Virgin Galactic را سازماندهی خصوصی مسافری سفر به ایستگاه فضایی برای ناسا

ریچارد برانسون, فضای, گردشگری, سرمایه گذاری, باکره, کهکشانی شروع خواهد شد هماهنگی های خصوصی سفر فضانورد به ایس

توسط PARINEWS در 2 تیر 1399

ریچارد برانسون, فضای, گردشگری, سرمایه گذاری, باکره, کهکشانی شروع خواهد شد هماهنگی های خصوصی سفر فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی ناسا برای یک همکاری جدید با هدف افزایش استفاده تجاری از آژانس فضایی را در مدار پاسگاه.

با تشکر به یک فضای جدید عمل توافق با, ناسا, Virgin Galactic وظیفه است با کنار هم قرار دادن "خصوصی جدید مداری فضانورد آمادگی برنامه" برای آژانس. که به معنی پیدا کردن شرکت ها و یا سازمان ها با علاقه به فرستادن مردم به ایستگاه فضایی — به هر دلیل — و سپس پیدا کردن مناسب حمل و نقل به آنها وجود دارد. Virgin Galactic نیز مسئول هماهنگی منابع لازم هر دو در فضا و بر روی زمین به این سفر یک موفقیت است.

این یک شبیه ماموریت به فضا ماجراهای یک فضای گردشگری شرکت که قرار است با هم سفر به فضا برای گردشگران ثروتمند. اما ویرجین می گوید: آنها به دنبال یک طیف گسترده ای از مشتریان فراتر از آنهایی که فقط می خواهند یک سفر سرگرم کننده به فضا است. "این است و نه فقط به صورت بالقوه فضای خصوصی مسافران, اما همچنین می تواند برای محققان و یا حتی دولت محققان" جورج Whitesides, باکره, کهکشانی مدیر عامل شرکت می گوید The Verge اشاره کرد که مردم از سراسر جهان می تواند پرواز را از طریق این برنامه است.

این تمرکز بر روی مداری spaceflight ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب برای ویرجین کهکشانی است که عمدتا متمرکز در زیر مداری spaceflight برای آخرین دهه و نیم. Virgin Galactic اصلی کسب و کار حول ارسال پرداخت مشتریان به لبه فضا و پشت در شرکت راکت مجهز آژانس, VSS وحدت. مسافر وسیله نقلیه طراحی شده است را به هوا پس از استقرار از زیر بال یک هواپیما حامل. این صعود به ارتفاع حدود 55 مایل دادن به هر آینده نگر مسافران کوتاه طعم بی وزنی قبل از خزید بازگشت به زمین و فرود بر روی باند فرودگاه.

Virgin Galactic هنوز به شروع عملیات تجاری از آن فضای کسب و کار گردشگری و آن را تنها به ارسال پنج نفر به فضا در دو آزمون جداگانه پرواز. اما این شرکت معتقد است که آن تجربه تا کنون باعث می شود آن را واجد شرایط برای اجرای این نوع از برنامه ناسا برای. علاوه بر این بسیاری از افرادی که کار در Virgin Galactic تجربه در گذشته انسان spaceflight برنامه های در ناسا. "ما در واقع رشد کرده اند در بسیاری از این تجربه برای ساخت زیر مداری برنامه در وهله اول" مایک موسی Virgin Galactic رئیس جمهور که مشغول به کار به عنوان راه اندازی ادغام manager برای شاتل فضایی برنامه می گوید در آستانه. "این بدیهی است که کاهش پایین نسخه و آن را کمی ساده تر — شما نمی خواهید برای چند روز. اما بسیاری از فلسفه هستند. بسیاری از منطق همان است."

Virgin Galactic در حال توسعه یک فضانورد برنامه های آموزشی خود را برای مشتریان آینده پرواز خواهد کرد که در این شرکت آژانس از پایگاه فضایی آمریکا در نیومکزیکو است. و از طریق این توافق جدید Virgin Galactic قرعه کشی خواهد شد که تجربه و توسعه یکی دیگر از برنامه های آموزشی برای مشتریان آن را می یابد برای ناسا. هر چند که برنامه خواهد بود و متناسب با آماده شدن مردم برای مدار و نحوه استفاده از ایستگاه فضایی.

جدید آموزش برنامه ممکن است مستلزم سوار بر Virgin Galactic به آژانس ارائه به مشتریان با برخی از تجربه فضا و بی وزنی قبل از آنها سر به مدار برای اقامت طولانی تر است. شرکت آژانس نیز می کشد اضافی Gs هنگامی که آن را صعود به فضا را با گرفتن راکت به مدار. تجربه اول که همچنین می تواند ارزشمند برای آموزش با توجه به شرکت. ویرجین می گوید آینده نگر فضانوردان نیز استفاده از برخی از امکانات این شرکت در پایگاه فضایی آمریکا در نیومکزیکو به آماده شدن برای سفر خود را.

"ما می خواهیم برای قرار دادن بسته بندی مناسب در اطراف آن به طوری که آن را نه فقط "رفتن به یک کلاس و گوش دادن به یک پاورپوینت برای سه ساعت" می گوید: "موسی. "چگونه می توانم شما را که جذاب و تجربه لذت بخش است که شما در حال رفتن به می خواهید می شود قادر به انجام این کار؟"

ناسا می گوید آن را در نهایت بررسی این طرح که باکره کهکشانی با هم قرار می دهد. "تحت توافق ناسا انجام خواهد شد ارزیابی امکان سنجی Virgin Galactic را به منظور توسعه یک برنامه جدید خصوصی مداری فضانورد برنامه آمادگی برای فعال کردن خصوصی فضانورد ماموریت به ایستگاه فضایی بین المللی" ناسا در بیانیه ای گفت به آستانه. "ویرجین کهکشانی برنامه های جدید به توسعه خصوصی مداری فضانورد آمادگی برنامه به طور مستقیم پشتیبانی ناسا استراتژی گسترده ای برای تسهیل تجاری سازی کم مدار زمین توسط ایالات متحده اشخاص."

این خبر پس از ناسا مدیر جیم Bridenstine همچنین اعلام کرد قصد دارد به پرواز فضانوردان ناسا در زیر مداری وسایل نقلیه مانند ویرجین کهکشانی را آژانس و رقیب آبی منشاء گردشگری موشک. Bridenstine را ارائه نمی دهد جزئیات زیادی در آن گفت: این برنامه خواهد آمد مدتی در این هفته.

مشارکت همچنین بدان معنی است که ویرجین کهکشانی را در یک نقش جدید به عنوان یک کارگزار خرید مشتریان و منابع و حمل و نقل به این سفر ممکن است. در حال حاضر این شرکت دارای یک تعداد انگشت شماری از جدید گزینه های حمل و نقل بشود نسبت به مردم پرواز به مدار. SpaceX خدمه اژدها فقط ارسال اول آن دو مسافر به ISS و باید شروع به طور منظم به مردم پرواز به و از مدار بعد از این سال. بوئینگ همچنین در حال توسعه یک خدمه کپسول به نام CST-100 Starliner به مردم را به مدار هر چند این خودرو به احتمال زیاد نمی خواهد پرواز اولین مسافران تا سال آینده در اولین. هر صندلی در خدمه اژدها اجرا می شود کمی کمتر از 60 میلیون دلار در حالی که یک صندلی در Starliner هزینه حدود 90 میلیون دلار.

در ضمن وجود یک سوم غیر آمریکایی گزینه برای وارد شدن به مدار: روسیه سایوز کپسول است که تنها روش برای گرفتن فضانوردان به ایستگاه فضایی از ناسا, شاتل فضایی برنامه به پایان رسید در سال 2011. از لحاظ تاریخی ناسا در مورد پرداخت 80 میلیون دلار برای یک صندلی در سایوز.

هر چند این تنها سه گزینه برای گرفتن انسان به ایستگاه فضایی بین المللی, باکره, کهکشانی نیست که اظهار نظر در آن وسایل نقلیه در نظر گرفته شده برای پرواز. اما موسی گفت: برنامه های آموزشی که شرکت توسعه باید طراحی شده که بسته به نوع کپسول مردم را به فضا. SpaceX به عنوان مثال توسعه های مختلف سخت افزار در امکانات خود را در هاوتورن برای شبیه سازی آنچه در آن مانند به پرواز در خدمه اژدها که می تواند در مفید آمده است برای آموزش.

ویرجین می گوید آن را در مباحث اولیه با مشتریان آینده نگر و علاقه مند در فرستادن مردم به ایستگاه فضایی برای انواع دلایل مختلف — از اهداف تجاری به پژوهش است. این شرکت همچنین به دنبال یک راه برای آموزش مشتریان برای چگونه آنها را با استفاده از ایستگاه فضایی زمانی که آنها وجود دارد بسته به دلیل سفر خود را. "چه شما در حال رفتن به انجام در حالی که شما وجود دارد دیگر قطعه بزرگ ما واقعا به دنبال به جلو به غرق شدن دندان های ما را به" موسی می گوید. "چگونه برای آماده سازی شما در حالی که شما وجود دارد و سپس حمایت از شما هنگامی که شما در ایستگاه."

این برنامه جدید تغذیه به یک هدف بزرگتر برای ناسا باز ایستگاه فضایی بین المللی به بیشتر های تجاری حرفه. برای دهه ISS به طور عمده شده است و جایی برای دولت و تحقیقات دانشگاهی اما آژانس فضایی اعلام کرد در سال گذشته است که به آن اجازه خواهد داد که شرکت های دسترسی به ISS برای مقاصد تجاری مانند فیلمبرداری تبلیغات و یا فیلم و حتی اجازه می دهد این شرکت ها برای ارسال خصوصی خود را فضانوردان به ایستگاه. تا کنون یک شرکت به نام اصل با هدف ایجاد یک فضای خصوصی ایستگاه اعلام کرد قصد دارد به ارسال خود را نمایندگان به ISS از طریق یک خدمه کپسول اژدها اواخر سال آینده است.

"هیجان انگیز ترین چیزی که در اینجا است که این نوع از گام دیگری به سوی باز کردن مدار زمین کم به متنوع رنسانس از فعالیت و ما خوشحال به بخشی از آن می گوید:" Whitesides.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب