ملی پیشگیری از خودکشی نجات در دسترس خواهد بود با شماره گیری '988' در سال 2022

ملی پیشگیری از خودکشی نجات در دسترس خواهد بود برای افرادی که در بحران خودکشی در زیر جدید آسان تر به یاد داشته

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

ملی پیشگیری از خودکشی نجات در دسترس خواهد بود برای افرادی که در بحران خودکشی در زیر جدید آسان تر به یاد داشته باشید شماره تلفن در دو سال است.

در روز پنج شنبه کمیسیون ارتباطات فدرال رای دادند به اتفاق آرا به نهایی 988 به عنوان تعدادی آمریکایی ها می توانید تماس بگیرید به کارگردانی به 24/7 ملی پیشگیری از خودکشی نجات خط. همانطور که در حال حاضر افراد در بحران خودکشی می تواند در رسیدن به این خط تلفن با شماره گیری 1-800-273-8255 (بحث) اما این تعداد خواهد بود آسان تر به یاد داشته باشید پس از آن انتقال به آن سه رقمی معادل با شروع در ماه جولای 16th, 2022.

FCC رئیس Ajit Pai گفت: در بیانیه ای روز پنج شنبه گفت: "ایجاد این آسان برای به یاد داشته باشید 988 به عنوان" 911 " برای پیشگیری از خودکشی و خدمات بهداشت روانی آن را آسان تر برای آمریکایی ها در بحران به کمک دسترسی به آنها نیاز دارند."

همانطور که در حال حاضر به خودکشی ملی خط نمی کند ارائه خدمات پیام کوتاه. دموکراتیک کمیسر جسیکا Rosenworcel گرفت موضوع را با کمیسیون تصمیم به شامل توانایی به متن خط تلفن در آن rulemaking.

"سرویس های صوتی دارای مزایای آن است مادری برای بسیاری از افراد جوان" Rosenworcel گفت: در بیانیه ای در روز پنج شنبه. "بنابراین من حسرت امروز تصمیم لنگر انداخته است در فن آوری و طول می کشد یک پاس در حال توسعه قابلیت ارسال پیامک با این سه رقمی تدریس خصوصی در خانه. ما باید به اینجا بروید."

در ماه اوت گذشته FCC منتشر شده یک گزارش نشان می دهد که یک عدد سه رقمی تدریس خصوصی در خانه شماره آن را آسان تر برای کسانی که مبارزه با افکار خودکشی به دنبال کمک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن