Facebook می خواهد برای کمک به ثبت نام 4 میلیون رای دهندگان در این سال جدید با 'رای گیری مرکز اطلاعات'

Facebook با هدف بهبود منابع آن ارائه دهندگان رای دهندگان آمریکایی و تلاش خواهد کرد برای کمک به مردم برای رأی د

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

Facebook با هدف بهبود منابع آن ارائه دهندگان رای دهندگان آمریکایی و تلاش خواهد کرد برای کمک به مردم برای رأی دادن ثبت نام پیش از سال 2020 ما در انتخابات با توجه به جدید op-ed توسط مارک زوکربرگ مدیر عامل منتشر شده در ایالات متحده آمریکا امروز سه شنبه عصر.

زوکربرگ می گوید: این شرکت با هدف کمک به 4 میلیون نفر برای رأی دادن ثبت نام از 2 میلیون و چهار سال پیش از طریق منابع ارائه شده در سراسر Facebook, Instagram, و مسنجر. Facebook نیز معرفی جدید "رای گیری مرکز اطلاعات" در طراحی شبیه به آن COVID-19 توپی که ویژگی های بررسی سلامت عمومی اطلاعات و اخبار در مورد رمان coronavirus و موضوعات مرتبط.

"2020 انتخابات در حال رفتن به بر خلاف هر گونه دیگر است. آن را در حال حاضر برای رفتن به یک گرم مبارزات انتخاباتی بود که قبل از همه گیر — و قبل از کشتن جورج فلوید و بسیاری دیگر مجبور به ما دوباره به مقابله با این واقعیت دردناک از نژادپرستی سیستماتیک در آمریکا است. مردم می خواهند مسئولیت پذیری و در یک دموکراسی راه نهایی ما این است که از طریق رای گیری" زوکربرگ می نویسد. "با خیلی از ما گفتمان در نظر گرفتن محل آنلاین, من اعتقاد دارم که سیستم عامل مانند Facebook می تواند نقش مثبت در این انتخابات با کمک آمریکایی ها با استفاده از صدای خود را که در آن مهم ترین — با رای دادن."

زوکربرگ می گوید Facebook تلاش در اینجا می تواند تشکیل "بزرگترین رای گیری کمپین اطلاعات در تاریخ آمریکا است." این کمپین می آید پس از یک سری از شکست توسط Facebook در طول سال 2016 آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری که در آن روسیه دخالت به دنبال استوک نظام سیاسی در کشور است و ممکن است تحت تاثیر نتیجه مسابقه.

بیش از چهار سال گذشته Facebook مواجه شده است به انتقاد شدید از فعالان و نمایندگان مجلس برای عدم حفاظت از پلت فرم های خود را از کسانی که هماهنگ مبارزات و سیل از جعلی و اخبار و اطلاعات غلط و اشکال دیگر از محتوای سوال برانگیز است که به شدت در معرض خطر این شبکه اجتماعی امانت به عنوان یک منبع اطلاعات و نقش آن در حفاظت از نهادهای دموکراتیک. در حالی که زوکربرگ در ابتدا در بر داشت این ایده است که شرکت خود را مسئول چنین مبارزات مؤثر بر انتخابات "دیوانه" موضع خود را در مورد این موضوع قابل ملاحظه ای تکامل یافته و Facebook رئیس جمهور در سه سال گذشته صرف از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در تلاش برای اصلاح این شرکت در نقاط کور و تعمیر آن تصویر.

این شرکت سرمایه گذاری به شدت در انتخابات یکپارچگی و در انسان-هدایت و هوش مصنوعی-صفحه اعتدال شیوه ها و ابزارهای امنیتی با استفاده از آن به تشخیص این رفتار و تلاش و مبارزه با آن است. زوکربرگ خود همچنین به نظر می رسد قبل از کنگره بارها به پاسخ برای پلت فرم کاستی ها (هر چند Facebook مواجه شده است و کمی مالی و یا قانونی پیامدهای). و در حالی که شهرت این شرکت در زمان شیرجه بینی بعد از سال 2016 با توجه به کمبریج Analytica و دیگر رسوایی آن به نشان دادن نشانه هایی از بهبود در ماه های اخیر در بخشی به زوکربرگ را متمرکز پاسخ به COVID-19 و شرکت تمایل به گرفتن یک رویکرد پیشگیرانه در مبارزه با اطلاعات غلط.

"ما باید مسئولیت برای حفاظت از یکپارچگی خود رای. در سال 2016 ما آهسته به شناسایی دخالت خارجی در پلت فرم ما," زوکربرگ می نویسد: در op-ed. "ما یاد گرفته ایم از این تجربه و محافظت در برابر تداخل در بیش از 200 انتخابات در سراسر جهان است." رای گیری مرکز اطلاعات نمایش داده خواهد شد برجسته در اخبار تغذیه, Facebook نرم افزار موبایل و دسکتاپ سایت و همچنین در Instagram, زوکربرگ می گوید. آن را در درجه اول شامل "اطلاعات معتبر از جمله چگونگی و زمانی که به رای و همچنین اطلاعات در مورد ثبت نام رای دهندگان رای گیری توسط ایمیل و اطلاعات در مورد رای گیری اولیه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن