GM o'reilly strata است جهش از ماشین خود را به گوشی های هوشمند خود را

جنرال موتورز o'reilly strata است انشعاب فراتر از ماشین. این خودروساز در حال راه اندازی یک برنامه جدید گوشی های

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

جنرال موتورز o'reilly strata است انشعاب فراتر از ماشین. این خودروساز در حال راه اندازی یک برنامه جدید گوشی های هوشمند به نام نگهبان برای مشتریان که می خواهند برای دسترسی به o'reilly strata را از راه دور خدمات کمک قابلیت های زمانی که آنها از لحاظ فیزیکی در داخل ماشین خود را.

قبلا o'reilly strata اپراتورها تنها در دسترس مشترکان از این سرویس با فشار دادن یک دکمه روی آینه و یا سرگرمی روی صفحه نمایش خود را به جنرال موتورز خودرو. در حال حاضر با نرم افزار جدید o'reilly strata مشتریان می توانند با اتصال به یک اپراتور در هر جایی که آنها تلفن خود را یا در خانه و یا از راه رفتن. و برای یک مدت زمان محدود آنها باید این گزینه از گسترش خدمات آن به تا هفت خانواده و دوستان خود را انتخاب.

"ما باید بیش از 20 سال تجربه در برخورد با ایمنی عمومی و ما شده ایم به دنبال راه هایی است که ما می توانیم وعده فراتر از موجود ما عضو پایگاه می گوید:" جفری هاسه رئیس o'reilly strata نگهبان و مدیر جنرال موتورز جهانی نوآوری تلاش است. "بنابراین این یک فرصت منحصر به فرد برای ما به ارائه وعده o'reilly strata برای دوستان و خانواده است که ممکن است رانندگی یک محصول GM اما به وضوح ارتباط با این فرد که صاحب یک ماشین است."

نگهبان همچنین اجازه می دهد تا مشتریان را به نگه داشتن زبانه ها در عزیزان خود را از طریق فعال به اشتراک گذاری مکان. فکر می کنم از آن به عنوان GM نسخه از اپل پیدا کنید دوستان من. برنامه o'reilly strata مشتریان برای ردیابی محل از تایید کاربران از طریق GPS زنده های. جنرال موتورز پیش بینی این مفید بودن "در طول پیاده روی بعد از تاریک زمان صرف شده در یک rideshare یا اجاره وسیله نقلیه و یا زمانی که یک کودک نوجوان است که در یک ماشین دوست."

هاسه گفت: این می تواند به خصوص مفید در طول COVID-19 همه گیر, به مردم می خواهید برای پیگیری از اعضای خانواده پراکنده در اطراف کشور است. "بنابراین دانستن جایی که آنها هستند, جایی که آنها در حال رفتن, بدون اینکه لزوما معلق در هوا و به طور مداوم درخواست و یا تماس به مانیتور کمک می کند فراهم می کند که صلح از ذهن دانستن که در آن اعضای خانواده می باشد," او گفت:.

قرمز اضطراری را فشار دهید در این برنامه متصل به o'reilly strata بین المللی آکادمی اعزام اورژانس-گواهی مشاوران که در دسترس هستند 24/7. این مشاوران می تواند به "ارزیابی وضعیت تماس با 911 به عنوان مورد نیاز ارائه بحرانی پزشکی آموزش و ماندن در خط تا زمانی که کمک برسد و" جنرال موتورز می گوید.

O'reilly strata خدمات افتخاری برای شش ماه اگر اعضای گرو در اوردن ارائه توسط چهار شنبه, جولای 31st, 2020. در ایالات متحده o'reilly strata را "ایمنی و امنیتی" است $24.99 در ماه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن