GM طعنه دو نسخه جدید از تمام الکتریکی Chevy پیچ

جنرال موتورز در حال ارائه یک زیر چشمی دزدکی حرکت کردن از دو نسخه جدید Chevy بولت، خودروی الکتریکی بازار انبوه

توسط PARINEWS در 5 شهریور 1399

جنرال موتورز در حال ارائه یک زیر چشمی دزدکی حرکت کردن از دو نسخه جدید Chevy بولت، خودروی الکتریکی بازار انبوه خودروساز است که از سال ۲۰۱۷ در حال فروش است. یک بولت تازه و یک خودروی بزرگ تر بولت الکتریک سودمند برای اولین بار در اوایل سال جاری در "روز EV" خودروساز اعلام شد و انتظار می رود در تابستان ۲۰۲۱ وارد تولید شود.

نگاه اجمالی ما از هر دو وسایل نقلیه تنها یک زودگذر است، که منطقی است چرا که آن را در طول نشست اجلاس راه حل های ناوگان مجازی GM به تازگی ارائه شد. این نشان می دهد silhouette از پیچ تازه, که پس از آن morphs به پیچ EUV.

پیچ تازه خواهد شد نگاه ورزشی تر ویژگی, صندلی های جدید, کنترل کروز تطبیقی, و چند تغییر جزئی دیگر. GM دست انداز تا محدوده در نسخه این سال گذشته از پیچ، از 238 مایل به 259 مایل، اما هیچ افزایش بیشتر در تازه کردن انتظار می رود.

پیچ EUV (نه مخفف ما انتظار داریم برای گرفتن در, اما رفتن خاموش من حدس می زنم) یک پایه چرخ طولانی تر از پیچ به طور منظم داشته باشد و باید به مشتریان به دنبال نگاه بیشتر SUV مانند از hatchback درخواست تجدید نظر. با توجه به انیمیشن، EUV طولانی تر از پیچ به طور منظم به نظر می رسد اما نه هر بلندتر.

هر دو پیچ EV و بولت EUV در پلت فرم BEV2 GM باقی خواهد ماند، که متمایز از بسته باتری جدید "اولتیم" اعلام شده در طول روز EV خودروساز است. کادیلاک Lyriq که به تازگی رونمایی شده و وانت الکتریکی GMC Hummer اولین خودروهایی خواهند بود که بر روی این معماری الکتریکی جدید ساخته شده اند. به این ترتیب انتظار می رفت که بولت EV و EUV در پایان سال ۲۰۲۰ به تولید بروند اما به دلیل همه گیر بودن کروناویروس تا سال آینده به تأخیر افتادند.

GM همچنین تایید کرد که پیچ تازه و پیچ EUV خواهد شد اولین وسایل نقلیه در خارج از ترکیب کادیلاک خود را به ویژگی سوپر کروز، سیستم کمک به راننده پیشرفته است که اجازه می دهد تا برای "دست رایگان" رانندگی بزرگراه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن