رفتن جزئیات این تحقیق از نگهبان در Facebook شکست حاوی QAnon

Facebook یک حاشیه تئوری توطئه مشکل این بدتر شدن روز به روز. با توجه به یک تحقیق جدید از نگهبانراست QAnon جنبش

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

Facebook یک حاشیه تئوری توطئه مشکل این بدتر شدن روز به روز. با توجه به یک تحقیق جدید از نگهبانراست QAnon جنبش همچنان به نشو و نما در شبکه های اجتماعی با وجود تلاش خود را ماه گذشته شروع به از بین بردن حساب و صفحات آن را ترویج.

این تحقیقات توسط روزنامه نگار جولی کری وونگ جزئیات در عمق چگونه QAnon حساب و صفحه صاحبان گرفتار باد از Facebook را سرکوب در اوایل ماه مه و هوشمندانه روش آنها متکی به جلوگیری از تشخیص. اوایل امروز Verizon اعلام کرد مشارکت خود را در رشد تبلیغات تحریم Facebook و Instagram در بخشی از آن به نظر می رسد چرا که تبلیغات خود را همچنان به نشان می دهد تا در کنار QAnon محتوا.

خواندن آن جذاب و کامل حسابداری چگونه تئوری های توطئه مانند QAnon می تواند رشد کند از گوشه های تاریک اینترنت را تعدیل تابلوهای پیام و منفجر به تمام عیار غیر قابل توقف حرکات که به خوبی حتی بیشتر از بودجه شرکت های فن آوری می تواند به ظاهر هیچ چیز متوقف شود. در تحقیقات ونگ می یابد به عنوان بسیاری از 100 Facebook pages پروفایل ها و گروه ها و همچنین Instagram حساب است که باید بیش از 1 ، 000 پیروان و یا اعضای فعال. برخی از آنها به عنوان بزرگ به عنوان 150,000 پیروان و یا اعضای وانگ گزارش.

و همچنین به عنوان مستند در گسترش QAnon و چگونه آن را کمک کردن پلت فرم مبارزات و سازماندهی طراحی شده است برای کمک به جلوگیری از Facebook تشخیص وونگ تحقیقات همچنین برجسته چگونه شکست شامل حرکات مانند این در جریان اصلی شبکه های اجتماعی می تواند منجر به حاشیه گاهی اوقات خطرناک اعتقادات trickling به دولت است. وانگ جزئیات مختلف Anon-اعتقاد نمایندگان در حال اجرا برای کنگره و تاریخ QAnon, ارتقاء, از بالا-مشخصات چهره های محافظه کار مانند اعضای تهمت و کمپین کاخ سفید-مجاور مقامات. اگر شما کنجکاو در مورد وضعیت فعلی تکنولوژی سیستم عامل و تئوری های توطئه به اتمام نگهبان's تحقیق کامل در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن