نحوه انتخاب پرینتر مناسب برای خانه و دفتر

نیاز به یک خانه / چاپگر دفتر افزایش یافته است که بیشتر از ما در حال کار و یا تحصیل از خانه. شما می تواند یک پد

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

نیاز به یک خانه / چاپگر دفتر افزایش یافته است که بیشتر از ما در حال کار و یا تحصیل از خانه. شما می تواند یک پدر و مادر که نیاز به چاپ کتابهای برای کودک خود را. و یا شما ممکن است دریابید که آن را آسان تر برای ایجاد یادداشت بر روی یک گزارش کسب و کار با استفاده از یک قلم یا مداد به جای یک صفحه کلید است. یا شما ناگهان کشف کرد که یک اداره دولتی است و خواستار آن است که شما پست الکترونیکی حلزون یک فرم به آنها. و یا با دفتر محلی خود فروشگاه عرضه که شما به طور معمول استفاده برای چاپ گاه به گاه اشکال است یا هنوز بسته یا نه یک محل راحت برای بازدید است.

به هر دلیل اگر شما به خودتان پیدا کنید نیاز به یک چاپگر آن را دشوار است برای پیدا کردن یکی. چاپگرهای نیست تغییر زیادی در طول چند سال گذشته; آنها فقط تبدیل شدن به کارآمد تر و کمتر گران است. شما هنوز هم می توان انتخاب بین لیزری و جوهر افشان پرینتر; رنگ و سیاه و سفید-جوهر-تنها چاپگر و چاپ-تنها و دستگاه های چند منظوره. به دلیل تمام این تصمیمات است که باید آن را یک ایده خوب به کشف کردن آنچه شما می خواهید قبل از شما با کلیک بر روی "خرید" در مورد علاقه خود را در سایت خرید.

در این مقاله من نمی خواهد به شما گفتن که پرینتر خاص برای خرید. اما من را از طریق برخی از گزینه های شما در حال رفتن به با آن مواجه و برخی از ویژگی های است که شما ممکن است می خواهم به مطمئن شوید که شما در حال گرفتن.

بنابراین اجازه دهید شروع می شود.

جوهر افشان در مقابل پرینترهای لیزری

اگر شما خرید یک پرینتر به تازگی — و یا اگر شما نیاز به یک چاپگر تا به حال — شما ممکن است بخواهید سریع کارایی در تفاوت میان جوهر افشان و پرینتر های لیزری. آنچه در پی گسترده ساده اما آن را به شما یک ایده کلی از چگونه کار می کنند.

Epson Expression Premium ET7750 EcoTank

جوهر افشان

پرینترهای جوهر افشان اسپری قطرات کوچک جوهر مایع بر روی یک صفحه. انواع مختلفی وجود دارد از جوهر افشان تحویل سیستم های اما اکثر مصرف کننده با استفاده از سیستم جدا کارتریج جوهر هر یک مجهز به یک هد که جدا از جوهر به حدود قطرات میکروسکوپی. (در سطح حرفه ای جوهر افشان معمولا باید جداگانه هد پرینتر های بزرگ است که می تواند جای خود را دارند.) رنگ ایجاد شده با ترکیب رنگی متفاوت جوهر.

تعداد کارتریج جوهر که یک رنگ پرینتر جوهر افشان استفاده می کند متفاوت است. حداقل گران قیمت پرینتر معمولا تنها با استفاده از دو کارتریج — یکی با جوهر سیاه و سفید و یک که شامل فیروزه ای, ماژنتا و زرد جوهر. بیشترین کاهش به متوسط قیمت پرینترهای جوهر افشان ارائه چهار جداگانه کارتریج — فیروزه ای, ماژنتا, زرد و سیاه و سفید جوهر. مجلل تر پرینتر های مختلف داشته کارتریج سیاه و سفید برای متن; چاپگر مورد استفاده توسط عکاسان و یا کسب و کار باید یک انتخاب گسترده تر از جوهر رنگی.

اما حتی حداقل هزینه جوهر افشان می تواند تا پایان در حال اجرا به پول جدی است. چاپگر خود را ممکن است هزینه بیش از $50 یا 100 دلار اما یک مجموعه واحد از کارتریج می تواند هزینه تقریبا به همان اندازه است. و از آنجا که اکثر رنگ جوهر افشان نمی خواهد اجرا در همه اگر هر یک از کارتریج است از جوهر (برای مثال شما نمی توانید فقط چاپ سیاه و سفید اگر cyan cartridge اجرا می شود) شما باید به جای هر گونه صرف کارتریج. (ما مقابله بیشتر با جوهر هزینه های بعد.)

وجود دارد چند پرینترهای جوهر افشان وجود دارد شناخته شده به عنوان supertank پرینتر که قابل تعویض مخازن که ارائه کاهش هزینه ها در هر صفحه از سنتی کارتریج جوهر. آنها به فروش می رسد توسط تعداد کمی از تولید کنندگان مانند برادر کانن و اپسون و می توان با در نظر گرفتن اگر شما قصد دارید برای انجام بسیاری از رنگ چاپ.

Brother HLL2370DW-XL laser printer

لیزر

این دستگاه با استفاده از لیزر برای ایجاد الکتریسیته ساکن بر روی یک نورد درام داخل چاپگر. الکتریسیته ساکن جذب تونر (جوهر به شکل پودر) است که ذوب شده بر روی کاغذ.

در حالی که تونر کارتریج در ابتدا هزینه بیش از کارتریج های جوهر آنها نیز گذشته بسیار طولانی تر از مایع جوهر; در نتیجه هزینه های خود را در هر صفحه کمتر خواهد بود. پرینترهای لیزری نیز تمایل به در ابتدا هزینه بیشتری نسبت به چاپگرهای جوهر افشان — اما آنها می توانید صرفه جویی در پول در دراز مدت.

چاپگرهای لیزری دارای چندین مزایای دیگر بیش از چاپگرهای جوهر افشان — مگر اینکه شما نیاز به رنگ. آنها سریع تر از جوهر افشان (به خصوص کم پایان جوهر افشان است که می تواند بسیار آهسته) و کیفیت چاپ متن دقیق تر (اگر چه زمان جوهر افشان هستند و قطعا به اندازه کافی دقیق ترین اسناد و مدارک).

پرینتر های لیزری رنگی نیز در دسترس تر از آنها استفاده می شود. آنها گران تر و مگر آنها در سطح حرفه ای, پرینتر, رنگ نمی خواهد به عنوان خوب به عنوان یک equivalently قیمت رنگ جوهر افشان.

به طوری که باید خرید کنم ؟

چندین عوامل دیگر است که شما باید در نظر بگیرید قبل از خرید یک چاپگر جدید. در اینجا برخی از سوالات را از خود بپرسید در حالی که تصمیم گیری برای خرید.

چه هستم من با استفاده از آن ،

یک راه برای تصمیم گیری که آیا برای خرید یک لیزر و یا یک چاپگر جوهر افشان است به نگاهی به آنچه شما می خواهید برای انجام با آن. اگر رنگ برای شما مهم است, سپس آن را بدون ذهن و بسیار خوشحال — پرینتر لیزری خواهد بود بیشتر مقرون به صرفه و سریع تر است. اما اگر شما می خواهید برای چاپ کردن بچه های خود را' کامپیوتر آثار هنری در رنگ یا چاپ گاه به گاه عکس, سپس شما احتمالا در بازار به صورت جوهر افشان.

Canon Pixma MX532 inkjet multifunction

چاپگرهای چندکاره

اگر شما خودتان را برای کار از خانه برای آینده قابل پیش بینی و یا حتی اگر شما نمی — شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن چند منظوره (همچنین شناخته شده به عنوان یک همه در یک یا AIO) چاپگر. این دستگاه نه تنها چاپ از کامپیوتر خود را, اما اجازه می دهد تا شما را به اسکن اسناد و مدارک موجود و یا آنها را کپی و یا ذخیره آنها به عنوان فایل های. (برخی نیز به شما اجازه فکس یک سند اسکن شده اما پس از فکس تبدیل شده است بسیار کمتر لازم است این ویژگی است که به سرعت ناپدید می شود.) آنها بسیار مفید برای نگه داشتن کاغذ در اطراف خانه خود را به حداقل پس شما می توانید فایلهای Pdf از بسیاری از مقالات خود را (به خصوص آنهایی که شما تا به حال نشسته در اطراف برای سال) و سپس دور از واقعی رقومي.

(بله, شما می توانید با استفاده از دوربین گوشی خود را اسکن و آپلود مدارک و اگر شما فقط گاه به گاه نیاز به اسکن یک سند است که می تواند به اندازه کافی برای شما. اما کیفیت یک تلفن-سند اسکن شده نمی آمد تا به کیفیت خوب scanner.)

بیشترین مصرف کننده در سطح multifunctions به شما اجازه کپی کردن هر چیزی به 8.5 x 11 اینچ کاغذ (محبوب شناخته شده به عنوان نامه-اندازه) اما شما همچنین می توانید خرید پرینتر است که به شما اجازه رسیدگی به 8.5 x 14-inch (اندازه حقوقی) کاغذ. اگر شما خودتان را برای انجام بسیاری از کپی یا اسکن شما باید به دنبال چند منظوره با فیدر اتوماتیک سند (معمولا به عنوان یک ADF) است که به شما اجازه حرکت تعدادی از صفحات را از طریق سیستم به سرعت.

ورودی و خروجی سینی

اکثر پرینتر های فعلی کار با کشیدن کاغذ از مقابل آن در حال اجرا در اطراف درام یا غلتک و سپس ظاهر آن را به سینی خروجی. اگر شما در حال چاپ در سنگین سهام شما نمی خواهید به خم شدن کاغذ; در این صورت, شما ممکن است بخواهید به دنبال یک چاپگر است که دارای یک سینی ورودی که از پشت چاپگر طوری که کاغذ است تحت فشار قرار دادند از طریق یک خط مستقیم.

برخی از چاپگرها همچنین اجازه می دهد تا شما را به بیش از یک سینی کاغذ در مقابل اجازه دادن به شما انتخاب های مختلف کاغذ رنگی, به عنوان مثال و یا داشتن یک سینی نگه نامه اندازه کاغذ و دیگر نگه حقوقی به اندازه.

شما همچنین می خواهید بدانید که چگونه بسیاری از ورق های کاغذ خود را ورودی و خروجی سینی قادر به نگه داشتن. اگر شما برنامه ریزی برای, گفتن, چاپ 200-صفحه مقاله شما نمی خواهید یک سینی خروجی است که تنها قادر به دست زدن به 50 صفحه و یا شما می توانید پیدا کردن 150 از صفحات خود را پهن بیش از طبقه خود را.

Duplexing

توانایی دوبلکس — برای چاپ در هر دو طرف از یک صفحه — شایع تر از آن استفاده می شود, اما نه همه پایین قیمت پرینتر شامل این ویژگی است. این بسیار مفید است به خصوص اگر شما تعداد زیادی از چاپ و می خواهید برای صرفه جویی در هزینه کاغذ. البته اکثر چاپگرهای شما اجازه چاپ در هر دو طرف کاغذ دستی توسط re-تغذیه کاغذ به چاپگر پس از اولین سمت چاپ شده است — اما واقعی می تواند درد در گردن.

قیمت هر صفحه

بدون شک بزرگترین هزینه برای یک چاپگر نیست چاپگر خود و یا حتی کاغذ — این جوهر است. وجود دارد یک راه برای کشف کردن که چگونه یک پرینتر را به شما هزینه در دراز مدت: محاسبه هزینه در هر صفحه با تقسیم قیمت یک کارتریج جوهر با کارتریج صفحه عملکرد و یا تعدادی از صفحات شما در حال انتظار برای دریافت از هر یک کارتریج.

شما معمولا می توانید صفحه عملکرد در میان آمار منتشر شده توسط یک چاپگر تولید کننده که برای پرینتر. برای مثال دو چاپگرهای چندکاره از سازنده همان یک رنگ جوهر افشان و یکی سیاه-تنها چاپگر لیزری.

عملکرد HP Envy عکس 7155 All-in-One است که به فروش می رساند برای حدود 180 دلار است که حدود 200 صفحه به صورت یک استاندارد کارتریج جوهر سیاه و سفید و حدود 165 برای آن استاندارد سه رنگ کارتریج جوهر. این کارتریج جوهر سیاه و سفید در مورد هزینه 19 دلار و در سه رنگ حدود 29. به طوری که حدود 10 سنت در یک صفحه به صورت سیاه و سفید جوهر و حدود 18 سنت برای رنگ.

به طور مشابه قیمت های سیاه و سفید لیزری چاپگر $169 HP LaserJet Pro MFP M148dw های سینمای حدود 1200 صفحه به صورت یک استاندارد تونر کارتریج در هزینه در حدود $47. که بیرون می آید به حدود 4 سنت در یک صفحه.

بنابراین فرض کنید که شما پمپ را حدود 1200 فقط متن صفحات در یک سال (و بدون احتساب هزینه کاغذ) این بدان معناست که شما پرداخت می شود در مجموع از 47 دلار بیشتر برای پرینتر لیزری و 114 دلار بیشتر برای جوهر افشان.

یک چیز بیشتر برای پرتاب به مخلوط: سیاه و مخزن جوهر برای برادر LC3033BK یک supertank پرینتر هزینه های $33 برای عملکرد تا 3000 صفحات و یا در مورد یک پنی یک صفحه. (چون supertanks تمایل به استفاده از یک عدد متفاوت از مخازن برای چاپ رنگ آن را دشوار است به کشف کردن معادل مقایسه برای چاپ رنگی.)

وجود دارد, البته, بسیاری از "ifs" در اینجا. برای مثال هنگامی که شما به دنبال در کاهش هزینه پرینتر برخی از عمده تولید کنندگان چاپگر نمی انتشار عملکرد صفحه. علاوه بر این حتی زمانی که عملکرد صفحه در دسترس است که شما باید نگه دارید در ذهن است که آن است که ارائه شده توسط تولید کننده — به طوری که تعدادی از صفحات شما به ازای هر کارتریج معمولا خوش بینانه است. هنوز هم این می تواند به شما یک ایده عادلانه از آنچه شما با آن روبرو هستیم ،

اتصال بی سیم

هنگامی که شما در حال خرید یک پرینتر مطمئن شوید که آن را قادر به اتصال بی سیم از طریق بلوتوث, NFC و / یا Wi-Fi — و مطمئن شوید که آن را سازگار با هر کامپیوتر و یا دستگاه تلفن همراه شما قصد استفاده از آن.

اگر شما یک کامپیوتر مک اپل و یا آی فون خود مطمئن شوید چاپگر سازگار با Apple AirPrint.

اگر شما با استفاده از یک Chromebook مطمئن شوید که چاپگر خود را که سیستم عامل کروم سازگار با چک کردن سایت سازنده (برای مثال Epson دارای یک صفحه که لیست تمام سیستم عامل کروم-سازگار با پرینترهای).

تا زمانی که به تازگی جایگزین دیگری بود برای استفاده از Google Cloud Print خدمات که اجازه دهید شما به راحتی چاپ از کامپیوتر و گوشی های آندروید. متاسفانه با آن معمول بی توجهی به well-loved امکانات گوگل در حال رفتن به خاموش کردن آن Cloud Print خدمات از دسامبر 31st, 2020. این شرکت به جای رضایتبخش مشاوره ("ما توصیه می کنیم پلت فرم های مربوطه را بومی-چاپ زیرساخت و یا کار با یک چاپ شریک") احتمالا نمی تواند کمک زیادی به کسانی که با پرینتر و یا گوشی های که بستگی Cloud Print. شما می توانید چک کنید اگر چاپگر شما تولید کننده یک برنامه تلفن همراه است که اجازه خواهد داد که چاپ از دستگاه های بی سیم در جای Cloud Print.

عکس پرینتر

مگر اینکه شما برنامه ای برای پر کردن چندین آلبوم های بدنی, عکس, عکس چاپگر است که احتمالا لازم نیست. برخی از عکس پرینتر ارائه ویژگی های مانند قابلیت حذف قرمزی چشم در عکس ها از مردم, اما این قابلیت های مشابه است که معمولا در دسترس در تعدادی از برنامه های عکس (و احتمالا آسان تر برای مقابله با نرم افزار).

استثنا وجود دارد. به عنوان مثال وجود دارد کوچک و قابل حمل پرینتر مانند HP زنجیری قابل حمل چاپگر عکس است که به شما اجازه فورا چاپ کوچک (از قبیل 2 x 3 اینچ) تصاویر. این سرگرم کننده برای جمع های خانوادگی و احزاب است. و اگر شما یک حرفه ای هستید و یا می-حرفه — عکاس شما ممکن است بخواهید به سرمایه گذاری در یک سطح بالا عکس پرینتر. اما در غیر این صورت اکثر midlevel رنگ پرینتر را — اگر شما با استفاده از عکس خوب کاغذ — فراموش کاملا یک شغل مناسب است. اگر شما قصد چاپ تعداد زیادی از عکس شما صرف کمتر و نتایج بهتر از یک عکس چاپ خدمات مانند Shutterfly.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن