چگونه برای محافظت از خود و سلامت روان در دوران سخت

اگر شما در حال حفاظت از سلامت ذهنی و روانی شما در حال حاضر شما یا مبارزه یا یک ابرقهرمان. حتی قبل از coronavir

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

اگر شما در حال حفاظت از سلامت ذهنی و روانی شما در حال حاضر شما یا مبارزه یا یک ابرقهرمان. حتی قبل از coronavirus همه گیر انداخت آچار در همه چیز وجود دارد مقدار زیادی به استرس است.

نگرانی در مورد همه چیز را از ظروف کثیف به تغییر آب و هوا می تواند بر سلامت روان خود را. فقط به یاد داشته باشید: شما کنترل وضعیت روانی خود را. شما ممکن است قادر به حل همه مشکلات زندگی, اما شما می توانید آنها را از رسیدن به شما.

حفظ سلامت روان خود را فقط در مورد نگه داشتن سطح استرس خود را در بررسی ، برای خودتان و دیگران مهم برای سالم زندگی پربار.

چرا حفاظت از سلامت روان خود را?

شما حفاظت از سلامت روان خود را در دوران سخت به همین دلیل شما می پوشند حافظ زندگی زمانی که شما در آب: نه تنها آن را به شما را شناور نگه دارید اما آن را تضمین می کند شما قادر خواهید بود برای کمک به دیگران که بر شما تکیه می کنند.

آنچه شما باید انجام دهید زمانی که آب دریافت متلاطم? بند در. حفظ سلامت روان خود را در دوران سخت به شما کمک می کند:

کشت انعطاف پذیری

انعطاف پذیری توانایی بازگشت تا پس از شما زدم. اگر شما اجازه دهید چیزهای کوچک شما را, شما در تلاش برای افزایش به زندگی واقعی چالش است. حفاظت از سلامت ذهنی و روانی شما را تضمین می کند شما قادر خواهید بود به صورت هر آنچه می آید راه خود را.

اقامت مولد

هنگامی که شما نمی توانید چیزی را در ذهن خود آن را عملا غیر ممکن است برای انجام بهترین کار خود را. شما می دانید آنچه در آن است مانند: بی قراری و استرس, اما شما هنوز هم نمی تواند به نظر می رسد به تمرکز بر روی کاری که در دست.

یک گام کلیدی در حفاظت از سلامت ذهنی و روانی شما این است که قادر به اجازه رفتن. شما نمی توانید همه چیز را تغییر دهید از میز کار خود را پس از متوقف کردن نگرانی در مورد آن را برای زمان حال.

تبلیغات

ایجاد ثبات برای دیگران

که متکی بر شما ؟ همسر خود را? خود را پدر و مادر یا خواهر و برادر? شما عزیزان نگرانی در مورد شما درست مثل شما نگرانی در مورد آنها.

حتی اگر شما از نظر مالی حمایت از کسی که خود را ثبات خود را تحت تاثیر قرار دهد. اگر سلامت روانی خود را سرباز یا مسافر است در همه زمان ها آن را می تواند دشوار است برای آنها را به زندگی خود را به بهترین زندگی است.

البته دانستن سلامت روانی خود را از مسائل و در واقع حفاظت از آن دو چیز متفاوت هستند. شما نیاز به راه هایی برای قوی ماندن بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد در زندگی خود را.

چگونه برای محافظت از خود و سلامت روان

حفاظت از سلامت روان خود را شروع می شود با یک تعهد ساده: برای جدا کردن خود دولت های داخلی از چه خبر است در اطراف شما. در اینجا چگونه آن را انجام دهید:

1. بحث آن را

اولین و مهم ترین گام برای حفاظت از سلامت روان خود را? صحبت کردن.

باز به دوستان و خانواده خود را در مورد چالش های بهداشت روانی است نه نشانه ضعف. در واقع آن را ثابت می کند شما به اندازه کافی قوی برای نشان دادن به دیگران نه چندان کامل بخش هایی از زندگی خود را.

نیاز به یک راه آسان برای شروع گفتگو ؟ شما می توانید می گویند:

  • "من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن چیزی را با شما."
  • "من شده فکر کردن در مورد..."
  • "آیا ما می توانیم بحث در مورد...?"
  • "من تلاش کرده ام با..."

هر یک از این اجازه خواهد داد که آسان به مکالمه شما نیاز به.

تبلیغات

2. خود را کوچک و صفحه نمایش زمان

وسوسه انگیز آن را به عنوان در حال حاضر صرف ساعت در هر روز در رسانه های اجتماعی خوب نیست و برای سلامت روان خود را. در بهترین حالت شما منحرف کردن اذهان خود را از آنچه مهم; در بدترین حالت شما کمك همه اخبار بد و خشم آنلاین.

افراد جوان به خصوص در معرض ابتلا به این, اما آنها به تنهایی نیست. یکی از دوستان من رو به Gabb تلفن است که امن تلفن برای کودکان و نوجوانان[1] است که کمک می کند تا محدودیت زمان روی صفحه نمایش. پس از من خواهر زاده من یکی از آن ساخته شده من فکر می کنم چقدر من نیاز به محدود کردن خود من زمان روی صفحه نمایش.

من نمی جابجا کردن گوشی های هوشمند من, اما من قرار داده اند مرزهای چگونه من از آن استفاده کنید. من خودم محدود به دو ساعت گشت و گذار در هر روز با یک توقف در 9 p. m. I don't touch دوباره آن را تا زمانی که من ترک برای کار در صبح است. در نظر گرفتن انجام چیزی شبیه به خودتان را به دور از صفحه نمایش خود را.

3. اجتناب از مواد مخدر و الکل

یکی دیگر از درس من آموخته ام در مورد من حفظ سلامت روان ؟ اجتناب از مواد مخدر و الکل کلیدی است.

چند سال پیش من در عادت ریختن خودم یک لیوان شراب پس از یک روز طولانی است. آن را حتما به من کمک کرد باز کردن از پیچ از تنش کار, بنابراین من نمیفهمد آن را به ارزش خطرات بهداشتی.

چه کسی به من گفت: هر چند که الکل باعث می شود اضطراب بدتر است. چند ساعت پس از نوشیدن متوجه شدم من می خواهم تاکید کرد. برش پشت به من کمک کرد عقب بر گردیم به حالت عادی خود است.

4. غفلت نکنید رژیم غذایی خود را

آیا شما تا کنون شنیده کارشناسان پزشکی خود تماس بگیرید و روده خود را "مغز دوم"? دلیل آن این است که دستگاه گوارش بیشتر از انتهای عصب از هر نقطه در بدن به غیر از مغز است.

هر نیش شما را تحت تاثیر کسانی که دل و روده اعصاب. مغذی مواد غذایی — میوه های تازه و سبزیجات و آجیل و گوشت بدون چربی مادر خود را دوست دارد به بحث در مورد — پرورش آن در حالی که ناسالم آنهایی که ناراحت آن است.

تبلیغات

طبخ غذا در منزل هر زمان که شما می توانید نگه داشتن چشم در میان وعده خود را مصرف. حتی اگر شما در حال غذا خوردن ماهی قزل آلا و کلم بروکلی برای شام binging در پردازش تنقلات در شب می تواند خراب با سلامت روان خود را.

5. فعال ماندن

خود را سلامت جسمی و روانی هستند متصل تر از شما ممکن است متوجه است. ورزش منظم می تواند به کاهش علائم افسردگی و اضطراب به طور موثر در برخی موارد به عنوان دارو[2].

چه نوع از ورزش برای سلامت روان ؟ انتخاب کردن برای قلب اما متوجه است که چیزی بهتر از هیچ چیز است. آیا دوست دارید برای شنا اجرای ردیف و یا بالابر برخی از خون تازه به مغز شما.

اجازه ندهید که سطح آمادگی جسمانی فعلی خود یک مانع است. زمانی که من به دنبال راه های جدید برای ورزش, من به دنبال چه بسیاری از شلوغ کارآفرینان به کار کردن. من به طور تصادفی بر آمد یک سایت که در آن علامت گذاری کوبا جدید e-دوچرخه و نمیفهمد من می خواهم سعی کنید یکی از. در عرض چند هفته من کروز برای مایل در حالی که گوش دادن به پادکست های مورد علاقه. آن را تبدیل به یکی از مورد علاقه من در زمان به یاد بگیرند در حالی که فعال ماندن است.

6. خودتان یک استراحت بدهید

اگر چه پشتکار قابل تحسین است, شما باید به خودتان برخی از کساد هنگامی که بار سخت. استراحت بسیار مهم است اگر شما می خواهید به نگه داشتن رفتن برای مدت طولانی.

چون من در تلاش برای گرفتن معافیت من با استفاده از روش Pomodoro: من دست و پنجه نرم کردن برای 25 دقیقه و پس از آن من به خودم پنج دقیقه استراحت. هیچ درست یا روش غلط, اما شما نیاز به یک سیستم.

چگونه باید شما را صرف خود را می شکند ؟ آیا چیزی است که شما rejuvenates مانند:

  • خواندن یک کتاب
  • تماس با یک دوست
  • گرفتن یک حمام یا دوش
  • چرت زدن
  • رفتن برای پیاده روی

7. دریافت خارج از منزل

صحبت از رفتن برای پیاده روی وجود دارد هیچ راه بهتری برای دریافت برخی از فضای فوقانی نسبت به خارج. وجود دارد فقط چیزی در مورد بوی هوای تازه و احساس خورشید بر روی پوست شما است که ذوب می شود استرس است.

تبلیغات

جفت این تاکتیک با دیگران در این لیست است. برای ورزش در فضای باز شما می توانید برای یک اجرا در اطراف محله. ترک تلفن خود را در داخل و یا پر کردن آن را در جیب خود در حالی که شما در حال لذت بردن از زمان خارج است.

اگر چه در خارج از منزل می تواند یک استراحت از کار آن را نیز یک محل عالی برای کار از راه دور. بیشتر مدیران نمی خواهد ذهن شما ضربه زدن از طرح های پیشنهادی از یک میز پیک نیک.

8. از دست دادن خود را در یک سرگرمی

گاهی اوقات یک ساعت در آفتاب کافی نیست تا ذهن خود را به آنچه شما را آزار. در این صورت سعی کنید غواصی خود را به سرگرمی های مورد علاقه.

تمرین یک سرگرمی به شما کمک می کند را به یک "جریان" دولت است که زمانی که شما به تمرکز بر آنچه شما انجام می دهند که شما از دست دادن آهنگ از جهان اطراف شما. که شکستن روانی می تواند فقط آنچه شما نیاز به گرفتن برخی از چشم انداز.

به عنوان با ورزش, آنچه سرگرمی است نمی باشد به عنوان مهم به عنوان توانایی خود را به چوب با آن. اگر شما زمان زیادی ندارد و یا پول برای خرج کردن خوب این گزینه ها عبارتند از:

  • نقشه کشی
  • پیاده روی
  • خواندن
  • رقص
  • پخت و پز
  • باغبانی
  • بافندگی
  • نوشتن

9. درخواست کمک

در موارد نادر, شما ممکن است قادر به حفاظت از سلامت روان خود را به تنهایی. اگر شما احساس outgunned دریغ نکنید برای رسیدن به یک حرفه ای. اگر چه آنها به خوبی منظورم خانواده و دوستان خود را به سادگی نمی تواند ارائه سطح حمایت از سلامت روان متخصص می تواند.

به یاد داشته باشید وجود دارد منابع در خارج وجود دارد برای کمک به شما را از طریق بار دشوار است. صحبت کردن با دکتر خود و یا رسیدن به یکی از موارد زیر کمک:

  • سوء مصرف مواد و بهداشت روان خدمات دولت ملی خط تلفن: 800-662-4357
  • ملی پیشگیری از خودکشی نجات: 800-273-8255
  • اتحاد ملی در بیماری های روانی تلفنی: 800-950-6264

خط پایین

هر آنچه که شما در حال رفتن را از طریق به یاد داشته باشید: سلامت روانی خود را مهم است. این که آیا شما هوازدگی یک بیماری همه گیر و یا فقط در تلاش برای سازماندهی روز خود را با حفاظت از خود و سلامت روان ضروری است به منظور حفظ و خوشحال است. زمان را برای خودتان انجام دهید و آنچه که شما باید به منظور غلبه بر استرس است.

راهنمایی های بیشتر برای قدرت ذهنی

عکس های اعتباری: چشم سیاه از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن