دولت چهارم نزدیکی Jaladarshini reeks بوی

میسور/Mysuru: دولت مسکونی محله مجاور به Jaladarshini مهمان خانه در Hunsur جاده تبدیل شده است به خانه بابونه و

توسط PARINEWS در 15 تیر 1399

میسور/Mysuru: دولت مسکونی محله مجاور به Jaladarshini مهمان خانه در Hunsur جاده تبدیل شده است به خانه بابونه و علف های هرز انبوه زباله خزندگان و بوی لطف تا حد زیادی با توجه به تعمیر و نگهداری ضعیف و عدم تمیز کردن به طور منظم.

کارکنان از کانادا و فرهنگ گروه تئاتر مجموعه Rangayana و دیگر ادارات دولتی ساکن در این محله ساخته شده بود که در سال 1985 به عنوان بخشی از جهان اول کانادا کنفرانس برگزار شده در این شهرستان است. چهارم بیش از 80 خانه های بسیاری از آنها اشغال شده توسط گروه D کارکنان. این PWD است که مسئول حفظ چهارم به نظر می رسد که به طور کامل نادیده گرفته شده مسئولیت خود را.

علف های هرز و بوته ها رشد کرده اند rampantly در سراسر چهارم که آن هم نقطه چین با انبوه uncleaned زباله است که منجر به غیر قابل تحمل بوی بد ناشی از نقطه. این محل تبدیل به یک خانه برای مارهای سمی و دیگر حیوانات ولگرد.

فقیر فاضالب تخلیه شبکه تنها مرکب مشکل است. علاوه بر این محله تبدیل به نا امنی به عنوان ترکیب دیوار به پایین آورده شد که Hunsur راه گسترش آثار در نظر گرفته شد. با هیچ ترکیب دیوار فضای باز در محله های که پر از علف های هرز و بوته است که استفاده می شود برای اجابت مزاج خارج از مردم است.

بیش از یک صد نفر از کارکنان دولت از بسیاری از ادارات دولتی از جمله بیش از 20 Rangayana هنرمندان و دانش آموزان ماندن در این محله. بسیاری از ساکنان شکایت کرده اند که چهارم شدن آب عرضه تنها دو بار در هفته.

با وجود چندین شکایت از تعمیر و نگهداری ضعیف و فقدان بهداشت ، PWD مقامات که مسئول حفظ محله های تبدیل شده گوش های ناشنوا به آنها. اما به لطف دخالت برخی از افراد با نفوذ این PWD تمیز علف های هرز و بوته ها با استفاده از یک زمین تکان دهنده است. اما کار جنس بنجل را ترک کرده است بسیار به دلخواه به عنوان ناخواسته علف های هرز و بوته باید دوباره شروع به رشد.

Rangayana مشترک مدیر V. N. Mallikarjunaswamy گفت که HRA (اجاره خانه کمک هزینه) ارائه شده است به PWD از طرف کارمندان دولت از جمله Rangayana هنرمندان که ماندن در این محله است. اما PWD به نظر می رسد بی دقتی در گرفتن و نگهداری این نسخهها کار به طور منظم به عنوان نگهداری مناسب از محله های تبدیل شده همه مهم تر بعد از وقوع COVID-19.

علاوه بر این مقامات در عین حال به ساخت یک ترکیب دیوار پس از یکی از قدیمی کشیده شد پایین جاده گسترش, او گفت:, و اضافه کرد که PWD باید به طور منظم تمیز کردن و نگهداری آثار حداقل در حال حاضر در پی گسترش COVID-19.

صحبت کردن به ستاره میسور Rangayana مدیر Addanda C. Cariappa سرزنش PWD برای پوزش نزد چهارم. اشاره به این که او بیش از حد تبدیل شدن به یکی از ساکنان محله های پس از او Rangayana مدیر به او گفت که او وحشت زده شد توسط تعمیر و نگهداری ضعیف از این محله.

اشاره کرد که او به نوشته MP, MLA و DC در مورد شرایط بد در محله او گفت که چهارم نیز فاقد ایمنی و امنیت در غیاب ترکیب دیوار. این PWD و افراد دیگر نمایندگان باید توجه داشته باشید از این وضع اسفناک ساکنان Cariappa گفت و افزود که ساکنان می توانند در صلح زندگی می کنند تنها در صورتی تمام این مشکلات در حال رسیدگی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن