برو از خواندن این داستان دلخراش از چه coronavirus گسترش

در این لحظه بیش از 104,000 آمریکایی درگذشت coronavirus و بیش از 1.8 میلیون نفر آلوده شده اند. می توان آن را سخ

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

در این لحظه بیش از 104,000 آمریکایی درگذشت coronavirus و بیش از 1.8 میلیون نفر آلوده شده اند. می توان آن را سخت به بسته بندی کردن سر خود را در اطراف ویرانی coronavirus به ایجاد اغتشاش در خانواده ها در سراسر ایالات متحده به خصوص که برخی از کشورها سعی کنید به تدریج بازگشایی و بازگشت به هر چه طبیعی به نظر می رسد در حال حاضر.

به عنوان بخشی از آن ستارگان صداها از همه گیر سری, واشنگتن پست, اول شخص حساب خانه سالمندان کارگر که مادر فوت مشکوک به کروناویروس در ماه گذشته. Francene Bailey شده بود مبتلا به کروناویروس علائم هفته و در تلاش بود برای دور ماندن از بقیه خانواده اش.

این چیزی است که من در تلاش بود تا سخت مراقب باشید از همان ابتدا. نه مثل من یکی از کسانی که توجه نیست. من کار در خانه سالمندان است. من می دانستم که چگونه سریع این ویروس می تواند گسترش. به عنوان به زودی به عنوان تعداد کمی از ساکنان آغاز شده خونتان تب در ماه مارس, من رفت و حاضر به خرید اضافی ماسک. ما حق ندارد محافظ لوازم و شما نمی توانید اجتماعی فاصله زمانی که شما یک پرستاری دستیار.

بیلی به خانه آمد با یک سردرد شروع به سرفه و جسمی جدا از بقیه خانواده از جمله او نگران 70 ساله که ارائه داروهای خانگی نگه داشته و چک کردن در.

اما در یک لحظه مادرانه نگرانی او را کاهش داده ،

من نفس نفس زدن و گریه. من نمی توانستم صحبت کنید. او به من گفت: "خود را ، اجازه دهید هوا در."

من کشیده من ماسک کردن در اطراف گردن من و او به من برگزار شد. من آن را مورد نیاز است و او نیاز به کمک. چهره های ما بودند ، من تنفس در او. من فکر کردن در مورد هر چیزی. من تکیه بر او تا زمانی که من دوباره آرام و پس از آن من و ماسک و به طبقه بالا رفت.

ظرف چند روز بیلی را به حال سرفه و در بیمارستان بستری شد در عرض یک هفته. ده روز بعد مادر او درگذشت.

بیلی به او بگویید که خانواده کروناویروس داستان به پست در کلمات خود است به خصوص در خرد کردن. او خودش را مقصر می داند برای ابتلا به یک ویروس مسری است که مادر او نیز گرفتار, به جای سرزنش عدم وجود تجهیزات حفاظتی در خانه سالمندان که در آن او کار می کرد و یا بی کفایتی مقامات دولتی در دست زدن به شیوع بیماری (که در آن سرزنش رک و پوست کنده به آن تعلق دارد).

دفعه بعد کسی سوال که چرا شما باید پوشیدن یک ماسک صورت یا عمل اجتماعی فاصله و یا در غیر این صورت اقدامات احتیاطی در برابر گسترش یک ویروس کشنده به آنها نشان Francene بیلی داستان. آن را آسان به عنوان خوانده شده, اما این نوع از نقطه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن