'Guddali Puja' انجام شده برای صندلی تسهیلات در میسور دانشگاه هاکی زمینه

میسور/Mysuru: Chamaraja MLA L. Nagendra اعطا کرده است Rs.5 لاخ نسبت به 3 مرحله بتن صندلی تسهیلات در سمت شرق دا

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: Chamaraja MLA L. Nagendra اعطا کرده است Rs.5 لاخ نسبت به 3 مرحله بتن صندلی تسهیلات در سمت شرق دانشگاه هاکی زمینه و 'Guddali Puja' به صورت یکسان انجام شد دیروز.

این زیر یک تفاهم نامه فرستاده شده توسط هاکی میسور در طول دعوت فنجان دولت در سطح مسابقات هاکی انجام شده توسط هاکی میسور در میسور دانشگاه هاکی زمینه در سال گذشته درخواست MLA استناد به تحریم بسیار مورد نیاز محل استقرار تسهیلات برای تماشاگران.

MLA L. Nagendra, میسور دانشگاه VC پروفسور G. Hemantha کومار میسور دانشکده تربیت بدنی مدیر (مسئول) P. Krishnaiah بخش 40 Corporator Shivkumar BJP رهبر Manoj هاکی میسور جمهور K. B. دیلیپ معاون رئیس جمهور K. N. Muddaiah خزانه دار M. Ponnappa, منشی, C. T. Satish و اعضای کمیته جایا Nachappa, Appachu و Nanditha حاضر بودند طی مراسم ساده دیروز.

صحبت به مناسبت Nagendra وعده داده شده به صندوق یکی دیگر از Rs. 5 لاخ نسبت اضافی 3-مرحله بتن صندلی تسهیلات در طول یک از زمینه هاکی.

"بسیاری از اعضای هاکی میسور بازی کرده اند در این زمین 4 تا 5 دهه پیش رفته اند و به نمایندگی از دولت و تیم ملی است. به تازگی به بازگشت به زمین ما به دنبال کسب اجازه از دانشگاه و درخواست کرده بود ما MLA استناد به صندوق این مرکز" اظهار داشت: آزادی مطبوعات از وزیر C. T. Satish.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن