چگونه برای جلوگیری از خشم باعث خرابی ازدواج خود را

هنگامی که دو نفر دیدار و تصمیم به دنبال یک رابطه عاشقانه با یکدیگر آنها همیشه شروع با امید بالا. آنها بسیار خو

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

هنگامی که دو نفر دیدار و تصمیم به دنبال یک رابطه عاشقانه با یکدیگر آنها همیشه شروع با امید بالا. آنها بسیار خوشحال هستند و نگاه کردن به شخص دیگر از طریق رنگ ،

اما به عنوان بسیاری از ما می دانیم که محبت احساس نمی کند و همیشه برای همیشه لطفا برای آخرین. آن را برای برخی از زوج ها اما برای بسیاری از آنها پیدا کردن خود را به روابط رو به وخامت طریق سال به دلایل مختلف.

به عنوان رابطه به آرامی کاهش می یابد, چه سرخی ،

خشم.

خشم در ازدواج می تواند به عنوان یک سم است که می تواند کشتن عشق – اگر شما اجازه دهید آن را.

اما در ابتدا, اجازه دهید تعریف خشم بنابراین ما می توانید ببینید آنچه در آن واقعا است.

آنچه که خشم?

خشم صدمه دیده است, ناامیدی و خشم و یا دیگر احساسات منفی است که همچنان ادامه دارد بیش از یک دوره از زمان. آن را معمولا نمی رفت خود را در آن – به جای آن تجمع می یابد و رشد می کند بزرگتر است.

به عنوان این خشم همچنان مردم در ارتباط پیدا کردن آن مشکل تر است برای ابراز عشق و همدلی به یکدیگر است. دلیل این کار این است که به دلیل بی سابقه و غفلت درد آنها حمل در اطراف.

تبلیغات

از آنجا که این خشم سمی ترین احساسات همه در هر رابطه ای و به خصوص ازدواج است.

علل خشم

دلایل بسیاری وجود دارد که خشم در ازدواج می تواند ساخت تا. معمولا این اتفاق می افتد هنگامی که یک شریک احساس می کند که آنها بیشتر توجه و "حال" در این رابطه از دیگر.

اگر سمت چپ به تنهایی می تواند تکامل را به تحقیر است که هنگامی که دو نفر احساس مطلق و اهانت به یکدیگر است.

در اینجا برخی از علل شایع خشم در ازدواج:

همیشه نیاز به راست

زمانی که همسران خود را ببینید مشارکت به عنوان یک رقیب و هم تیمی خشم به احتمال زیاد خواهد ساخت. اگر آنها همیشه در تلاش برای "برنده شدن" بحث می شود و "حق" آن است که باعث می شود هر یک از دیگر خشم.

خودخواهی

زمانی که یکی یا هر دو نفر تنها به فکر نیازهای خود ازدواج می کند تبدیل به مولد است. به جای هر دو نفر نیاز به فکر می کنم در مورد شریک زندگی خود نیاز به حداقل مساوی اگر نه کمتر از خود را دارند.

غفلت

مردم اغلب تنبل در ازدواج. آنها فکر می کنم "اوه...من ازدواج! در حال حاضر من مجبور به قرار دادن در هر کار چون من در حال حاضر "باید" آنها را!" اما که اغلب منجر به بسیاری از غفلت – از شریک زندگی خود را و ارتباط به عنوان یک کل.

سوء استفاده

هیچ کس را دوست دارد به درمان ضعیف اما متاسفانه این اتفاق می افتد در بیش از حد بسیاری از ازدواج. سوء استفاده به معنی فیزیکی و روحی و روانی. هر زمان که کسی که مورد آزار قرار گرفته و خشم است ،

تبلیغات

نادیده گرفتن احساسات شریک زندگی خود را

این است که نزدیک به خودخواهی چون اگر شما خودخواه نیست, شما می توانید توجه خود را به احساسات همسر. اما اگر آنها بارها و بارها به شما بگویم که چگونه احساس می کنند و آنها را نادیده گرفتن آن منجر به خشم.

تقلب یا خیانت

ازدواج پاکستان شامل خط "دل کندن از همه دیگران است." بنابراین اگر یک مرد متاهل خیانت دیگر در قالب تقلب (فیزیکی یا عاطفی) و سپس آن را تعجب آور نیست که احساسات نسبت به همسر تقلب را به نوبه خود منفی است که قطعا باعث خشم در ازدواج است.

چگونه خشم بر رابطه است ؟

اگر تنفر ایجاد شده در طول سال یا حتی چند دهه از آن می تواند منجر به خروج.

زمانی که یکی یا هر دو طرف برداشت آنها تبدیل به احساسی و یا فیزیکی از یکدیگر دور. می تواند وجود دارد هیچ صمیمیت و عشق هنگامی که شما در حال حرکت از هم جدا به جای آمدن با هم.

دوم خشم می تواند منجر به بسیاری از مبارزه در ازدواج است. درگیری عادی و طبیعی است اما در روابط سالم مردم می توانند کار را از طریق مشکلات خود را با آرامش و مولد. هنگامی که وجود دارد این است که خشم کمین بین شما دو نفر پس از آن مبارزه می توانید دریافت و کثیف.

در نهایت خشم نیز می تواند منجر به سوء استفاده و یا غفلت. من به عنوان فوق اعلام این نیز می تواند یک علت خشم. اما حتی اگر آنها نبودند مستقیم علت آنها قطعا می تواند یک اثر را به عنوان به خوبی.

چه نشانه هایی از خشم?

هر ازدواج متفاوت است بنابراین خشم می تواند متفاوت برای زوج های مختلف. وجود دارد چند نشانه هایی است که مشترک به بسیاری از روابط که در آن بسیاری از خشم دم بین مردم است.

در اینجا برخی از علائم شایع:

تبلیغات
  1. زندگی جنسی خود را رنج می برد
  2. غیر معمول فاصله ارامش یا تنش احساس بین شما دو نفر
  3. منفعل-پرخاشگر رفتار با یک یا هر دو نفر
  4. سخنان در مورد شکستن – این که آیا آن را جدی یا شوخی شیوه
  5. شما احساس می کنید مانند هم اتاقی و نه یک زن و شوهر ازدواج
  6. شما صحبت نمی کنه و یا چیزی سرگرم کننده با هم

چگونه می توانم شما را متوقف خشم در ازدواج ؟

این آسان نیست برای جلوگیری از خشم در ازدواج, اما آن را می تواند انجام شود. با این حال هر دو نفر نیاز به 100% متعهد به بازسازی ازدواج به منظور برای هر یک از این نکات را به کار می کنند.

در اینجا برخی از راه برای جلوگیری از خشم در ازدواج خود را:

1. آیا پنهان کردن یا انکار احساسات خود را.

گاهی اوقات مردم حتی نمی تصدیق احساسات خود را. آنها ممکن است بزرگ شده در یک خانواده که در آن ابراز احساسات خود دلسرد شده است. بنابراین سعی کنید برای دریافت در تماس با چگونه شما احساس می کنید بنابراین شما می توانید روشن در مورد که در آن شما ایستاده است.

2. بیان احساسات خود را به شریک زندگی خود را به وضوح و به طور مستقیم.

پس از شما را نمیفهمد چگونه شما احساس می کنید و سپس شما نیاز به همسر خود بگویید. هیچ یک ذهن خواننده است. من می دانم که آشکار است اما برخی از مردم فقط نمی تواند انتخاب کنید تا در این نشانه هایی است که مردم دیگر به آنها بدهد. پس بسیار روشن و مستقیم در مورد چگونه شما احساس می کنید و آنچه شما نیاز دارید.

3. اگر شما در حال برگزاری یک کینه نوشتن یک لیست از چرا این مفید نیست.

برگزاری کینه است یک چیز مشترک مردم را هنگامی که آنها احساس خشم. اما کینه هرگز, همیشه, ثابت هر رابطه است. بنابراین اگر شما خودتان را در پناه دادن به احساسات خود را بنویسید که چرا در حال انجام است که مفید نیست.

4. بنویسید که چرا شما باید ببخشید شریک زندگی خود را.

گاهی اوقات خشم در ازدواج شروع می شود از چیزی نسبتا جزئی. آن را نمی ممکن است احساس جزئی اما شاید آن را واقعا است. پس از آن مفید به نوشتن آن همه و ببینید چه چیزی شما می توانید اجازه دهید بروید و آنچه که شما می توانید ببخش همسر خود را برای.

5. نمی آورد و دیگر مردم به شما منفی.

بسیاری از مردم احساس نیاز به دریچه به خود را بهترین دوستان و خانواده و یا هر کس دیگری که می خواهد گوش دادن به همین دلیل آنها احساس خشم نسبت به شریک زندگی خود را. اما فکر می کنم در مورد آن – صحبت کردن با افراد دیگر شما را حل نمی کند مشکل است. صحبت کردن با شریک زندگی خود را نه افراد دیگر.

6. سعی کنید به همدلی.

همدلی تلاش است برای دیدن یک وضعیت از یک نفر دیگر را از نقطه نظر. این یک چیز دشوار است برای انجام کار در شرایط عادی است اما هنگامی که شما در حال رنجش آن را حتی سخت تر است. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید سعی کنید. به یاد داشته باشید که همیشه وجود دارد دو طرف به هر داستان.

تبلیغات

7. تمرکز بر روی شریک زندگی خود را کیفیت خوب.

همسر شما باید برخی از کیفیت خوب و درست است ؟ منظورم این است که آیا ازدواج با فرد, بنابراین من فرض وجود دارد چیزهایی که شما در مورد آنها. بنابراین به جای تمرکز بر روی چیزهایی که شما فکر می کنید در اشتباه هستند با آنها تمرکز بر روی آنچه که در مورد آنها خوب است.

8. دیدن یک درمانگر در صورت نیاز.

بسیاری از زوج ها به سادگی نمی توانید گذشته خشم خود را. در این موارد بسیار مفید است به دنبال کمک از حرفه ای آموزش دیده. داشتن یک هدف شخص ثالث به شما کمک کند کار را از طریق مشکلات خود را می تواند تفاوت بین صرفه جویی در ازدواج شما و یا نه.

می تواند خشم را از بین ببرد ؟

این یکی از رایج ترین سوالات و پاسخ این است که بله چشمگیر است.

خشم می تواند به از بین بردن یک ازدواج است. اما آن را ندارد به.

اگر شما نمی خواهید خشم به پوسیدگی ازدواج خود را از داخل به خارج و سپس شما باید اقدام به سعی کنید به از طریق کار می کند – دیر یا زود. هر چه زودتر شما هم سعی کنید به مرتب کردن بر اساس احساسات خود و تغییر اقدامات خود را برای بهتر بالاتر شانس شما خواهد شد صرفه جویی در ازدواج خود را و تبدیل شدن خوشحال دوباره.

راهنمایی های بیشتر برای یک ازدواج سالم

عکس های اعتباری: Omar لوپز از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن