گوگل تایید می کند که آن AirDrop رقیب است که به زودی

پس از ماه ها شایعات گوگل در نهایت تایید کرد که آن "نزدیکی به اشتراک گذاری" ویژگی است که در راه است. برخی از کا

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

پس از ماه ها شایعات گوگل در نهایت تایید کرد که آن "نزدیکی به اشتراک گذاری" ویژگی است که در راه است. برخی از کاربران آندروید در حال حاضر در حال تست نسخه بتا.

"ما در حال حاضر انجام یک تست بتا جدید در نزدیکی و به اشتراک گذاری از ویژگی های است که ما قصد داریم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در آینده" گوگل گفته اندروید پلیس. "هدف ما این است که برای راه اندازی با قابلیت پشتیبانی از اندروید 6+ دستگاه ها و همچنین سیستم عامل های دیگر."

قابلیت شروع به نشان دادن تا در سیستم عامل Chrome Canary ایجاد شده در اوایل این ماه نشان می دهد که آن را به کار بر روی Chromebook نیز هست.

نزدیکی به اشتراک گذاری به نظر می رسد به عنوان یک نسخه اندروید از اپل AirDrop. شما می توانید آن را به سرعت و به صورت بی سیم انتقال فایل بین تقریبی گوشی های آندروید. اندروید پلیس که کردم از یک دست با این ویژگی می گوید این کار برای عکس ها و ویدئوها و همچنین لینک ها و توییت.

هر Android پلیس شما نمی توانید در این نزدیکی هست با استفاده از به اشتراک گذاری به ارسال چیزها تصادفی به غریبه ها. یک کاربر برای تابع اندازی و ساخته شده است تلفن خود را "قابل مشاهده" (به راحتی انجام می شود از طریق تنظیمات سریع کاشی) قبل از آنها می توانید دریافت مطالب و آنها باید به صورت دستی قبول یک پرونده آنها در حال دریافت قبل از آن باز می شود.

سامسونگ در حال کار بر روی ویژگی های مشابه به نام سریع و به اشتراک گذاری است که اجازه می دهد تا شما را به انفجار فایل های به عنوان بسیاری از پنج تن از دوستان در یک زمان. (AirDrop یک به یک است.) مزیت نزدیکی به اشتراک گذاری است که آن را باید کار با اندروید محصولات در سراسر کنندگان در حالی که به اشتراک گذاری سریع است و در حال حاضر تنها در نظر گرفته شده برای دستگاه های سامسونگ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن