10 راه برای زندگی زندگی عمدی

آنها می گویند "wکلاه شما نمی دانید که نمی تواند به شما صدمه دیده است", اما زمانی که آن را به ذهن شما می آید ای

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

آنها می گویند "wکلاه شما نمی دانید که نمی تواند به شما صدمه دیده است", اما زمانی که آن را به ذهن شما می آید این بیانیه نمی تواند بیشتر از حقیقت.

چه شما نمی دانید که در مورد ذهن خود را از آنچه آن را اجرا می کند و چگونه آن را در دیسک های زندگی خود را قطعا می تواند به شما صدمه دیده است – احتمالا بیش از هر چیز دیگری است.

به عنوان یک درمانگر و سابق اضطراب اجتماعی مبتلا به, من می دانم که دقیقا چقدر مهم است و چگونه در حال تغییر زندگی می توان آن را به شروع به زندگی با قصد و پشت حاکم بر زندگی خود را.

بنابراین من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن 10 آمار حیاتی است که کمک خواهد کرد که شما را در درک ذهن خود را به طوری که شما می توانید زندگی می کنند بیشتر به عمد. که واقعا به معنی زندگی در شرایط خود را با توجه به باورها و ارزش است که بهترین خدمت به شما.

در غیر این صورت چه شما نمی دانید که ادامه خواهد داد به شما صدمه دیده است.

1. ذهن و مغز شما را دو چیز متفاوت هستند

من فکر می کنم پس من هستم. — رنه دکارت

رنه دکارت ساخته تمایز قرن ها پیش بین ذهن و جوهر از آن است که فکر و مغز مهم اما آن است که یک بحث در میان دانشمندان جهان بوده است.[1]

آنچه ما می دانیم درست است که اگر شما به نقطه به ذهن و مغز خود را, شما نقطه در همان چیز درست است ؟

شما همچنین می توانید مرده با مغز, اما شما نمی تواند زنده بدون ذهن خود را. شما آگاهی خود را و اگر چه دانشمندان هنوز به اثبات محدودیت های آن (در صورتی که حتی ممکن است) ما می دانیم که آن را بسیار قدرتمند است.[2] جستجو در گوگل و شما پیدا کردن شواهد از سراسر جهان از مردم شفا خود جای تعجب پزشکان و شکل دادن به واقعیت خود با تمرکز و اراده افکار.

من شخصا تجربه قدرت تغییر ريشه ترس از صحبت های عمومی و تعامل اجتماعی است. چه بود یک بار به طور جدی petrifying مفهوم که در آن حتی یک فکر استناد "مقابله یا گریز" پاسخ این است که در حال حاضر چیزی است که من لذت بردن از.

من بازبینی خاطرات دردناک تا آنها دردناک است. من توجیه باورهای من تا به حال در مورد آن و به خودم گفتم که چقدر من عاشق صحبت های عمومی ، من به ذهن من تصاویر جدید برای دیدن و ثابت کرد که اگر شما واقعا خودتان را تغییر دهید شما می توانید. این است که بخش مهمی از زندگی عمدا.

و من در مقابل 60 نفر و یک cross-examination (ex-وکیل اینجا) و من واقعا از آن لذت بردم. آن را منفجر ذهن من.

عمل: فکر می کنم در مورد چیزی است که شما می خواهم به تغییر در زندگی خود را. آن را یک رفتار می خواهید به شما را نداشته باشند و یا یک باور که شما را عقب نگه داشتن? نوشتن یک راه عالی برای مرتب سازی از طریق تمام آن را هنگامی که شما آنها را شناسایی نگه داشتن خواندن.

3. ذهن خود را نمی داند تفاوت بین آنچه واقعی است و یا تصور

در حال حاضر, من می خواهم شما را به تصور کنید که شما در حال برش یک تکه از لیمو. ببینید که تازه قطع آبدار لیمو در ذهن خود را در حال حاضر.

بوی آن. توجه کنید که آن را واقعا آبدار. اسیدی آب در حال چکیدن به عنوان شما به آن را قطع. در حال حاضر عکس های خود را گاز گرفتن مستقیم به آن. چشمان خود را ببندید و تصویر که اسیدی آب تازه تراوش همه را از طریق دهان خود را.

ترشح بزاق هنوز ؟

این یک روش ساده اما موثر تظاهرات از این واقعیت است که افکار خود را می توانید را در مورد واکنش های فیزیکی به دلیل ذهن خود فکر می کند که شما در واقع خورده یک لیمو.

در حال حاضر فکر می کنم در مورد آنچه در ذهن خود انجام می دهند هنگامی که شما در حال catastrophizing شرایط به طور مداوم دوباره زندگی رویدادهای منفی یا تصویر بدترین چیز اتفاق می افتد. به گفته دکتر Dispenza شما در حال دارونما: ساخت ذهن خود ماده و ذهن شما را نمی دانم تفاوت.

آن را احساس می کند مانند آن را در واقع اتفاق می افتد بنابراین بدن شما واکنش نشان می دهد به همان شیوه. این است که چگونه ما فرسودگی شغلی خستگی آدرنال بیش از حد کورتیزول و یک حالت ثابت از مبارزه یا پرواز.

تبلیغات

"اگر شما می خواهید به خواب شما را به خواب در جزئیات بزرگ." — مایک Tomlin

هنگامی که شما در تجسم وضعیت که در آن شما می خواهم به ارائه که شما می خواهید به یا مکالمه شما می خواهید به در یک نور مثبت بدن و ذهن خود را به عنوان اگر آن را اتفاق می افتد; آن را می توان در ابتدا به آنچه که شما ذهنی تمرین هنگامی که زمان می آید.

اقدام: عکس آنچه شما می خواهید آن را ببینید اغلب و آن را در جزئیات بزرگ.

4. ذهن خود را همیشه نمی دانیم چه چیزی بهترین

من آمد در سراسر متناقض اعتقاد من تا زمانی که من در غلبه بر اضطراب اجتماعی است. مسئله این بود که آنچه که من می خواستم برای انجام و آنچه در ذهن من فکر کردم آن را نیاز به انجام دو چیز متفاوت است.

من می خواستم برای ارتباط برقرار کردن با مردم و احساس راحت صحبت کردن در گروه های ذهن من نگه داشته در تلاش برای نگه داشتن من به دور از آنچه در آن فرض بر این بود که برای رفتن به یک تجربه دردناک. این است زیرا آن را دردناک بود برای من به عنوان یک بچه که بودم اذیت بنابراین من می خواهم به مبارزه یا پرواز و من باعث اضطراب شدید به هشدار من و کمک من فرار از این وضعیت.

اعتقادات من هدایت افکار من افکار من هدایت اعمال و اقدامات شکل گرفته و من را به یک خجالتی و خودآگاه فرد که خوب نیست در صحبت های عمومی.

ذهن خود را به نگه داشتن شما را از آسیب ها و درد, اما گاهی اوقات آن را به شما خجالتی و دور از چیزهایی که شما واقعا می خواهید به انجام به نگه داشتن شما را "امن".[3] عمدی در زندگی به این معنا نیست که 100% امن. گاهی اوقات شما را به خطر بیش از حد.

اقدام: به دنبال تناقضات – چیزهایی که شما می خواهید شما می توانید انجام دهید اما احساس نمی راحت و یا قادر به انجام و هدف به تراز خودتان.

5. آن را سال به تغییر رفتار یا عقیده

دلیل "بحث درمان" طول می کشد بسیار طولانی تر از ما می خواهم این است که ارتباطات اتفاق می افتد نیست در موثر ترین فرکانس امواج مغز. آن را ذهن ناخودآگاه خود را که دارای باورهای منفی و عادات.

بنابراین به طور طبیعی زمانی که ما بر روی همان فرکانس (آلفا و تتا امواج مغز[4]) ما می توانید با برقراری ارتباط موثر تر با این بخش از ذهن ما است. آن میله سریعتر و زمانی که هدایت آن می تواند ما را به پاسخ ما نمی توانیم دسترسی در سطح خودآگاه.[5]

عمل: باز کردن ذهن خود را به ناخودآگاه روش reprogramming آیا آن را هدایت ضبط و در یوتیوب و یا با هم می پاشد و می دانم که شما می توانید بدون از دست دادن سال از زندگی خود را در تلاش.

6. ذهن خود را باور چیزهای منفی بیش از چیزهای مثبت

اگر شما هرگز از شنیده منفی تعصب شما بدون شک تجربه کرده اند اثرات آن است.

تبلیغات

به یاد داشته باشید یک زمان که در آن کسی گفت کسی گفت چیزی بحرانی و یا معنی در مورد شما. حتی اگر شما چند چیز مثبت است که در روز و یا دریافت بیشتر تعارف آیا شما پیدا کردن آن واقعا سخت است که یک چیز منفی از خود ،

فکر کردم تا. آن را نه یک علم دقیق اما ذهن شما نیاز به طور قابل توجهی بیشتر مثبت به مقابله با یک منفی.

اقدام: به طور فعال کار بر روی تقویت مثبت زمانی که شما از شنیدن نظرات منفی و یا احساس می کنید افکار منفی. می دانم که شما می توانید آن را به نوبه خود در اطراف, اما ذهن شما منفی بشود تا شما رو برای تمرین این مهارت است. دانستن این کلید به صورت عمدی و زندگی.

7. ذهن خود معتقد است چیزهایی که شما آن را بگویید

این یکی بسیار خود توضیحی. اگر شما به خودتان بگویید شما بی ارزش و یا احمق و ذهن خود را بر این باورند که درست باشد.

اگر شما بگویید خود شما عاشق بودن اعتماد به نفس شما احساس آرامش کنید و شما می توانید هر آنچه شما می خواهید. آن را باور خواهد کرد که بیش از حد (هر چند این نیاز به شنیدن این که در اغلب موارد به دلیل منفی تعصب به یاد داشته باشید!). به همین دلیل اگر شما می خواهید به زندگی می کنند شما باید به در نظر گرفتن چیزهایی که شما به خودتان بگویید.

اقدام: در نظر گرفتن کلمات به شما می گویند به خودتان هر روز. تصمیم می گیرید که شما می خواهید می شود و به خودتان بگویید که دقیقا همان است که شما هستند. سازمان دیده بان چگونه شما تغییر دهید.

8. اعتقادات خود را اغلب غیر منطقی و مضر

آیا شما می دانید که هنگامی که کودکان تجربه خشونت در خانواده, مغز خود را مشابه الگوهای فعالیت به عنوان سربازان که مبارزه در یک جنگ ؟ [6]

اگر شما دچار تروما قلدری فیزیکی یا کلامی را به عنوان یک کودک, شانس هستند که ذهن ناخودآگاه خود را تشکیل باورهای غیرمنطقی قبل از ذهن منطقی خود را توسعه داده و اگر شما اجازه دهید آنها را به این باورها می تواند در حال اجرا تمام زندگی خود را.[7]

اما هنگامی که شما شناسایی منطقی و دوباره بازدید از این باورهای شما می توانید آنها را تغییر دهید. مگر اینکه شما دوباره این باورها به عنوان یک بزرگسال شما می تواند خطر زندگی خود را بر اساس بی ربط چیزهایی که صدمه دیده خود را جوان تر خود را.

اقدام: تأمل در آن دشوار لحظات زندگی – آنهایی که اغلب سخت به فکر می کنم اما آنهایی که ممکن است به شکل شما. از طریق آن کار با یک درمانگر و یا نوشتن آن همه بنابراین شما می توانید شروع به سوال و منطقی آنچه شما اعتقاد درست باشد. بازتاب جنبه های مهم عمدی زندگی می کنند.

9. ذهن خود را به صورت پیش فرض به چه آشنا است

ما موجودات عادت. عشق ما را به انجام آنچه ما می دانیم به دلیل آن است که نسبتا خاص. عدم قطعیت و unfamiliarity ناراحت کننده هستند.

مورد در نقطه: COVID19.

تبلیغات

اما گاهی اوقات آنچه که برای شما آشنا نیست برای شما خوب است. آشنا الگوهای غذا خوردن شما منفی فکر حلقه شما را در گیر خود سرزنش اضطراب احساسات overreactions – همه این چیزهایی که ما از روی عادت و نه لزوما از آنجا که ما می خواهم به.[8]

خبر خوب این است که شما می توانید آشنا و نا آشنا. اما عادت های جدید است که واقعا چوب هستند کسانی که نشستن در یک هویت سطح (به عنوان مثال شما نمی توانید ضرب و شتم خود را برای رسیدن به هدف خود را از از دست دادن 10 kgs (نتیجه) هنگامی که شما شناسایی نمی با حال مناسب و سالم فرد (هویت)).[9] شما باید با شناسایی آنچه شما در حال تلاش برای تغییر در غیر این صورت آن را نمی خواهد چوب.

اقدام: تصور کنید شما می توانید ساعت مچی خود را در طول روز و توجه کنید که آیا چیزهایی که شما در حال انجام هستند زیرا شما می خواهید به یا اگر شما انجام آن را به دلیل آن را آسان به دلیل آن چیزی است که شما همیشه انجام می شود. برای سرنخ نگاه کنید, به خصوص اگر شما احساس گناه غمگین و عصبانی و یا ناراحت پس از یک چیزی که شما می خورید یا می گویند یا انجام می دهند.

10. شما افکار خود را

"به جای اینکه افکار خود و احساسات بود که آگاهی در پشت آنها." — Eckhart Tolle, یک زمین جدید

فکر می کنم در مورد آن بر اساس قبل از حقایق من ذکر شده در مورد ذهن خود را, شما در حال حاضر می دانیم که ذهن خود معتقد است آنچه شما آن را بگویید. می توان آن را از لحاظ جسمی تحت تاثیر افکار خود را و آن را می توانید شکل خود را تمام واقعیت است.

اگر شما اطلاع می دهد افکار خود را, اجازه دهید آنها را به جریان در داخل و خارج نگه داشتن آنهایی که به شما کمک کند و اجازه رفتن به آنهایی که نمی. سپس شما را در رسیدن به یک سطح از کنترل ذهن است که تعداد بسیار کمی می تواند رسیدن به.

این شروع می شود با گرفتن آرام آرام و انجام هر آنچه که باعث می شود شما تمرکز و شاد مانند در حال اجرا و مراقبه راه رفتن و یا گوش دادن به موسیقی است.

اقدام: آگاه شدن از خود منفی فکر حلقه و عمل اجازه دادن به آنها بروید و یا فقط توجه آنها را به جای دادن به آنها اعتقاد داشتند آنها را فورا و واکنش.

افکار نهایی

من امیدوارم که این 10 واقعیت به شما کمک کند تا آنجا که آنها به من کمک کرده اند و مشتریان من. این تضمین را به شما زندگی می کنند به عمد اما آنها قطعا کمک خواهد کرد که شما زندگی می کنند زندگی خود را در نظر.

به یاد داشته باشید: شما نمی مسئول چیزهای منفی که شما شنیده و یا تجربه در زندگی خود را, اما شما قطعا مسئول برای تغییر آنها.

بیشتر در زندگی عمدی

عکس های اعتباری: براد پیرسون از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن