افکار عمومی باید به دنبال قبل از اجرای اکسل پروژه کارخانه: MLA

میسور/Mysuru: Krishnaraja MLA S. A. Ramdas گفته است که قبل از زباله پاک است از مدیریت مواد زائد جامد واحد (اکس

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: Krishnaraja MLA S. A. Ramdas گفته است که قبل از زباله پاک است از مدیریت مواد زائد جامد واحد (اکسل گیاه) در Vidyaranyapuram تحت هر پروژه افکار عمومی باید دنبال شود.

"من شده اند برای مبارزه با این موضوع برای سال های بسیاری از من و نه زیاده روی در کلامی نمیشود با هر کسی اما باید به نور آورده مشکل مواجه شده و مردم در مقابل توسعه شهری وزیر B. A. Basavaraj و Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar. من رزرو موارد در برابر Mysuru شهرستان شرکت (MCC) و Mysuru توسعه شهری سازمان (MUDA) در سبز, دادگاه, مورد, موضوع," او گفت:.

این MCC تا به حال حتی ثبت یک استشهاد در دادگاه گفت که زباله مسئله حل خواهد شد. "مردم از Mysuru دیده می شود کار من در این جبهه و من MLA استناد به نمایندگی از حوزه که تحت آن می آید اکسل گیاه, اما من در مورد بازدید از Mysuru DC و MCC تیم به Zigma گیاه در ناگپور. افکار عمومی باید به دنبال اگر دفع زباله انجام شده است تحت هر پروژه جدید او گفت:" ساخت بدون استخوان را در مورد خشم خود را.

"برای کاهش جمع آوری زباله در Vidyaranyapuram و 110 هکتار از زمین های خریداری شده در Rayanakere و 7.5 لاخ تن پر شده اند به زمین و 5000 نهال کاشته شده اند. Rs. 85 لاخ صرف شده در پوشش انبوهی از زباله. هنوز زباله همچنان به ریختن به Vidyaranyapuram گیاه و من صحنه اعتراض در مورد این موضوع," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن