سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 فوق العاده ممکن است سعی کنید برای ایکس باکس فون

سامسونگ توجه داشته باشید 20 فوق العاده است که انتظار می رود برای راه اندازی در اوت 5 در آینده Samsung Unpacked

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

سامسونگ توجه داشته باشید 20 فوق العاده است که انتظار می رود برای راه اندازی در اوت 5 در آینده Samsung Unpacked رویداد ممکن است بسیار بهینه سازی شده برای جریان های ایکس باکس بیش از xCloud با توجه به یک گزارش جدید از WinFuture.

در حالی که ممکن است به عنوان یک شگفتی آمده سامسونگ و مایکروسافت در واقع بدست بسیار گرم و نرم در طول سال گذشته. در ماه اوت گذشته در آخرین کهکشان توجه داشته باشید راه اندازی رویداد مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا به نظر می رسد روی صحنه به رسمیت شناختن افزایش همکاری بین دو شرکت و دو شرکت اعلام کرد که سامسونگ خواهد preinstall مایکروسافت گوشی خود را نرم افزار اداری, برنامه های مربوط, و OneDrive بر روی Galaxy Note 10.

این دو شرکت همچنین اعلام کردند که با همکاری در یک ابر مبتنی بر بازی جریان خدمات در ماه فوریه است. مایکروسافت ساخته شده بازی جریان خدمات و همچنین پر کردن یک سوراخ برای سامسونگ که تعطیل خود PC-to-phone بازی جریان خدمات در ماه مارس است. بیش از 90 بازی را ظاهرا در دسترس خواهد بود به جریان در توجه داشته باشید کهکشان 20 فوق العاده بیش از xCloud با توجه به WinFuture.

WinFuture این گزارش همچنین شامل جزئیات در مورد سامسونگ پرچمدار جدید توجه داشته باشید. این گوشی انتظار می رود به یک 6.9 اینچی با 3200 x 1440 وضوح و ظاهرا خواهد بود قادر به یک متغیر نرخ refresh تا 120 هرتز شبیه به کهکشان S20 فوق العاده. این تلفن نیز ممکن است برای اولین بار به گوریل شیشه ای, کورنینگ را 7.

توجه داشته باشید کهکشان 20 فوق العاده است که انتظار می رود به سه دوربین در یک دوربین دست انداز — که ما دیده ایم قبلی نشت تلفن — و WinFuture بیشتر تأیید میکند دیگر شایعات در مورد آن دسته از دوربین ها. WinFuture می گوید گوشی را 108 مگاپیکسل دوربین اصلی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی ultrawide دوربین و یک دوربین 12 مگاپیکسلی periscope لنز (هر چند leaker یخ جهان گزارش آن خواهد بود 13 مگاپیکسل) است که می تواند تا 50X. که زوم خواهد یک قدم از سامسونگ S20 فوق العاده را به کرات 100X زوم, اما که معلوم بود غلط انداز در دنیای واقعی استفاده کنید تا شاید کاهش زوم خواهد شد در نتیجه عکس بهتر. و سوراخ پانچ جلو دوربین 10 مگاپیکسل, گزارش WinFuture.

S Pen stylus در توجه داشته باشید کهکشان 20 فوق العاده ممکن است تنها پوشیدگی نه میلی ثانیه با توجه به WinFuture. و YouTuber جیمی است, تبلیغی, نشان می دهد که توجه داشته باشید 20 فوق العاده می تواند یک "اشاره گر" حالت است که به شما اجازه استفاده بر روی صفحه نمایش اشاره گر با اشاره به S Pen در این تلفن, به عنوان نشان داده شده در یک ویدیو ارسال شده در اوایل این ماه.

گرد کردن مشخصات WinFuture گزارش توجه داشته باشید کهکشان 20 فوق العاده خواهد کار بر 5G شبکه همراه با یا 256 یا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی است که می تواند گسترش از طریق کارت حافظه microSD و 12GB RAM Wi-Fi 6 و یک 4,500 میلی آمپر باتری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن