یخ می گوید بین المللی دانش آموزان باید در کلاس های حضوری به باقی می ماند در آمریکا

ایالات متحده مهاجرت و گمرک اعلام کرده است که به منظور باقی می ماند در کشور برای سقوط 2020 ترم دانشجویان بین ال

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

ایالات متحده مهاجرت و گمرک اعلام کرده است که به منظور باقی می ماند در کشور برای سقوط 2020 ترم دانشجویان بین المللی باید در کلاس های حضوری در مدارس. دانش آموزانی که باقی می ماند در ایالات متحده, اما به طور کامل دوره های آنلاین ممکن است به صورت "پیامدهای مهاجرت از جمله, اما نه محدود به شروع روند حذف."

"هنوز وجود داشته باشد تسهیلات به ارائه انعطاف پذیری را به مدارس و غیرمهاجرتی دانش آموزان, اما به عنوان بسیاری از موسسات در سراسر کشور بازگشایی وجود دارد هماهنگ نیاز به رزومه دقت متعادل حمایت های اجرا شده توسط مقررات فدرال" ایالات یخ را اعلام.

دانشجویان جدید matriculating در مدارس ارائه به طور کامل برنامه های آنلاین را نمی خواهد دریافت ویزا در یخ. دانش آموزانی که در حال حاضر در حال ثبت نام در مدارس مورد نیاز خواهد بود برای انتقال و یا کشور را ترک کنند. هشت درصد از دانشگاه های ما در حال برنامه ریزی برای یک آنلاین-تنها ترم با توجه به تاریخچه آموزش عالیاز جمله دانشگاه هاروارد و Bowdoin, هر چند برخی از این مدارس برنامه ریزی برای دعوت از کاهش تعداد دانش آموزان به محوطه دانشگاه.

دانش آموزان در مدارس که ارائه یک مدل ترکیبی خواهد بود و مجاز به ماندن در ما ارائه شده است که آنها در حال گرفتن به طور کامل دوره آنلاین بارگذاری. مدارس مورد نیاز خواهد بود برای تایید به دانشجو و بازدیدکننده تبادل برنامه (SEVP) که دانش آموزان در حال گرفتن "حداقل تعداد کلاس های آنلاین نیاز به عادی پیشرفت خود را در رشته."

در ضمن دانشجویان بین المللی که باقی می ماند در کشورهای خود تنها مجاز به حفظ خود "فعال وضعیت" و یک آنلاین courseload از راه دور اگر مدرسه خود را آنلاین است-تنها.

حداقل 23 درصد از دانشگاه های ما برنامه ریزی برای ارائه برخی از مرتب کردن بر اساس مدل ترکیبی از جمله دانشگاه پنسیلوانیا دانشگاه ییل, دانشگاه استنفورد, Georgetown و شمال غربی. مدارس خواهد شد که آنلاین باید به اطلاع SEVP توسط July 15th, در حالی که کسانی که با استفاده از ترکیبی از گزینه باید در رئوس برنامه های خود را توسط آگوست 1st.

برخی از نهادهای ذکر شده توانایی انتقال به طور کامل و آموزش آنلاین به عنوان سود از مدل ترکیبی. این حرکت می تواند بسیاری از دانش آموزان در تکاپوی زیر یخ را به سیاست جدید; هر دانشجویی که سوئیچ ها به صورت آنلاین-تنها برنامه در طول ترم مورد نیاز خواهد بود به ترک و یا انتقال در آن زمان طبق اعلام.

F-1 ویزای که اجازه می دهد دانش آموزان به مطالعه تمام وقت در ایالات متحده به طور معمول تنها اجازه می دهد تا دارندگان به تعداد یک کلاس آنلاین در هر دوره نسبت به دوره خود را از مطالعه. پس از COVID-19 pandemic مجبور دانشگاه های سراسر کشور به حرکت تمام آموزش آنلاین SEVP اعطا موقت معافیت به که سیاست های بین المللی اجازه می دهد دانش آموزان برای ادامه را از راه دور چند دوره بدون خطر از دست دادن ویزا.

قوانین و مقررات جدید است یکی از چندین اقدامات اخیر که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گرفته شده برای محدود کردن مهاجرت در میان COVID-19 بیماری همه گیر. در ماه ژوئن رئیس جمهور تهمت دستور مقامات مهاجرت به انکار مهر ورود به طیف وسیعی از مهمان ویزای کارگر از جمله H-1Bs.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن