بیرونی جهان بایوشاک و مرز نشان دادن خوب و بد از سوئیچ پورت

آن را هنوز هم نادر برای سوئیچ به فیلم های پرفروش بازی های که ساخته شده بودند توسط نینتندو اما شده است وجود دار

توسط PARINEWS در 19 خرداد 1399

آن را هنوز هم نادر برای سوئیچ به فیلم های پرفروش بازی های که ساخته شده بودند توسط نینتندو اما شده است وجود دارد روند در ماه های اخیر به پورت بازی های قدیمی تر از آخرین نسل از کنسول ها بر روی سوئیچ. هفته گذشته راه اندازی بیرونی جهان بایوشاک: مجموعه و Borderlands: The Handsome Collection شد برخی از مشخصات بالا بازی ها برای ضربه زدن به سوئیچ است. و نتیجه این است که یک توده ای از بازی های بزرگ که به طور همزمان برجسته سوئیچ بزرگترین نقاط قوت و ضعف است.

بزرگترین نام در دسته بیرونی جهاناست که در واقع یک "نسل فعلی" عنوان شده برای اولین بار عرضه شده برای Xbox One, PS4 و PC در اواخر سال گذشته.

از عملکرد نظر بیرونی جهان اجرا می شود... خوب است. آن است که قطعا قابل پخش است که قابل توجه برای یک بازی است که بسیار جدید و گرافیکی خواستار در سیستم عامل های دیگر. اما بزرگترین دست در اینجا این است که تصاویری که مستقیم بد است. سوئیچ فاقد قدرت شلیک به دسته بازی هست. اگر بازی بیرونی جهان در یک پلی استیشن 4 است مانند دیدن به طور منظم سوئیچ پورت است و تار و مه آلود جهان زمانی که شما نمی توانید عینک خود را.

اگر شما می خواهم یک ایده بهتر به چه چیزهایی پشته من توصیه چک کردن Digital Foundry را مقایسه می شود که به جزئیات به مراتب بهتر از من می توانید در اینجا. Digital Foundry همچنین گزارش می دهد که عملکرد شروع به بزرگتر بازدید بعد از آن در بازی — من این را تجربه کرده و در عین حال داشتن تنها یک قطعه کوچک تا کنون — اما آن چیزی را در نظر بگیرید.

به دنبال گذشته فقیر تصاویری و پاپ-در ایده داشتن یک سوئیچ نسخه بیرونی جهان جذاب است. وسیع آر پی جی مثل این طولانی هستند و قادر بودن به آنها را در کوچکتر قطعات بدون نیاز به ارتکاب به کاشت خودم را در مقابل تلویزیون برای ساعت در یک زمان باعث می شود ایده بازی را از طریق بیشتر قابل کنترل است.

آن است که ایده است که آثار بسیار خوبی برای دیگر دسته های اخیر سوئیچ پورت: 2K بازی" بایوشاک و مرز مجموعه — بازی های قدیمی تر از قبلی کنسول نسل که تازه زندگی جدید بر روی سوئیچ. و پس از این سوئیچ بسیار ماهر تر در دست زدن به آنچه که به طور موثر Xbox 360 و PS3 بازی کسانی که بازی های کلاسیک اجرا و نگاه فقط به عنوان خوب به عنوان آنها زمانی که آنها در اصل منتشر شد سال پیش — با سود اضافه شده است که می توان آنها را در هر نقطه.

بایوشاک's فراموش نشدنی زیر آب سری به نظر می رسد و اجرا می شود کاملا. که خیلی تعجب آور پس از بازی اصلی منتقل شد به آی فون در سال 2014. مقایسه سوئیچ دارای مقدار زیادی قدرت بیشتر. و حتی بیشتر گرافیکی فشرده بایوشاک بی نهایت به نظر می رسد بزرگ است. (برخورد در ابرها دور مبتنی بر حالت چالش است به خصوص به خوبی مناسب برای pick-up-and-play طبیعت تغییر بیش از حد.)

شما هیچ یک از بایوشاک بنادر از ویژگی های ژیروسکوپی با هدف چیزی است که تقریبا هر دیگر سوئیچ پورت (از جمله 2K را Borderlands مجموعه) ارائه می دهد که یک گله کوچک در غیر این صورت مجموعه عالی از پورت.

اما بهترین از بنادر که من سعی کردم این مرز مجموعه است. من فقط به حال این شانس را به سعی کنید از Borderlands 2, اما, اقدام, RPG سری احساس می کند مناسب برای سوئیچ به عنوان دوم صفحه نمایش بازی. عملکرد بسیار عالی (در چارچوب سوئیچ که به معنی 720p گرافیک و نرخ فریم 30fps) و سری را به یاد سلول سایهدار و سبک گرافیک نگاه کنید بهترین ها را از بنادر مختلف در اینجا.

مرز' گاهی بی فکر دیابلو-esque لوت-and-shoot گیم پلی ایده آل برای سریع داستان کوتاه جلسات به مزرعه اسلحه های جدید و دنده. آن را شبیه به سرپرستی (خوب دیگری سوئیچ پورت) در این راستا است. سوئیچ نسخه حتی چند نفره تقسیم صفحه نمایش هر چند که بهترین ذخیره برای واقعی تلویزیون مجموعه.

این درست است که همه این عناوین رنج می برند از معمول قولنج برای سوئیچ: شما در حال گرفتن بهترین گرافیک یا نرخ فریم و شادی باهم کنترل هنوز هم دردناک به استفاده از برای امتداد طولانی به خصوص اگر شما رو بزرگتر دست. و این بازی بزرگ هستند (برای سوئیچ به هر حال) با 20GB-به همراه نصب با اندازه آماده است به حذف برخی از مسائل و یا خرید یک کارت حافظه microSD است.

اما من می تواند بهانه ای این مسائل به دلیل مزایای که سوئیچ نسخه از این بازی ارائه کرده است. این ممکن است بهترین نسخه از BioShock یا مرز? شاید نمی, چه با upscaled نسخه های موجود برای PS4, Xbox One و PC. اما این تغییر باعث می شود آنها را بسیار قابل دسترس بیشتر را بدون بار اضافی نیاز به راه اندازی کل سیستم تلویزیون که باعث می شود آنها را بیشتر قابل پخش است.

این یک تجربه مشترک برای من: قرار دادن بازی بر روی سوئیچ که در آن من می توانم یک بازی سریع سطح قبل از خواب در حالی که bingeing برخی از بد تلویزیون در پس زمینه و یا بدون نیاز به اشتراک گذاشتن تلویزیون در اتاق نشیمن من با من هم اتاقی. این باعث می شود آن را بسیار بیشتر احتمال دارد که من در واقع آن را بازی کند.

و هنگامی که این پورت ها درست انجام شود — که متاسفانه همیشه مورد به عنوان جهان بیرونی's تلاش را نشان می دهد — آن را سخت به حرکت نزولی. بازیکنان که ممکن است از دست رفته این عنوان اولین بار در اطراف می توانید آنها را بر روی یک کنسول مدرن با چند خطر انداخته و برخی از لذت بخش مزایای لطف سوئیچ قابل حمل در طبیعت است. اما با کاتالوگ از بازی های قدیمی تر هنوز هم در خارج وجود دارد رشته در دستگاه های قدیمی تر آن را هیجان انگیز به تصور کنید که دیگر کلاسیک می تواند در نهایت راه خود را به سوئیچ بیش از حد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن