'Instagram می توانید صدمه دیده ما': مارک زوکربرگ, ایمیل, طرح کلی برنامه ریزی برای خنثی کردن رقبای

در اواخر فوریه 2012, Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل ایمیل خود را chief financial officer, دیوی

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

در اواخر فوریه 2012, Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل ایمیل خود را chief financial officer, دیوید Ebersman به شناور ایده خرید کوچکتر رقبا از جمله Instagram و مسیر. "این کسب و کار نوپای اما شبکه های ایجاد شده مارک در حال حاضر معنی دار و اگر آنها رشد می کنند به یک مقیاس بزرگ می تواند بسیار مخرب به ما," او نوشت. "با توجه به این که ما فکر می کنم خود ما ارزیابی نسبتا تهاجمی است و ما در حال آسیب پذیر در تلفن همراه من کنجکاو هستم اگر ما باید در نظر بگیرید که پس از یک یا دو نفر از آنها. شما چه فکر می کنید؟"

Ebersman شک و تردید بود. "همه تحقیقات به من دیده می شود این است که بسیاری از معاملات موفق به ایجاد ارزش انتظار acquirer," او نوشت. "من می خواهم به شما بخواهید برای پیدا کردن یک توضیح قانع کننده از آنچه شما در حال تلاش برای به انجام رساندن." Ebersman در ادامه به لیست چهار بالقوه دلیل برای خرید شرکت ها و افکار خود را در هر: خنثی سازی یک رقیب دستیابی به استعداد یکپارچه سازی محصولات خود را به بهبود Facebook سرویس و "دیگر".

آن را ترکیبی از خنثی سازی یک رقیب و بهبود Facebook, زوکربرگ گفت: در یک پاسخ. "وجود دارد اثر شبکه ای در اطراف اجتماعی محصولات و یک تعداد متناهی از اجتماعی مختلف مکانیک به اختراع. هنگامی که کسی برنده در یک خاص و مکانیک آن را دشوار برای دیگران به تعویض آنها بدون انجام کاری متفاوت است."

زوکربرگ در ادامه گفت: "یکی از راه نگاه کردن به این است که آنچه ما واقعا در حال خرید زمان است. حتی اگر برخی از رقبای جدید چشمه, خرید Instagram, مسیر, چهار ضلعی و غیره در حال حاضر ما را یک سال یا بیشتر به ادغام پویایی خود را قبل از هر کسی می توانید به مقیاس خود را دوباره. در آن زمان اگر ما ترکیب مکانیک های اجتماعی آنها با استفاده از آن محصولات جدید نمی خواهد دریافت مقدار کشش پس ما خود را در حال حاضر مکانیک مستقر در مقیاس."

چهل و پنج دقیقه بعد زوکربرگ ارسال دقت روشن شدن خود را زودتر شل تر اظهارات.

"من معنی نیست که به این مفهوم را میرسانند که ما می تواند آنها را خرید و برای جلوگیری از آنها را از رقابت با ما را در هر راه," او نوشت.

ایمیل بین زوکربرگ و Ebersman نازل شد امروز در خانه آنتی تراست کمیته فرعی شنوایی بر ضد تراست مسائل در فن آوری به عنوان تشکر. جری Nadler (D-NY) سوال زوکربرگ در مورد Instagram کسب. ایمیل همراه با چند تن دیگر از پیام های متنی و اسناد از سال 2012 نشان می دهد که Facebook — و زوکربرگ در خاص — می خواستم برای خرید Instagram برای جلوگیری از رقابت کمیته استدلال کرد.

ارسال یک توضیح در مورد جلوگیری از شرکت ها از رقابت با Facebook خود است شواهدی وجود دارد که زوکربرگ می دانستم که او می خواهم نشان داد بیش از حد با توجه به این کمیته — محاسبه walkback در نظر گرفته شده برای کمک به شرکت و جلوگیری از آینده بررسی کرد. (در ارائه ایمیل به اعضای کنگره آنتی تراست کمیته وکلای برچسب اسلاید "اوه!")

با آغاز ماه آوریل 2012, زوکربرگ در حال حرکت بود به سمت یک معامله است. "من فقط نیاز به تصمیم گیری اگر ما در حال خرید Instagram," او نوشت: در یک سری از ایمیل های ارسال در روز قبل از او این پیشنهاد را برای خرید این شرکت است. "Instagram می توانید ما را آزار معنی داری بدون تبدیل شدن به یک کسب و کار," او نوشت. در مقابل, اگر Facebook نمی خرید پینترست و یا چهار ضلعی و آنها موفق "ما فقط حسرت انجام آنها را" داخلی او اضافه شده است. "ما به نوعی در حال حاضر مشغول به کار در ساختمان برخی از نسخه های چهار ضلعی است."

From Mark Zuckerberg, to redacted, Thursday April 5 1:05pm, 2012. “I just need to decide if we’re going to buy Instagram”

ایمیل در حال شواهدی وجود دارد که زوکربرگ بازدید Instagram به عنوان یک پتانسیل تهدید وجودی برای این شرکت با توجه به کمیته — اظهارات روشن است که مدیر عامل شرکت نقل مکان کرد برای خرید این تازه بدوران رسیده برنامه به عایق Facebook فعلی و آینده رقابت است. به نوبه خود, Facebook گفت: Instagram رقابت با برخی از جنبه های Facebook بلکه تکمیل آن ویژگی های اصلی.

Instagram شد بسیار محبوب در سیلیکون ولی قبل از آن را به دست آورد و Facebook بود که نه تنها پیشنهاد علاقه مند به دستیابی به آن است. توییتر که تا به حال کمک کرده Instagram فوق العاده در اولین روز با اجازه دادن به کاربران برای پیدا کردن توییتر خود را-با استفاده از دوستان در برنامه ساخته شده تهاجمی زمین برای خرید این شرکت است. به عنوان سارا Frier گزارش در این سال در کتاب او بدون فیلتر, توییتر ارائه شده این شرکت ارزش سهام بین $500 میلیون و 700 میلیون دلار.

اما Instagram بنیانگذاران Kevin Systrom این پیشنهاد را رد کرد و در هفته اول ماه مارس 2012, زوکربرگ به نام و ارائه برای به دست آوردن این شرکت و آن 13 کارمند دارد. Systrom مدیره — led توسط مت Cohler اوایل سابق Facebook کارمند — او را تشویق به این نشست است. در Facebook در حال آماده سازی برای عرضه اولیه عمومی آن و آن را به حال هنوز رتبهدهی نشده است که چگونه این امر حمل و نقل آن مخاطبان زیادی از دسکتاپ کاربران وب به گوشی های تلفن همراه است که به سرعت در حال تبدیل شدن به همه جا.

زمانی که آنها ملاقات زوکربرگ ارائه شده Systrom چیزی توییتر نیست: استقلال نسبی. در ازای پیوستن به Facebook, این شرکت را به او بدهد منابع عظیم که با آن به ساخت Instagram و به او اجازه دهید آن را اجرا کنید به عنوان مدیر عامل. Systrom موافقت کرد و از جمله دلایل او مشترک با هیئت مدیره بود "اگر Facebook اقداماتی برای کپی کردن Instagram و یا هدف قرار دادن برنامه به طور مستقیم است که آن را بسیار مشکل تر برای رشد" Frier گزارش شده است. Facebook را جهت راهنمای جدید برای کارکنان موجود از جمله "اگر ما به ایجاد چیزی است که جان Facebook چیز دیگری خواهد شد."

Systrom معروف به فروش می رسد این شرکت برای 1 میلیارد دلار, هر چند که خرید نهایی قیمت $715 میلیون قرارداد بسته شده پس از Facebook به معروف راکی IPO زمانی که سهام این شرکت از دست داده بود خیلی از ارزش آن است. (آن را بهبود!) معامله قرار گرفتند استاندارد بررسی توسط کمیسیون تجارت فدرال است که در آن هر شرکت استخدام خود وکلا به دنبال هر گونه شواهد است که معامله شد ضد رقابتی و نباید تایید شود. Facebook استدلال کرد که آن را در رقابت با Instagram به طور مستقیم به Facebook دوربین به تازگی راه اندازی برنامه به اشتراک گذاری عکس بود و یکی از ده ها تن از عکس های برنامه های کاربردی در بازار است.

این روش منظمی را کنار بگذارند واقعی ارزش استراتژیک Instagram که وضع در کمک به Facebook متراکم کردن بزرگترین پایگاه کاربر در جهان که در اطراف آن را به ساخت یک غالب تبلیغات کسب و کار. و این که ارزش نمی شد به طور گسترده ای آشکار; هنگامی که این معامله اعلام شد سی ان ان اشاره کرد که زوکربرگ بود "پرداخت قیمت گزاف برای راه اندازی است که بسیاری از وزوز اما هیچ مدل کسب و کار."

FTC کاهش یافته و به تعقیب, در بخشی به دلیل مقررات ضد تراست پس از دهه 1960 بوده است بر اساس این ایده از مصرف کننده آسیب اندازه گیری تا حد زیادی از طریق افزایش قیمت ها. چون هر دو Facebook و Instagram ارائه خدمات خود را به صورت رایگان FTC باور این امر مشکل دارند که اثبات معامله خواهد ضرر مصرف کنندگان است. یکی احتمالی نتیجه کنگره ضد تراست شنیدن یک پالایش از استاندارد است که به بیشتر از نزدیک بررسی معاملات مانند این.

هر دو Facebook و Instagram شد بسیار کوچکتر در سال 2012 از آنها امروز و پس از آن بود معلوم نیست که Instagram خاص خواهد تکامل برای تبدیل شدن به چیزی بسیار بزرگتر از یک عکس به اشتراک گذاری برنامه. در سال های اخیر آن را به عنوان رسید گذشته 1 میلیارد و کاربران آن به طور موثر تبدیل شد عاقبت به اصلی Facebook — همه-هدف شبکه های اجتماعی با مخاطبان جوان از پدر و مادر خود شرکت.

FTC به اتمام بررسی آن کسب در تابستان سال 2012 بدون برگزاری هر گونه باز کردن جلسات یا صدور یک گزارش عمومی. این سازمان اشاره کرد آن ممکن است بازگشایی تحقیق در نامشخص آینده تاریخ "را به عنوان منافع عمومی ممکن است نیاز به."

بریتانیا دفتر نمایشگاه بازرگانی نیز بررسی مقابله می کردند — در یک اتفاق نادر حرکت — وزارت کالیفرنیا از شرکت های بزرگ. نه هر گونه دلیل و برای جلوگیری از برخورد. در عرض چند ماه از کسب Instagram و آن 80 میلیون کاربر متعلق به Facebook.

هنوز زوکربرگ ایمیل نشان می دهد او می دانست که بهتر از رگولاتور چگونه با ارزش کسب Instagram — و دیگر رقابتی راه اندازی — خواهد بود برای Facebook.

"گوگل+ یک شاه ماهی قرمز" یک مهندس ارشد در نوشت داخلی Facebook موضوع در ژانویه 2012. "ما در حال گرفتن پریشان یک انت کلون در حالی که بچه ها مثل Instragram و پینترست سطح شیب دار بالا و ایجاد بازارهای جدید است که ما باید دیده ام در حال آمدن است."

پس از Instagram معامله بسته زوکربرگ ایمیل فرستاده مهندس ارجاع پست. "من به یاد داشته باشید خود را داخلی پست در مورد چگونه Instagram بود ما تهدید و نه Google+," او گفت:. "شما اساسا حق است. یک چیز در مورد راه اندازی است که شما اغلب می توانید به دست آوردن آنها را."

"یکی از دلایلی که مردم دست کم گرفتن اهمیت تماشای گوگل است که ما می توانیم به احتمال زیاد فقط همیشه خرید هر رقابتی راه اندازی" زوکربرگ فرستاده کارمند دیگری نوشت که به او تبریک می گویم در Instagram کسب. "اما آن خواهید بود در حالی که قبل از ما می توانید خرید گوگل."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن