Google lobbies Australian users against plans to make it pay for news

Google نامه سرباز درباره یک آیین نامه جدید پیشنهادی دولت منتشر کرده است که آن را وادار می کند به رسانه ها برای

توسط PARINEWS در 27 مرداد 1399

Google نامه سرباز درباره یک آیین نامه جدید پیشنهادی دولت منتشر کرده است که آن را وادار می کند به رسانه ها برای محتوای خبری بپردازد. استرالیایی ها که از صفحه اصلی گوگل محلی خود بازدید می کنند، با یک پاپ آپ شوم ارائه شده اند که هشدار می دهد که «روشی که استرالیایی ها از گوگل استفاده می کنند در معرض خطر است» و «تجربه جستجوی آنها با مقررات جدید صدمه خواهد دید.» این یک حرکت لابی گری جسورانه است که استدلال های گوگل را در برابر تغییر در مقابل میلیون ها استرالیایی قرار می دهد.

استرالیا مصرف کننده دیده بانو را عقب زد و گفت که نامه "حاوی اطلاعات غلط است" و اضافه کرد که "بخش رسانه های خبری سالم برای یک دموکراسی با عملکرد خوب ضروری است."

استرالیا پیشنهاد رسانه ها چانه زنی قانون کد ، که در حال حاضر در پیش نویس و هدف فیس بوک در کنار گوگل ، به دنبال تحقیق 2019 در استرالیا که در بر داشت غول فن آوری به مصرف سهم نامتناسب بزرگ از درآمد تبلیغات آنلاین ، حتی اگر بسیاری از محتوای خود را از سازمان های رسانه ای آمد. از آن زمان به بعد، صنعت اخبار و رسانه ها به سختی توسط همه گیر ضربه خورد. روزنامه گاردین گزارش می دهد که بیش از صد روزنامه محلی در استرالیا مجبور به کنار گذاری روزنامه نگاران شده اند و یا تعطیل یا متوقف کردن چاپ به عنوان درآمد تبلیغاتی کاهش یافته است.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن