پزشکی فروشگاه در خیابان شلوغ در Kuvempunagar سوخته

دارو و تجهیزات به ارزش تومان. 1 کرور روپیه کاهش به آوار میسور/Mysuru: داروها و تجهیزات به ارزش بیش از Rs. 1 ک

توسط PARINEWS در 1 تیر 1399

دارو و تجهیزات به ارزش تومان. 1 کرور روپیه کاهش به آوار

میسور/Mysuru: داروها و تجهیزات به ارزش بیش از Rs. 1 کرور بودند به خاکستر کاهش در فروشگاه های پزشکی در Kuvempunagar گذشته از نیمه شب گذشته. آتش شده است نسبت به اتصال کوتاه.

آتش مشاهده شد در مگا Medicals 1.30 هستم و کل ساختمان را فرا گرفته بود در شعله های آتش. پزشکی فروشگاه واقع در جاده مخالف Shanthi ساغر هتل در Kuvempunagar. چه آغاز شده به عنوان یک آتش سوزی کوچک در داخل فروشگاه گسترش به کل ساختمان است.

آن است که یک منطقه شلوغ و به عنوان نیمه شب گذشته بود وجود دارد به سختی هر نفر است. برخی از عابران هشدار Kuvempunagar پلیس که به اطلاع آتش نشانی. به عنوان ساختمان بود که در آتش سوزی که در واقع نزدیک به ساختمان های دیگر وجود دارد خطر از دوزخ به همسایه سازه.

آتش مناقصه از Saraswathipuram و Bannimantap با عجله به نقطه و در یک عملیات که به طول انجامید تا امروز صبح ریختند آتش است. در بیانیه خود به آتش افسران صاحب مغازه Sameer گفت که فروشگاه خرده فروشی-تقدیر-ذخیره سازی godown که در آن مقدار زیادی از داروها و سرد سازی تجهیزات نگهداری شدند. او به آنها گفت که از دست دادن کل می توان ثابت در بیش از Rs. 1 کرور.

بیش از 30 نفر پرسنل در فروشگاه و به عنوان آتش سوزی رخ داده است نیمه شب گذشته بود وجود دارد هیچ آسیبی به زندگی بشر گفت: مقامات آتش. ساختمان 15 سال گفت: مقامات. Kuvempunagar بازرس پلیس Raju بازدید محل و ثبت شده یک مورد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن