تصاویر سامسونگ Galaxy Watch 3 نشت آنلاین

تصاویر سامسونگ اعلام نشده کهکشان دیده بان 3 به بیرون درز کرده اند حاضر به ما در نگاه اول این شرکت در آینده پوش

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

تصاویر سامسونگ اعلام نشده کهکشان دیده بان 3 به بیرون درز کرده اند حاضر به ما در نگاه اول این شرکت در آینده پوشیدنی. این تصاویر به نظر می رسد در کره جنوبی NRRA گواهینامه وب سایت که در آن آنها خال خال توسط MySmartPrice. در آنها شما می توانید ببینید چه به نظر می رسد فیزیکی گودی دوار (از ویژگی های از دست رفته از سال گذشته کهکشان دیده بان فعال 2) و دو دکمه در سمت راست دستگاه است.

کهکشان دیده بان 3 است که میله میله به سامسونگ را دنبال کنید تا به سال گذشته کهکشان دیده بان فعال 2, بهترین ساعت هوشمند به خرید اگر شما یک تلفن آندروید.

تصاویر پیوستن به مجموعهای از اطلاعات است که پدید آمده در مورد سازمان دیده بان در هفته های اخیر. ما آموخته است که این امر می تواند به نام ساعت 3 به جای ساعت 2 به لطف یک مثال از یک تنظیم کننده و لیست های مشابه از FCC نشان می دهد که وجود دارد می تواند هر دو LTE و Wi-Fi نسخه, watch, و که آن را در دو اندازه — 45 میلی متر و 41, بنا به گزارش های مربوط به 1.4 و 1.2 اینچ نمایش می دهد.

کهکشان دیده بان 3 است که انتظار می رود با مورد فولاد ضد زنگ (هر چند وجود دارد نیز ممکن است یک تیتانیوم مدل) و GPS و شامل یک 5ATM امتیاز ساخت آن را مقاوم در برابر آب در عمق 50 متر تا 10 دقیقه در یک زمان. SamMobile گزارش می دهد که سازمان دیده بان همچنین ضربان قلب و فشار خون مانیتور و سنسور ECG. کهکشان دیده بان 3 می رود که با 1GB رم, 8GB حافظه داخلی و یا یک 247mAh یا 340mAh باتری بسته به اندازه.

امروز نشت نشان می دهد یک اطلاعیه رسمی نیست دور. با سامسونگ انتظار می رود تا پرده از آخرین ورود در آن توجه داشته باشید صف در چند ماه زمان, آن را آسان به حدس و گمان است که ما را ببینید پوشیدنی اعلام کرد در کنار آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن