Janaushadhi Kendras رسیدن به رکورد فروش از Rs. 52 کرور روپیه در ماه آوریل سال 2020

بیش از 6,300 فروشگاه های عملکرد در 726 مناطق کشورترتیبات با هند پست برای تحویل دارو به کنترل از راه دور فروشگا

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399
  • بیش از 6,300 فروشگاه های عملکرد در 726 مناطق کشور
  • ترتیبات با هند پست برای تحویل دارو به کنترل از راه دور فروشگاه
  • Jan Aushadhi Sugam نرم افزار تلفن همراه برای تعیین محل نزدیکترین Kendras

دهلی نو: Pradhan Mantri Bharatiya Jan Aushadhi Kendras (PMBJAKs) به دست آورد یک رکورد حجم معاملات از Rs. 52 کرور روپیه در ماه مارس سال 2020 نسبت به Rs. 42 کرور روپیه در ماه مارس سال 2020 است. آن روپیه بود. 17 کرور روپیه در ماه آوریل 2019.

بنا به گزارش این منجر به صرفه جویی در مجموع حدود Rs. 300 کرور برای شهروندان به عنوان PMBJAKs' داروهای ارزان تر هستند 50 تا 90 درصد از قیمت بازار به طور متوسط.

D. V. Sadananda Gowda اتحادیه وزیر مواد شیمیایی و کود, است ضمن تبریک Janaushadhi فروشگاه اپراتورها برای دستیابی به یک رکورد گردش مالی فروش و برای کار بدون وقفه و خستگی ناپذیر در شرایطی که کشور به آن نیاز.

Sadananda Gowda تضمین کرده است که وزارت او از طریق Pradhan Mantri Bharatiya Jan Aushadhi Pariyojana (PMBJP) متعهد به حصول اطمینان از بدون وقفه در دسترس بودن و مقرون به صرفه دارو به مردم است.

در میان مستند Janaushadhi Kendras قبول سفارشات به صورت دارو در واتساپ و ایمیل که در آن بر اساس آپلود نسخه داروهای تحویل در درب خانه از بیماران. عرضه ترتیبات با هند ارسال شد برای تحویل دارو به از راه دور قرار دارد فروشگاه.

در حال حاضر وجود دارد بیش از 6,300 Janaushadhi Kendras عملکرد در 726 منطقه از کشور, حصول اطمینان از تامین داروهای با کیفیت در قیمت مقرون به صرفه ، "این دلگرم کننده به یاد داشته باشید که بسیاری از PMBJKs با استفاده از ابزارهای ارتباطی مدرن از جمله سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند واتساپ برای ارائه خدمات بهتر در آن سریع تر تحویل داروهای ضروری به نیازمندان و" Sadananda Gowda گفت.

در مبارزه با COVID-19 دولت revolutionising صورت از سیستم بهداشت و درمان از طریق قابل توجه طرح های مانند PMBJP که ارائه شده اند بیش از 900 کیفیت generic-داروها و 154 فولاد و تجهیزات مصرفی در قیمت مقرون به صرفه برای هر شهروند این کشور وزیر گفت.

اداره داروسازی PSUs از هند (BPPI) را توسعه داده است 'Jan Aushadhi Sugam نرم افزار تلفن همراه برای کمک به مردم در راه به کردهاید نزدیکترین Jan Aushadhi Kendras و در دسترس بودن و مقرون به صرفه ژنریک دارو با قیمت آن است.

"بیش از 3,25,000 مردم با استفاده از این برنامه و به آنها فایده می تواند یک میزبان از گزینه های کاربر پسند مانند جهت هدایت از طریق نقشه گوگل برای محل Janaushadhi Kendra جستجو Jan Aushadhi داروهای عمومی تجزیه و تحلیل مقایسه محصول ژنریک و مارک پزشکی در قالب MRP و به طور کلی پس انداز با کمک این برنامه" Sadananda Gowda اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن