Kodagu دولت منطقه پرانتز برای موسمی

مدیکری: با موسمی مجموعه را برای ورود به منطقه در هفته آینده و ویرانی های ناشی از باران های موسمی در سال 2018 و

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

مدیکری: با موسمی مجموعه را برای ورود به منطقه در هفته آینده و ویرانی های ناشی از باران های موسمی در سال 2018 و 2019 هنوز هم تازه در حافظه Kodagu دولت های منطقه است نیروبخش خود را برای جلوگیری از هر گونه ویران کردن ممکن است که ممکن است ناشی از در آینده موسمی.

توضیح اقدامات گرفته شده اند موثر برای مقابله موسمی Kodagu معاون کمیسر Annies Kanmani شادی گفت که مانند سال گذشته تیم ملی در واکنش به این فاجعه نیروی (NDRF) خواهد رسید در Kodagu در مدت کوتاهی. در حال حاضر یک منطقه در سطح افسر منصوب شده است برای هر Hobli که وظیفه است به تمام اقدامات پیشگیرانه و اقدامات ایمنی برای حفظ موسمی خشم در خلیج.

او با اشاره به این که مناقصه برای عرضه فاجعه از دست زدن به تجهیزات, مانند, قایق, مانیل طناب محور زندگی, کت و.... نهایی شده و مناقصه لازم است برای تامین این تجهیزات تا پایان این ماه است.

و اشاره کرد که افسران ملزم به mandatorily اقامت در محله سر او گفت که آنها شده اند به کارگردانی به طور مداوم نظارت بر اقدامات پیشگیرانه است که در جای خود در حوزه های قضایی مربوطه.

در ادامه او گفت که پلیس و آتش و خدمات اضطراری وزارت خانه و نگهبانان خواسته شده است که در انگشتان پای خود را به دیدار با هر شرایط اضطراری است. همچنین دولت های منطقه است chalked از برنامه ریزی برای ایجاد گنجی Kendras و امداد اردوگاه در مورد ضرورت مطرح می شود, او گفت:.

حفظ که مقامات در تماس مداوم با دولت در واکنش به این فاجعه مرکز او گفت که دولت این است که در مکاتبات با اداره هواشناسی برای ارسال هشدار به خوبی در پیشبرد در مورد موسمی خشم که اطلاعات به اشتراک گذاشته خواهد شد در سیستم عامل رسانه های اجتماعی, واتساپ و رسانه ها.

برجسته دیگر اقدامات این سی گفت که مردم ساکن در مناطق کم دروغ و در امتداد رودخانه ها خواسته شده است به حرکت به مکان های امن تر. ادعا دارد که پول به اندازه کافی تحت بلایای طبیعی امداد صندوق را به هر گونه امداد رسانی و توانبخشی با این نسخهها کار در یک جنگ-جای پای اگر این وضعیت خواستار او گفت که تازه ساخته شده خانه برای سال 2018 قربانیان سیل توزیع خواهد شد قبل از شروع باران های موسمی.

به طور کلی دولت های منطقه است که به طور کامل بشود تا به طور موثر مقابله با باران های موسمی در این سال و به مردم این منطقه نیاز نمی شود بی ارزش نگران تاثیر موسمی او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن