آقا MV مجسمه در کنار Nalwadi در KRS: هیئتی برای دیدار فردا سانتی متر

مندیا: به شدت مخالف طرح دولت از نصب اقا محسن Visvesvaraya (MV) در کنار مجسمه که از سابق مهاراجه میسور Nalwadi

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

مندیا: به شدت مخالف طرح دولت از نصب اقا محسن Visvesvaraya (MV) در کنار مجسمه که از سابق مهاراجه میسور Nalwadi Krishnaraja Wadiyar در مقابل KRS سد در Srirangapatna taluk از منطقه یک هیئت به رهبری مورخ پروفسور P. V. Nanjaraj Urs دیدار خواهد کرد وزیر B. S. Yediyurappa در بنگلور فردا (16 ژوئن) اصرار دولت به رها کردن این طرح است.

این اعلام در مطبوعات ملاقات در مندیا در روز شنبه ، Nanjaraj Urs گفت که این هیئت را تقاضا وزیر به نصب تنها Nalwadi مجسمه در KRS.

حفظ که آقا MV به عنوان مهندس ارشد از سد فقط برای یک سال (1911-12) او گفت که هفت تن دیگر از مهندسان ارشد او موفق شد تا از سد تکمیل شد و در سال 1932.

بیان کرد که Nalwadi قربانی زیادی برای ساخت سد ، Urs گفت که اگر چه بدون شک وجود دارد که Visvesvaraya عالی بود مهندس که اهدا شد 'Bharat Ratna:" آن درست نیست برای نصب مجسمه یک مهندس (آقا MV) که او نیز یک دیوان از میسور بعدی که از Nalwadi.

این ادعا که Visvesvaraya ترک به عنوان Dewan از میسور در سال 1918 در اعتراض Nalwadi تصمیم به تشکیل میلر کمیسیون با هدف ارائه رزرو به عقب کلاس او اظهار داشت که در نصب و راه اندازی Visvesvaraya در کنار مجسمه که از Nalwadi خواهد بود یک اشتباه تاریخی.

وی با بیان اینکه قبلی Siddharamaiah دولت تا به حال تصمیم به نصب تنها مجسمه Nalwadi او ادعا کرد که زمان BJP دولت دستکاری این پروژه با اضافه کردن مجسمه از سر MV.

نخوری پایه منابع آب وزیر رامش Jarkiholi او تصریح کرد که دولت باید نصب تنها Nalwadi مجسمه و هیچ یک از دیگران.

پروفسور اورس در ادامه گفت که یک مقدار بزرگتر مجسمه Visvesvaraya ساخته می شود و در جای دیگر هشدار داد که دولت از یک ایالت در اعتراض اگر دولت جلو رفتم و با طرح آن از کنار هم نصب مجسمه Nalwadi و آقا MV.

کارناتاکا Sangha جمهور Jayaprakash Gowda سابق MLC K. C. Puttasiddashetty شهردار سابق Purushotham فعالان دکتر Shivakumar, Hulkere Mahadev و M. B. Srinivas حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن