گوگل و مایکروسافت مشغول به کار با هم برای بهبود spellcheck در کروم و لبه

گوگل و مایکروسافت با هم کار کرده اند به منظور بهبود spellcheck تجربه در کروم و لبه. آخرین نسخه از کروم و لبه د

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

گوگل و مایکروسافت با هم کار کرده اند به منظور بهبود spellcheck تجربه در کروم و لبه. آخرین نسخه از کروم و لبه در حال حاضر طراحی شده توسط ساخته شده در ویندوز Spellcheck ویژگی به جای قبلی Hunspell پیاده سازی منبع باز. سوئیچ به معنی spellcheck در کروم و لبه در حال حاضر پشتیبانی بهتر برای آدرس اختصاری, آدرس ایمیل, و بهبود مشترک فرهنگ لغت سفارشی.

"این از ویژگی های توسعه یافته به عنوان یک همکاری بین گوگل و مایکروسافت مهندسین در کروم پروژه را قادر می سازد تمام کروم مبتنی بر مرورگر برای بهره مندی از ویندوز Spellcheck ادغام" توضیح می دهد که مایکروسافت لبه تیم.

اگر شما در حال دیدن جدید spellcheck حمایت از نشان می دهد تا در کروم و سپس شما ممکن است نیاز به فعال کردن یک پرچم برای دریافت آن راست دور. سر به chrome://flags/ و جستجو برای "استفاده از سیستم عامل ویندوز spell checker" و فعال کردن این تنظیمات و راه اندازی مجدد کروم.

مایکروسافت شده است کمک به کروم و کمک به بهبود هر دو لبه و کروم تا کنون پس از آن تعجب تصمیم به تبدیل به کروم در سال گذشته است. در حالی که وجود داشته است و صدها نفر از تصدیق کاربر روبرو از تغییرات نیست همیشه آشکار بود.

ما قبلا دیدم مایکروسافت کمک گوگل بهبود کروم نوار مدیریت در ژانویه و مایکروسافت نیز در تلاش برای بهبود اسکرول در کروم با انعکاس اثرات و درصد بر اساس پیمایش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن