فدرال ممنوعیت هواپیماهای بدون سرنشین بیش از پورتلند ساختمان های دولتی

وزارت امنیت داخلی آمریکا و مقامات را ممنوع اعلام کرد هواپیماهای بدون سرنشین از پرواز در نزدیکی ساختمان های فدر

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

وزارت امنیت داخلی آمریکا و مقامات را ممنوع اعلام کرد هواپیماهای بدون سرنشین از پرواز در نزدیکی ساختمان های فدرال در پورتلند زیرا آنها بر این باورند هواپیماهای بدون سرنشین هستند surveilling فدرال افسران در تظاهرات وجود دارد, رویترز گزارش. منظور می آید چند هفته پس از آژانس های فدرال کشف شد با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین نظارت خود را بر تظاهرات مسالمت آمیز در مینیاپولیس و دیگر شهرهای آمریکا.

این سازمان گفت: هواپیماهای بدون سرنشین ناشناس باید پرواز بیش از جمعیت مردم معترض در نزدیکی ساختمان های فدرال در پورتلند در موارد متعدد. گذشته هشت هفته تظاهرات و راهپیمایی در مرکز شهر پورتلند به فشار برای پلیس اصلاحات و در روزهای اخیر شده است پیوست توسط نیروهای فدرال حفاظت از ساختمان های فدرال. نیروهای نظامی باید با استفاده از گاز اشک آور و اسپری فلفل و می گویند معترضان پرتاب پرتابه در آنها.

هواپیماهای بدون سرنشین بان در محل تا 16 اوت را پوشش می دهد و پروازهای زیر 1000 پا در داخل یک مایل دریایی از ادیت سبز-وندل وایات ساختمان فدرال و ایالات متحده فدرال دادگاه است. فعلی اداره هوانوردی فدرال قوانین منع پرواز تفریحی هواپیماهای بدون سرنشین بیش از افراد و یا وسایل نقلیه در حال حرکت در شب و یا در ارتفاعات بالاتر از 400 پا از روی زمین به طوری که اگر هواپیماهای بدون سرنشین در پرواز بودند بیش از پورتلند معترضان به فدرال مقامات ادعا می کنند آنها در حال حاضر بودند نقض قوانین FAA و اپراتور می تواند شده اند اشاره کرد. این geofencing سیستم های ساخته شده به برخی از هواپیماهای بدون سرنشین ممکن است به معنای واقعی کلمه به نگه داشتن آنها را از مصرف کردن در فدرال محدود منطقه اما این بستگی به تعیین.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفت: ماموران فدرال مستقر شدند به پورتلند برای محافظت از ساختمان های فدرال از جمله دادگاه, که برچسب شده با نقاشی های دیواری و تا به حال ویندوز شکسته. اما به عنوان Vox , یادداشت های مسلح نیروهای دستگیر شده اند در فیلم بازداشت تظاهرکنندگان و قرار دادن آنها در بینام و وسایل نقلیه و آنها اغلب هیچ جا در نزدیکی اموال فدرال که در آن فدرال آمريکا خواهد صلاحیت دارند.

ماه گذشته اعضای کنگره درخواست اطلاعات در مورد آژانس های فدرال,' استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین بیش از معترضان در چندین شهر خواستار آن است که آنها "بس هر و همه surveilling آمریکایی درگیر در تظاهرات صلح آمیز است." در این نامه با اشاره به مه حادثه که در آن یک شکارچی نظارت هواپیماهای بدون سرنشین از گمرک و حفاظت از مرزها دور بالا اعتراضات در مینیاپولیس.

پورتلند ممنوع آن اداره پلیس از همکاری با اجرای قانون فدرال در روز چهارشنبه همان روز ماموران فدرال با استفاده از گاز اشک آور در یک جمعیت خارج فدرال دادگاه به usf football گزارش داد. در میان آن جمعیت بود پورتلند شهردار تد ویلر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن