دوباره باز شدن مدارس قبل از Dasara تعطیلات بعید است که در کارناتاکا

بنگلور: افتتاح مدارس در دولت بعید است که قبل از Dasara جشنواره به عنوان اکثریت از پدر و مادر مخالف به فرستادن

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

بنگلور: افتتاح مدارس در دولت بعید است که قبل از Dasara جشنواره به عنوان اکثریت از پدر و مادر مخالف به فرستادن فرزندان خود به دلیل COVID-19 ترساندن.

به گفته منابع رسمی در وزارت امور خارجه, وزارت آموزش و پرورش, اکثر پدر و مادر خواسته شد تا نظر خود را در بازگشایی مدارس در دولت گزارش مورد علاقه ادامه بسته شدن مدارس تا سپتامبر.

ابتدایی و متوسطه وزارت آموزش و پرورش تا به حال دریافت بازخورد از ذینفعان مختلف از جمله موسسات آموزشی والدین و معلمان مشکلات ناسازگار بودن بالا نسبت به باز نمیشه مدارس برای 2020-21 سال تحصیلی تا Dasara روز.

این گروه تا به حال کارگردانی تمام منطقه آموزش و پرورش افسران برای ارسال انتقادات و پیشنهادات دریافت شده از مردم و اکثریت ولسوالی فرستاده بود آن را تا کنون. در حالی که برخی از بخش ها از پدر و مادر به دنبال برای بسته شدن مدارس تا Dasara تعطیلات بیشتر بود مورد علاقه بستن مدارس تا معتبر پزشکی کشف شد برای COVID-19 بیماری, منابع گفت.

"تصمیم نهایی برداشته خواهد شد تنها پس از دریافت بازخورد از همه مناطق و تدوین نظرات خود را" یک مقام ارشد گفت. "وجود دارد برخی از بخش ها از پدر و مادر که در حال کار از خانه, اما, اظهار, به نفع اوایل بازگشایی مدارس" منابع اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن