یاد فلیپ ویدئو تقریبا شد, گوگل, اولین, دوربین, ایمیل نشان می دهد

قبل از اندروید قبل از آیفون و قبل از GoPro شد یک نام تجاری شناخته شده فلیپ ویدئو دوربین فیلمبرداری جهان توسط ط

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

قبل از اندروید قبل از آیفون و قبل از GoPro شد یک نام تجاری شناخته شده فلیپ ویدئو دوربین فیلمبرداری جهان توسط طوفان در زمان اجازه می دهد میلیون ها نفر به ساقه دیجیتال صفحه اصلی ویدئوها با یک دست و به راحتی ذخیره و ارسال آنها را به یک نوپای یوتیوب با تشکر از یاد تلنگر کردن پورت USB.

چه شما احتمالا نمی دانید: فلیپ ویدئو بود تقریبا گوگل مارک دوربین, داخلی, گوگل ایمیل های فاش شده در کمیته قضایی مجلس ضد تراست کمیته فرعی نشان می دهد. آن شده اند که گوگل برای اولین بار دوربین و شاید اولین قطعه از گوگل-مارک سخت افزار نیز هست.

آنچه ما می دانیم

در ژانویه سال 2006 یک سال و نیم قبل از اولین تلنگر تصویری فروش رفت, Google Video, محصول, مدیر, پیتر Chane تلاش برای متقاعد کردن همکاران خود را که آنها باید قطع یک معامله به گوگل تصویری اولیه میزبانی ویدئو شریک برای آینده خالص دوربین دیجیتال.

اما در ماه فوریه پیشنهاد کرده بود ظاهرا تکامل یافته است. در حال حاضر خالص دیجیتال ظاهرا علاقه مند در تبدیل یک آینده دستگاه به یک "گوگل مارک دوربین" نشان می دهد که گزینه خاص می تواند دو برابر یا چهار برابر تعداد آپلود ویدئوها:

در حالی که آن را سرگرم کننده را به فکر می کنم در خالص دیجیتال به عنوان "شرکت است که باعث می شود یکبار مصرف و زمان استفاده از دوربین های ویدئویی" که درست بود. در سال 2005 فلیپ ویدئو را سلف راه اندازی شد به عنوان یک $29.99 یکبار مصرف, دوربین های دیجیتال است. شما تا به حال به آن را به CVS و پرداخت $12.99 برای کارکنان به رایت فیلم بر روی یک دی وی دی برای شما.

در اینجا مدرک عکاسی:

CVS Sells Disposable Camcorders

اما گوگل تصویری, مدیر جنیفر Feikin تا به حال یک ایده متفاوت: گوگل باید به دست آوردن یوتیوب به جای.

و در حالی که همکاران مانند شکارچی پیاده شد کمی شک و تردید در مورد یوتیوب — "ما در حال تمرکز بر روی فیلم ها که برخی از گسترده عمومی خوب بیشتر از میزبانی هر کس شخصی محتوای ویدئو" یک نقل قول برای سنین — ما می دانیم که دقیقا همان چیزی است که گوگل را ماه بعد در اکتبر 2006.

خالص دیجیتال فنی معرفی USB-مجهز به دوربین در ماه مه سال 2006 ماه پیش از معامله ، آن را مجددا راه اندازی دوربین در سال 2007 به عنوان "تلنگر تصویری" با سنگین روابط به تازگی گوگل متعلق به یوتیوب از سمت راست دروازه. پس از آن گوشی های هوشمند در زمان خاموش سیسکو, خرید تلنگر و دوربین با نام تجاری درگذشت یک مرگ رسوا در سال 2011. گوگل نمی, شانس زیادی در تلاش برای احیای این ایده در سال 2018 با این بد بخت گوگل کلیپ, یا, به عنوان جذاب به عنوان آن AI فراست صدا.

اتفاقا اینجا چه GoPro مانند نگاه در سال 2006.

شما می توانید جزئیات گوگل اگر کمی redacted ایمیل موضوع در ما Scribd قراردادن زیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن