Google در حال اضافه کردن دوباره برنامه تقویم به اندروید Auto است، بنابراین می توانید ببینید چگونه می توانید به قرار بعدی خود

برویدگوگل در حال انتشار یک به روز رسانی جدید به آندروید خودکار است که اجازه می دهد تا نرم افزار ماشین به دست آ

توسط PARINEWS در 22 مرداد 1399
بروید

گوگل در حال انتشار یک به روز رسانی جدید به آندروید خودکار است که اجازه می دهد تا نرم افزار ماشین به دست آوردن دوباره برخی از هوشمندان خود را. این شامل بازپس آوردن برنامه تقویم است که به شما اجازه می دهد اطلاعات مربوط به قرار ملاقات بعدی خود را مشاهده کنید و در صورت اضافه کردن مکانی به ورودی تقویم، مسیر های رانندگی را دریافت کنید. Google پیش از این برنامه تقویم را از آخرین طراحی مجدد خود در سال ۲۰۱۹ حذف کرده بود و به جای اینکه هر چیزی را روی صفحه نمایش به شما نشان دهد، قرار ملاقات های شما را با صدای بلند با صدای بلند بخوانید.

به روز رسانی جدید همچنین می افزاید: میانبر مربوطه به برنامه تقویم -- بنابراین اگر شما نیاز به انتخاب کردن کیک تولد ، به عنوان مثال ، شما این گزینه را به هر دو تماس نانوایی و یا کشیدن تا جهت برای دریافت وجود دارد. Apple در سال ۲۰۱۹ ویژگی مشابهتقویم را معرفی کرد که به کاربران CarPlay خود اجازه می داد تا جهت ها را بالا بکشند و قرار ملاقات ها را به عنوان بخشی از به روزرسانی iOS 13 خود مشاهده کنند.

به غیر از آوردن smarts به برنامه تقویم خود، گوگل نیز امروز اعلام کرد که آن را با "شرکای دسترسی به اوایل" برای کمک به ایجاد برنامه ها و دسته های جدید برای آندروید خودکار، از جمله ناوبری، پارکینگ، و شارژ خودرو الکتریکی کار می کند. Google نگفته است که چگونه آن برنامه ها توزیع خواهند شد. اگر آزمایش ها موفقیت آمیز باشند، گوگل آن APIs ها را به صورت عمومی در دسترس قرار خواهد داد، بنابراین توسعه دهندگان نرم افزار دیگر می توانند شروع به ساختن برنامه های جدید برای نرم افزارهای خودروی خود کنند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن