Fortnite افتخارات تبادل نظر خالق Jalaiah هارمون با خود را در بازی هیجان بخرج دادن

Fortnite's جدیدترین بازی هیجان بخرج دادن مشترک یکی. بازی حماسی در این شب اعلام کرد راه اندازی "تبادل نظر" به و

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399

Fortnite's جدیدترین بازی هیجان بخرج دادن مشترک یکی. بازی حماسی در این شب اعلام کرد راه اندازی "تبادل نظر" به ویروسی Infinite رقص ایجاد شده توسط Atlanta, نوجوان Jalaiah هارمون. حساب توییتر برای Fortnite آشکارا به نقل Harmon, نوشتن, "Go, Go, go, go, اجازه دهید بروید و مجسمه نیم تنه برخی از [آتش] حرکت توسط @jalaiah."

روشن نیست که آیا حماسه و هارمون زده برخی از نوع از صدور مجوز معامله اما این امکان با توجه به توسعه راکی در تاریخ حقوقی با رقص emotes. در طول Fortnite's صعود شروع در پاییز سال 2017 این بازی دارای برجسته تعدادی از دنیای واقعی رقص کپی از فرهنگ پاپ. گاهی اوقات emotes بودند با الهام از رقص در تلویزیون نشان می دهد مانند به طور پیش فرض رقص الهام مالش بازیگر دونالد کارولینای شمالی. اما اغلب این رقص اختراع شد توسط سازندگان و بعد رفت ویروسی در رسانه های اجتماعی.

تعدادی از پرونده های حقوقی ثبت شد در برابر حماسه بیش از ادعای این شرکت نقض در برخی از انواع یا مثل و یا کپی رایت با استفاده از رقص بدون اجازه و برخی باقی می ماند در حال انجام است. بدون در نظر گرفتن, در این مورد, به نظر می رسد حماسی است که آشکارا با استناد به خالق رقص آن جدیدترین هیجان بخرج دادن شبیه سازی و این امر می تواند کاملا عجیب و غریب به انجام این کار بدون داشتن اولین همکاری با هارمون به آن را دریافت کنید در این بازی است.

به نظر می رسد حماسه دیگر علاقه مند در گرفتن موجود رقص و تبدیل آنها به emotes بدون اعتبار به عنوان استراتژی خود در گذشته برای برخی از رقص های محبوب. این شرکت برگزار شد Infinite مسابقه رقص در اوایل سال جاری با شفاف شرایط صدور مجوز شده است و عطف محبوب streamer رقص حرکت می کند به emotes با اجازه و همکاری از سازندگان خود را دارند. محبوب streamer تایلر "نینجا" Blevins کردم پوست خود هیجان بخرج دادن و دیگر اقلام در بازی به عنوان بخشی از یک معامله با حماسه در ژانویه.

گنجاندن تبادل نظر هیجان بخرج دادن نیز یک ژست خوب برای هارمون که تا حد زیادی رفت و ناشناخته برای رقص خود را حتی به عنوان آن را تبدیل به یکی از محبوب ترین حرکت در Infinite و دیگر سیستم عامل های اجتماعی در اوایل این سال است. تنها پس از مقالات نشریات مانند نیویورک تایمز و بورسی را هارمون دریافت اعتبار مناسب برای انبوه با نفوذ سهم به فرهنگ پاپ. و در حال حاضر هارمون خواهد بود برای همیشه جاودانه در جهان از Fortnite.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن