب بتن خانه طراحی شده بر اساس " M-20 درجه طراحی و ساخته شده است مساحت 425 متر مربع است.

تکنیک های مدرن استفاده شده است برای ساخت خانه و هر خانه دارای 2 اتاق خواب و یک هال و یک آشپزخانه. خانه ها آتش و مقاوم در برابر زلزله و باید تمام امکانات مدرن. منابع در Kodagu دولت در منطقه گفت: 'ستاره میسور است که وزیر B. S. Yediyurappa بازدید Kodagu در مارس 29 و تصمیم گرفته خواهد شد به ترتیب یک رویداد به دست بیش از خانه. مقامات در انتظار تایید از سانتی متر ،

در مورد فاز دوم بازسازی خانه کار می کند که هدف از ساختمان 412, خانه, مقامات گفت که این پروژه شده است مانع COVID-19. "بسیاری از رهبران کارگران ساختمانی را ترک کرده اند Kodagu به روستاهای بومی خود در کشورهای دیگر وجود دارد و کمبود نیروی کار را به این خانه ساخت و ساز کار می کند در این مقطع. امیدوارم این وضعیت را به سهولت در آینده نزدیک" خبر داد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن