جو روگان پادکست در حال تبدیل شدن به یک Spotify منحصر به فرد

جو روگان, کمدین و مجری یکی از محبوب ترین پادکست در جهان است که مصرف خود را نشان می دهد به Spotify در. این جو ر

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

جو روگان, کمدین و مجری یکی از محبوب ترین پادکست در جهان است که مصرف خود را نشان می دهد به Spotify در. این جو روگان تجربه به زودی تبدیل به یک Spotify منحصر به فرد معنی قسمت کامل صوتی و تصویری تنها در دسترس خواهد بود از طریق پلت فرم شروع بعد از این سال. تا حالا روگان را نشان می دهد هرگز در دسترس در Spotify در, اجازه دهید به تنهایی منحصر به فرد برای هر پلت فرم.

نشان می دهد در دسترس تبدیل خواهد شد در Spotify در سطح جهانی با شروع در سپتامبر 1st, و آن را تبدیل به یک منحصر به فرد مدتی پس از آن نقطه. شنوندگان نمی خواهد که به پرداخت هزینه برای دسترسی به این قسمت اما آنها را مجبور به تبدیل شدن به Spotify کاربران است. Spotify گفت: در آزادی مطبوعات که روگان حفظ کنترل خلاق بیش از خود نشان می دهد. آن را فاش نمی, چه مقدار از آن صرف کرد. این شرکت همچنین کار با یک آژانس تبلیغاتی به طور مشترک فروش تبلیغات علیه این برنامه است. روگان گفت: سال گذشته خود را نشان می دهد حدود 190 میلیون دانلود در ماه است.

روگان کانال یوتیوب باقی خواهد ماند و زندگی می کنند اما آن را نمی خواهد شامل قسمت کامل. ممکن است وجود دارد کلیپ ها و یا دیگر مطالب تکمیلی است که می تواند به نفع از یوتیوب جستجو الگوریتم و فشار مردم برای گوش دادن به قسمت کامل در Spotify در.

این است عظیم برای Spotify در, ساخته شده است که پیشنهادهای هسته ای تمرکز می کنند. آن را به دست آورد سوراخ کردن رسانه های لنگر و Parcast سال گذشته شروع و سپس امضا بیشتر Spotify در-معاملات منحصر به فرد. این کار با اوباما' تولید شرکت به طور انحصاری و متعهد به معاملات با دیگر نام های بزرگ مانند Joe Budden و امی شومر و به دست آورد رینگر.

اگر چه معاملات منحصر به فرد به نظر می رسد اصلی این شرکت شنونده کسب استراتژی Spotify نمی بلافاصله حرکت سوراخ کردن را نشان می دهد منحصر به فرد ، به جای آن تولید فرعی محتوای منحصر به فرد مانند سوراخ کردن آکادمی و فوق العاده پاسخ تمام قسمت های در حالی که نگه داشتن موجود نشان می دهد به طور گسترده ای در دسترس است. در این مورد, این شرکت را به ظاهر حرکت نسبتا سریع به روگان یک Spotify-تنها ارائه.

Spotify در پادکست جاه طلبی همیشه به طور مستقیم هدف اپل که تا به حال شده است بزرگترین نام در پادکست بازیکنان. اما با روگان معامله Spotify نیز یکی دیگر از هدف جدید: یوتیوب. هنگامی که آن شروع به آزمایش آن تصویری پادکست ویژگی در اوایل این ماه آن بود تا با حمایت از دو محبوب در تاریکی. روگان یکی از محبوب ترین ها در یوتیوب, podcasters اغلب با میلیون ها نفر از مردم به تماشای هر قسمت پس از از دست دادن صدای خود را بر روی پلت فرم است که یک ضربه عمده به یوتیوب و یک افزایش بزرگ برای Spotify در.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن