کلیپ رفتن بازیکنان, گرفتار, نزدیک به یک میلیارد دلار گوگل در این سال را فقط آنلاین جشنواره

در این سال فقط آنلاین گوگل بروید جشنواره صورت گرفت بیش از آخر هفته و پس از آن یکی از اولین به تمام بازیکنان صر

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

در این سال فقط آنلاین گوگل بروید جشنواره صورت گرفت بیش از آخر هفته و پس از آن یکی از اولین به تمام بازیکنان صرف نظر از محل فیزیکی آن را شاید تعجب آور نیست به شنیدن این که آن را یکی از بزرگترین و در عین حال. Niantic می گوید: "یک تعداد بی سابقه ای از میلیون ها نفر از مربیان" در زمان بخشی از 124 کشور و مناطق در سراسر جهان ابتلا به نزدیک به یک میلیارد دلار گوگل در کل.

این رویداد درگیر جدید تلاش خطوط در هر روز به اوج خود رسید بازیکنان در مبارزه با تیم موشک رهبران و ابتلا به Victini یک افسانه ای گوگل است که در دسترس ساخته شده بود در این بازی برای اولین بار. از دیگر ویژگی های این جشنواره گنجانده شده براق جدید گوگل و منطقه ای گوگل ظاهر می شود خارج از معمولی زیستگاه اگر چه نه به عنوان بسیاری که ممکن است به طور معمول در بر داشت در یک رویداد فرد. تنها منطقه ای علاوه بر این من شخصا دیدم Heatmor است که به طور معمول تنها در نیمکره غربی است.

اگر چه این رویداد طراحی شده اند و ممکن است برای بازی از خانه Niantic می گوید بازیکنان راه می رفت به طور متوسط تقریبا 15 کیلومتر در هر. یک آیتم در بازی که جذب کلیپ ساخته شده بود بیشتر موثر در طول مدت جشنواره و تیم موشک اعضای دیده می شود می تواند در بالن است که شناور در سراسر آسمان, اما آن را آسان تر است برای تکمیل تلاش خطوط اگر شما خانه را ترک کرد.

همانطور که قبلا اعلام Niantic است که با استفاده از درآمد حاصل از $14.99 فروش بلیط برای کمک به تامین مالی پروژه ها از علیرضا سازندگان و ما NPOs کار بر روی بازسازی جوامع محلی. این شرکت متعهد شده حداقل 5 میلیون دلار ولی فروش بلیط تحت فشار قرار دادند که در شماره گذشته 10 میلیون دلار بود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن