11 دلیل که چرا ما موفق به رسیدن به اهداف ما

تفکر یک هدف بخش آسان است. تعیین ویژگی های یک هدف در حال توسعه یک طرح اقدام و سپس از طریق زیر با آن برنامه عمل

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

تفکر یک هدف بخش آسان است. تعیین ویژگی های یک هدف در حال توسعه یک طرح اقدام و سپس از طریق زیر با آن برنامه عمل و هل دادن گذشته اجتناب ناپذیر موانعی که بوجود می آیند که یک داستان متفاوت است در دسترس نباشد. به عنوان شما می توانید ببینید وجود دارد بسیاری از دلایل که چرا ما موفق به رسیدن به اهداف ما است.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده تدی روزولت معروف است که:

"هیچ چیز در دنیا ارزش داشتن یا ارزش انجام می دهند مگر اینکه آن را به معنی تلاش و درد و دشواری است."

این امر می تواند آسان به سرزنش مردم را به اجتناب از درد و مشکل برای این واقعیت است که اکثریت بزرگی از اهداف موفق به ملاقات کرد اما به وجود دارد بیشتر به آن از آن درست است ؟ وجود دارد قطعا است.

در اینجا دلایل اینکه چرا ما موفق به رسیدن به اهداف ما و چند راهنمایی مفید برای کمک به شما در رسیدن به اهداف در فهرست خود را.

1. تغییر تمرکز از پاداش برای تلاش

فکر کردن در مورد نتیجه نهایی و دستیابی به پیروزی رسیدن به یک هدف هیجان انگیز است: "من نمی توانم صبر کنید تا زمانی که من دریافت که عنوان شغلی جدید" و یا "من می خواهم به نگاه بسیار خوب در ساحل این تابستان" را می توان بزرگ محرکها. آن را آسان برای شروع پر از انرژی و انگیزه در آغاز به دلیل تمرکز ما بر روی نتیجه نهایی.

تبلیغات

اما قطع ارتباط با مغز ما تمرکز قبل از ما شروع به اهداف ما و پس از ما در واقع آغاز خواهد شد. قبل از اینکه ما شروع به قرار دادن در کار ما تمرکز بر پاداش است. سپس به آرامی اما مطمئنا ما شروع به تمرکز بیشتر بر تلاش (یعنی کار سخت) در آن طول می کشد که برای دریافت پاداش. کلید این است که به تغییر مسیر تمرکز ما به پاداش به عنوان اغلب به عنوان طول می کشد تا از طریق فشار.

2. اهداف تعریف نشده و یا غیر واقعی

شاید شما می خواهید برای نوشتن یک پرفروشترین رمان و یا تبدیل شدن به بعدی ویروسی یوتیوب ستاره. که فوق العاده است و هیچ مشکلی وجود دارد با این, اما چگونه شما قصد دارید به هر یک از این اتفاق می افتد ؟ بدون تعریف روشنی از اهداف خود را, آنها فقط زیپو توهمات.

اگر شما هرگز خواندن یک کتاب و یا نوشته شده است چیزی بیش از یک توییت نوشتن پرفروشترین رمان غیر واقعی است. به همین ترتیب به سادگی گفت: شما می خواهید به یک ویروسی یوتیوب ستاره است که بیش از حد مبهم و بدون قرار دادن برخی از مشخصات در محل.

به برخی از تعریف به این اهداف با تنظیم اهداف کوچکتر در طول راه مثل "پیوستن به گروه نویسندگان" یا "ساختن یک فیلم جدید در هفته است." این کمک خواهد کرد که شما را به برخی از تمرکز در حالی که شما کار می کنند نسبت به کسانی که loftier اهداف است.

3. وجود دارد بیش از حد بسیاری از چیزهایی که در بشقاب شما

داشتن اهداف متعدد در همان زمان است یک چیز بد نیست. با این حال بسیاری از اهداف که هیچ چیز طول می کشد یک اولویت عملکرد نتایج ضعیف در سراسر. اگر شما احساس می کنید مانند شما هرگز به طور کامل انجام یک وظیفه یا نمی تواند به نظر می رسد به رسمیت شناختن است که همه چیز در حال یک اولویت وجود دارد یک فرصت خوب برای شما مجموعه ای بیش از حد بسیاری از اهداف در یک بار.

بسیاری از ما می خواهم به فکر می کنم ما در حال کارشناسی ارشد از عملکرد چند تکلیفی اما علم می گوید در غیر این صورت. مراقب باشید بیش از حد به خودتان یاد بگیرید برای در اولویت قرار دهد و شما را در رسیدن به اهداف خود را سریعتر.

تبلیغات

4. برنامه ریزی ضعیف و خروج تمام تلاش

فقط در مورد هر هدف این است رفتن به نیاز به حداقل برخی از برنامه ریزی و دیگران هستند و البته رفتن به نیاز به برنامه ریزی های گسترده ای. اگر شما غفلت به کار این مراحل را برای چه به واقع رسیدن از نقطه A به نقطه B شما به احتمال بسیار زیاد هرگز آن را به نقطه B.

شاید شما می خواهید برای افزایش کسب و کار خود و پایه مشتری 30 درصد در سال آینده است. شما نیاز به استخدام کارکنان بیشتر به ایجاد این اتفاق می افتد ؟ چه استراتژی های جدید قرار داده می شود در محل ؟ فراموش پیر تلاش های بازاریابی نیاز به بازسازی و یا دور انداخته? درخواست/پاسخ دادن به این نوع سوالات در ابتدا و در طول راه بسیار مهم است.

5. از دست دادن بینایی از "چرا" عامل

بیایید می گویند که شما باید خانواده شما و حرکت به یک شهر جدید برای یک کار. اگر شما نوجوانان و آنها تقریبا قطعا رفتن به قرار دادن برخی از سر و صدا. هنگامی که اجتناب ناپذیر "چرا ؟" می آید تا آن ممکن است آسان به می گویند که آنها را به حرکت به دلیل, مامان یا بابا یک کار جدید و ترک آن را در آن. این دلیل اما چرا.

شاید این حرکت به معنی درآمد بالاتر برای یک زندگی راحت و یا امنیت زندگی در یک محیط امن تر. از آن آسان است به از دست دادن تمرکز چرا عامل وقتی که می آید به کار به سمت یک هدف و این می تواند مانع پیشرفت است. مطمئن شوید که شما به صورت دوره ای بازبینی چرا شما باید این هدف در وهله اول.

6. بهانه بهانه و بهانه

همه باعث می شود بهانه ای از زمان به زمان. تند کردن بهانه که چرا یک هدف این است که ارزش پیگیری و یا کار نمی کند این است که اغلب راحت تر از هل دادن به جلو. در حالی که برخی از بهانه خوبی ممکن است معتبر و دیگران فقط کل پلیس-outs.

بهانه های راحتی وقتی که می آید به رها کردن یک هدف اما آنها نیز فلج. اگر نه در بررسی نگه داشته عذر می توانید از خط خارج هر هدف شما تلاش. اگر شما احساس می کنید خودتان را در معرض خطر ضربه زدن به ترمز در یک هدف را خوب نگاه کنید و از خودتان بپرسید اگر دلیل معتبر است یا فقط یک شل و ول ببخشید.

تبلیغات

7. ترس از شکست

نه رسیدن به یک هدف به دلیل ترس از شکست است فلج و نا امنی است که به طور جدی می تواند نگه داشتن شما را در زندگی. هیچ کس می خواهد به شکست و ترس از شکست اغلب ناشی از یک نیاز برای کمال.

اجتناب از خطرات مصرف این است که هیچ راهی برای رفتن را از طریق زندگی است. نکته خوب این است که با نگاه به همین دلیل شما ممکن است ترس از شکست شما می توانید یاد بگیرید برای غلبه بر آن و جلوگیری از اجازه دادن به آن را خرابکاری اهداف خود است.

8. عدم پیش بینی موانع

حدس بزنید چه ؟ که فوق العاده براق هدف شماست با بیش از حد خوب-به-شکست طرح تقریبا قطعا نمی خواهید برای رفتن کاملا به برنامه ریزی. مشکلات و موانع در راه دریافت کنید—این که چگونه جهان کار می کند. اگر شما موفق به برنامه ریزی برای برخی از این مشکلات را جلوتر از زمان, آنها فقط ممکن است شما مانع از رسیدن به هدف خود را در دسترس نباشد.

سعی کنید ساختمان در استراتژی ها و مشوق ها برای زمانی که شما ممکن است احساس خود را از دست دادن تمرکز و یا به مشکلات اجرا شود. داشتن یک سنگ جامد طرح است که همیشه چیز خوبی است اما خیلی خوب plan B ایده بد نیست یا.

9. هیچ مهلت تعیین شده

این که آیا آن را در تلاش برای یادگیری مهارت های جدید و یا تبدیل شدن به یک سرمایه دار خیلی مهم از صنعت تعیین مهلت برای خودتان و نوشتن آن را پایین! شما در حال 42 درصد بیشتر احتمال دارد برای رسیدن به اهداف خود را اگر شما آنها را بنویسید[1]و اگر شما قرار ندهید مهلت روی آنها در حال رفتن به اتفاق می افتد.

پس چرا یک مهلت بسیار مهم برای دستیابی به یک هدف ؟ آن را نگه می دارد شما پاسخگو برای وقت خود را. بیایید می گویند شما می خواهید به از دست دادن 20 پوند است. خوب وقتی که ؟ اگر به شما در تنظیم یک مهلت ژوئن 1st, شما هم آن ملاقات و یا شما خواهد شد و مهلت قرار می دهد فشار بر روی شما را به بلند شدن و شروع به کار!

تبلیغات

10. اجازه می دهد Naysayers به شک هدف

بزرگتر هدف بیشتر مردم ممکن است شما شک که شما می توانید آن را انجام. این آسان برای گوش دادن به naysayers و اجازه می دهد خود را از شک به sidetrack و حتی خط خارج به اهداف خود و این می تواند به همین دلیل ما موفق به رسیدن به اهداف ما است. همیشه وجود دارد رفتن به منتقدان و متنفر و بسیاری از آن منفی است که ریشه در حسادت.

اجازه نمی دهد خود شک برای بدست آوردن بهترین از شما و استفاده از آن به عنوان سوخت در آتش به دست و پنجه نرم کردن تمرکز خود را و نونهالان.

11. تعویق و تاخیر اهداف

آبراهام لینکلن بنا به گزارش ها یک بار گفت: "من از شش ساعت به ریز ریز کردن یک درخت و من صرف چهار تیز کردن تبر." از همه دلایل که چرا ما موفق به رسیدن به اهداف ما هیچ کدام به عنوان کشنده به عنوان تعویق.

از آن آسان است به خودتان بگویید که شما شروع به فردا و یا رسیدن به یک مانع در برنامه ریزی و تصمیم گیری برای رسیدگی به آن شد. بیش از حد بسیاری از بار هر چند بعد از آن هرگز نمی آید و انگیزه می میرد ،

با توجه به بررسی کسب و کار هاروارد, یکی از بهترین راه به ضرب و شتم تعویق به طور علنی مرتکب[2]. اکثر مردم می خواهید برای جلوگیری از به دنبال تنبل و یا مانند یک شکست و دیگران گفتن ما قصد داریم برای انجام کاری تقویت مغز ما تمرکز بر پاداش.

خط پایین

دستیابی به اهداف است که به ندرت آسان است و اغلب می تواند مدت زمان طولانی و بسیاری از جسمی و روانی عرق. حالا که شما می دانید برخی از دلایل که چرا مردم نمی رسیدن به اهداف خود را, شما می توانید به بهبود شانس خود را برای عبور از خط پایان به پیروزی.

راهنمایی های بیشتر در تکمیل اهداف

عکس های اعتباری: Mael BALLAND از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن