در هم ریختن قبیله جدید از ویژگی های طول فیلم بخشی از یک همهجانبه سینمایی جهان'

در هم ریختن قبیله است که مصرف یک صفحه از مارول را راهکار. امروز این سازمان اعلام کرد که این نسخه یکی از ویژگی

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

در هم ریختن قبیله است که مصرف یک صفحه از مارول را راهکار. امروز این سازمان اعلام کرد که این نسخه یکی از ویژگی های طول فیلم بعد از این سال با بازی در هم ریختن استعداد که چه آن را به عنوان توصیف "همهجانبه سینمایی جهان است."

این "فاز قبیله جهان" را به عنوان آن را به حال ایجاد شده در همکاری با نامرئی روایت یک استودیو دیجیتال گروگان سابق پارامونت رئیس جمهور آدام گودمن و تهیه کننده فیلم اندرو Sugerman. (این استودیو قبلا همکاری با مایکل بای در یک فیلم در مورد این بیماری همه گیر.) در حال حاضر وجود دارد هیچ جزئیات در مورد فیلم خود را — مانند یک عنوان یا یک طرح — اما Faze می گوید که از آن خواهد شد به طور کامل خود تامین شده و خواهد شد از ویژگی های موسیقی متن فیلم از حماسه سوابق.

"از لحاظ تاریخی هالیوود گرفته شده یک مصلحت رویکرد به اعمال نفوذ سازندگان و خود بزرگ مخاطبان" فاز لی مدیر عامل Trink در بیانیه ای گفت. "نامرئی روایات' احترام بسیار زیاد و مشتاق درک است که رابطه مجموعه استاندارد جدید برای فیلمسازان آوردن خود را به فرمت های عظیم و هار مخاطبان است."

در هم ریختن قبیله است که بهترین و شناخته شده برای آن فهرستی از محبوب esports و بازی شخصیتهای اما اخیرا سازمان گسترش بوده به سنتی سرگرمی. در این سال راه اندازی فاز یک فیلم و تلویزیون استودیو و همکاری با Quibi برای نشان دادن واقعیت. این, به نوبه خود جذب کرده است تعدادی از افراد مشهور سرمایه گذاران و شرکای تجاری از جمله افست گفت که آستانه سال گذشته که "واقعی بازیکنان آنها مانند ستاره های موسیقی راک."

Faze را بدون عنوان فیلم را اولین بار در ماه سپتامبر در "drive-in movie premiere رویداد در لس آنجلس است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن