Facebook تعلیق anti-ماسک برای گسترش COVID-19 اطلاعات غلط

Facebook حذف یکی از بزرگترین ضد ماسک گروه در آن پلت فرم برای نقض سیاست های خود در برابر گسترش اطلاعات غلط در م

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

Facebook حذف یکی از بزرگترین ضد ماسک گروه در آن پلت فرم برای نقض سیاست های خود در برابر گسترش اطلاعات غلط در مورد COVID-19.

درباره بخش عمومی گروه دریدن امریکا! — که تا به حال بیش از 9,600 اعضای توصیف آن به عنوان "در اینجا به گسترش حقیقت در مورد ماسک!" از آن ساخته شده چند ادعا شده است که به طور گسترده ای افشا و خنثی در مورد ماسک مانع جریان اکسیژن و داشتن یک تاثیر روانی منفی. "این است که یک روانی لنگر برای سرکوب اسارت و شناختی اطاعت. هنگامی که شما با پوشیدن یک ماسک شما همدست در اعلام همه انسان ها به عنوان خطرناک عفونی و تهدیدات" پست اعلام کرد.

این یکی از ده ها تن از این گروه ها به راحتی یافت می شود در یک جستجو برای "دریدن" on Facebook. برخی از گروه های خصوصی معنی یک گروه مدیریت به تصویب اعضای جدید قبل از آنها می توانید عضویت. اما موضوع همان است: این گروه در مخالفت با مداخله بهداشت عمومی و پشتیبانی توسط کارشناسان پزشکی. مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری توصیه می کند مردم ماسک در همه مناطق عمومی که باید محدود کردن گسترش ویروس. این Facebook groups برای افرادی که نمی خواهید به پوشیدن ماسک و وجود دارد مقدار زیادی از آنها.

Facebook عمل آمد و پس از پرس و جو در مورد این گروه از آستانه. "ما باید سیاست های روشن در برابر ترویج مضر اطلاعات غلط در مورد COVID 19 و حذف این گروه در حالی که ما در نظر دیگران" Facebook سخنگوی Dami Oyefeso گفت: در یک ایمیل.

با توجه به Facebook قوانین اگر یک سهام گروه اخبار نادرست بارها و بارها این پلت فرم را نشان می دهد این گروه مطالب پایین تر در کاربران اخبار و توقف نشان می دهد مردم به پیوستن به این گروه به منظور کاهش رشد آن است.

دریدن نقاب امریکا گروه صفحه شامل مطالب, عکس از اعضای پوشیدن ماسک های مزین با امریکا بزرگ دوباره شعار یا دیگر مراجع به رئیس جمهور تهمت معمولا به عنوان راهی برای اعتراض ماسک مورد نیاز است. پست های دیگر توصیف تجربه های برخورد با فروشگاه های که نیاز به ماسک و بسیاری از پوستر پرسید که چگونه به ادعای یک "معافیت" از ماسک قوانین.

یک تصویر از یک "ماسک صورت معاف کارت" صادر شده توسط "آزادی برای نفس کشیدن آژانس" در ارتباط بود به برجسته; یکی از پوستر توصیه دیگران به "آن را چاپ لمینیت آن و استفاده از آن. شماره حلال است." هیچ سازمان دولتی وجود دارد و اجرای قانون مقامات هشدار داده اند که چنین کارت — که با استفاده از یک نسخه از وزارت دادگستری عقاب لوگو — "حمل نیست به زور از قانون" نیویورک تایمز گزارش داد.

در میان گروه های خصوصی هستند "میلیون Unmasked مارس" که بیش از 7,800 اعضای. "پدر و مادر قدرتمند هستند! ما یک گروه از مادران, پدران, پدربزرگ و مادربزرگ, عمه, خاله, معلمان و دوستان و پرستاران و هر کسی که در رابطه با فرزندان ما با پوشیدن ماسک به مدرسه در پاییز" گروه "مورد" بخش خواند. "ما باور داریم که کودکان ما با پوشیدن ماسک به مدرسه است که از لحاظ جسمی و روانی آسیب می رساند. به ما بپیوندید در گفت بیشتر ماسک!" و "برداشتن نقاب از چهره ترس" که در حدود 400 عضو است ترویج یک آگوست 1st, رویداد "صف آرایی در برابر اجباری ماسک."

کارشناسان پزشکی می گویند بسیار کمی وجود دارد دلایل پزشکی به مانع بسیاری از افراد از پوشیدن پارچه پوشش صورت زمانی که آنها بیرون رفتن در ملاء عام. حدود دو دوجین متحده در حال حاضر برخی از نوع از ماسک مورد نیاز در محل. حتی رئیس جمهور تهمت است که تا حد زیادی مقاوم به پوشیدن ماسک در توییتی جمعه که آن را "وطن پرست به پوشیدن ماسک صورت زمانی که شما نمی توانید به لحاظ اجتماعی فاصله است."

Facebook گرفته است چند مرحله را به تلاش برای جلوگیری از سیل coronavirus اطلاعات غلط در آن سیستم عامل با نتایج مختلط. یک داغدار گزارش در ماه آوریل از حقوق بشر گروه Avaaz در بر داشت 100 قطعه از اطلاعات غلط در مورد ویروس در Facebook به اشتراک گذاشته شد بیش از 1.7 میلیون بار بازدید در حدود 117 میلیون بار. Facebook اعلام کرد مارس 16th که آن را با اضافه کردن یک برچسب هشدار دهنده هنگامی که یک فرد دوست game, نظر, و یا در واکنش به یک پست با کروناویروس اطلاعات است. همچنین در این شرکت گفت که از بین بردن "شبه علم" را از لیست دسته بندی ها تبلیغ می تواند با استفاده از هدف قرار دادن مشتریان بالقوه "برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی در تبلیغات است."

در ماه مه این شرکت منتشر شد گزارش توصیف آن با استفاده از هوش مصنوعی همراه با انسان واقعیت-چکرز و مدیران برای اجرای آن استانداردهای جامعه. بر اساس این گزارش در ماه آوریل, Facebook, قرار دادن برچسب های هشدار دهنده بر 50 میلیون قطعه از مطالب مربوط به COVID-19 و پس از مارس 1, حذف بیش از 2.5 میلیون قطعه مطالب مرتبط با ماسک فروش دست عفونی و COVID-19 کیت های آزمایش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن