افق صفر سحر برای کامپیوتر ایده خوبی است که نیاز به برخی از کار

افق صفر سحر در کامپیوتر چند روز پیش آمد، که به نظر می رسید مانند چیزی بعید است برای گفتن این زمان در سال گذشته

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

افق صفر سحر در کامپیوتر چند روز پیش آمد، که به نظر می رسید مانند چیزی بعید است برای گفتن این زمان در سال گذشته. این یکی از تحسین ترین بازی های موجود در پلی استیشن 4 است، و سونی برای انتشار عنوان های منحصر به فرد خود را در جای دیگر شناخته شده نیست - آنها یکی از بزرگترین دلایل برای خرید PS4 در درجه اول.

در افق صفر سحرمورد ، هر چند ، انتشار کامپیوتر را حس آشکار می کند. PS4 در راه است، با شبح Tsushima ماه گذشته نشانه نهایی اصلی حزب اول انتشار از سونی قبل از ورود PS5 در سال جاری. و یکی از بزرگترین بازی های اعلام شده برای Zero Dawn PS5 سال آینده صفر سپیده دم عاقبت، افق ممنوع غرب است.

آزاد سازی صفر سحر Frozen Wilds و گسترش وحشی منجمد آن بر روی کامپیوتر، پس از آن، بازاریابی هوشمند برای PS5 است. سونی از دست می دهد هیچ چیز با ساخت بازی در دسترس مخاطبان جدید در این نقطه در چرخه زندگی PS4 است ، و شاید برخی از بازیکنان کامپیوتر خواهد شد به اندازه کافی قلاب به علاقه در پی اس5 عاقبت زمانی که آنها در غیر این صورت نمی خواهد. (من انتظار ممنوع غرب را به آن را به کامپیوتر برای چندین سال، اگر تا کنون.)

فکر کردن صدا است ، اما آن را تنها اگر بازیکن کامپیوتر در واقع تجربه خوبی با افق صفر سحر. و در حالی که کیفیت کلی بازی در شک نیست، کار پورت به نظر می رسد به سطح مشابهی از توجه به جزئیات دریافت کرده اند. افق صفر سحر یکی از PS4 از لحاظ فنی ترین بازی های بلند پروازانه است، اما آن را برای سخت افزار به مراتب کمتر پیشرفته تر از اکثر رایانه های شخصی بازی امروز طراحی شده بود، و به نظر می رسد بسیاری از مردم تجربه آنها می خواستم انتظار می رود.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن