Govt. nod برای مدت طولانی تقاضای اقامت پزشکان

می دهد نزدیک به 40 درصد افزایش در دستمزد میسور/Mysuru: دیرینه تقاضای اقامت پزشکانپس از فارغ التحصیل دانش آموزا

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

می دهد نزدیک به 40 درصد افزایش در دستمزد

میسور/Mysuru: دیرینه تقاضای اقامت پزشکانپس از فارغ التحصیل دانش آموزان و خانه جراحان در دولت بسیاری از آنها در حال مبارزه با COVID-19 pandemic به عنوان خط مقدم رزمندگان برای یک پیاده روی در خود دستمزد ماهانه شده است تا در نهایت ملاقات با دولت با صدور دستوری در این زمینه مورخ 16 مه سال 2020 است.

در فوریه 26, اعضای, Karnataka مقیم پزشکان انجمن ملاقات های پزشکی وزیر آموزش و پرورش Dr. K. Sudhakar مورد تقاضای خود را پس از آن وزیر دستور این گروه برای آماده سازی یک پیشنهاد دقیق. پیاده روی اعلام شد پس از وزیر B. S. Yediyurappa تایید آن است.

تایید به دستمزد پیاده روی ساخته شده بود توسط وزیر آموزش و پرورش که اعلام کرد که یک تقاضا از کارگران خط مقدم بود که ملاقات کرد.

با توجه به دستور دولت در این راستا دستمزد برای ساکنان خانه شده است افزایش یافته و به Rs.30,000 موجود از Rs.20,000 برای سال اول PG دانش آموزان – Rs. 45,000 (از Rs.30,000) برای سال دوم دانش آموزان – Rs.50,000 (از Rs.35,000) و برای دانش آموزان سال سوم – Rs.55,000 (از Rs. 40,000).

همچنین کسانی که به دنبال سال اول فوق تخصصی دوره های آموزشی را در حال حاضر دریافت Rs. 55,000 (از Rs. 40,000), سال دوم – Rs. 60,000 (از Rs. 45,000) و سال سوم – Rs. 65,000 (از Rs. 50,000).

ارشد ساکنان که در حال انجام اجباری خدمات دولت را نیز به تجدید نظر در دستمزد از Rs. 60,000 (از Rs. 45,000) در حالی که کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان دریافت خواهد شد Rs. 60,000 (از 30000 تومان).

سالانه هزینه های دانشجویی دستمزد تومان خواهد بود. 256 کرور او گفت:. دولت نیز آورده پاداش از کالج پزشکی کارکنان در تاریخ همتراز با 7th پرداخت کمیسیون افزایش کلی حقوق.

این تصمیم است که به موجب این سری از تظاهرات رعايت medicos به تازگی خواستار افزایش پرداخت با استناد به اینکه دولت با کمترین هزینه و در عین حال بالاترین دستمزد.

این حق الزحمه شده بود آخرین تجدید نظر در سال 2015 و پزشکان شکایت کرده است که خود را حق الزحمه به مراتب پایین تر از همتایان خود در کشورهای دیگر.

آن را ممکن است به یاد می آورد که در اینجا ساکن پزشکان (MD/ دانشجویان ارشد) مشغول به کار در K. R. Cheluvamba و PKTB بیمارستان متصل به میسور پزشکی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی (MMC&RI) و COVID بیمارستان دیده می شد ورزشی یک گروه سیاه و سفید در اطراف سلاح های خود را ابراز حمایت از دولت-اعتراض گسترده ای تماس داده شده توسط کارناتاکا انجمن پزشکان مقیم در مارس 5 و 6.

دولت تشکر

MMC&RI RDA (مقیم پزشکان انجمن) معاون رئیس جمهور, Dr. D. N. Kevin زبان به 'ستاره میسور' امروز صبح گفت که تصمیم دولت داده بود و آنها را تسکین. "با تجدید نظر در دستمزد ما اخذ خواهد شد نزدیک به 40 درصد افزایش. انجمن ما درخواست کرده بود برای یک پیاده روی در دستمزد در ماه فوریه. اما اگر وضعیت اقتصادی بد است با کروناویروس و مستند اثر دولت در پاسخ به ما گریه می کند, بنابراین ما خوشحال هستند و heartfully با تشکر از دولت و وزیر دکتر Sudhakar در خصوص," او اضافه شده است.

او در ادامه گفت که مقیم پزشکان انجمن در سطح ملی نیز مطرح و پیشنهاد به دولت مرکزی به نظر در برابر دستمزد به همه PG دانش آموزان در همه دولت کالج پزشکی تحت عنوان 'مرکزی اقامت طرح به عنوان کار و استرس که برای همه یکسان; باید صبر کنید و ببینید اگر دولت پاسخ مثبت برای که بیش از حد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن