اجرای قانون بازداشت صدها نفر بعد از افت رمزگذاری سیستم چت

انگلستان ملی Crime Agency (NCA) ساخته شده است 746 دستگیری و برچیده ده ها تن از جرم و جنایت سازمان یافته گروه پ

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

انگلستان ملی Crime Agency (NCA) ساخته شده است 746 دستگیری و برچیده ده ها تن از جرم و جنایت سازمان یافته گروه پس از متوقف کردن میلیون ها نفر از پیام های متنی رمزگذاری BBC گزارش. پیام ارسال شد از طریق EncroChat یک اشتراک تلفن های مبتنی بر سیستم محبوب در میان جنایتکاران حرفه ای. این NCA گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز پنج شنبه که این عملیات تا به حال "بزرگترین ضربه در جرایم سازمان یافته باندهای آن را تا به حال دیده می شود."

اروپایی سازمان های اجرای قانون به نظر می رسد شده اند نظارت این مکالمات برای ماه می باشد. پلیس فرانسه برای اولین بار هک شبکه استقرار یک "ویژگی های دستگاه" برای نفوذ EncroChat ارتباطات پس از کشف که برخی از آن سرور میزبانی در کشور است. مقامات اول cracked EncroChat را رمزگذاری کد در ماه مارس و شروع به دریافت داده ها در ماه آوریل است.

با توجه به مادربرد گزارش پلیس دیده مکالمات که از شرکت کنندگان اعتقاد به امن و خصوصی در سراسر طیف گسترده ای از جرائم از جمله عملیات مبارزه با مواد مخدر و پول شویی طرح.

EncroChat فروش سفارشی گوشی های آندروید با, GPS, دوربین و میکروفون قابلیت حذف شده. آنها لود شده با رمزگذاری برنامه های پیام رسانی و همچنین به عنوان امن ثانویه سیستم عامل (در علاوه بر این به آندروید). این گوشی نیز با خود تخریبی از ویژگی های است که محو این دستگاه اگر شما وارد یک PIN.

این سرویس تا به حال مشتریان در 140 کشور جهان است. در حالی که آن را در صورتحساب یا لیست به عنوان مشروع پلت منابع ناشناس گفته مادربرد که آن را به طور گسترده ای استفاده می شود در میان گروه های جنایی از جمله قاچاق مواد مخدر سازمان کارتل ها و باندهای به عنوان به خوبی به عنوان قاتل و ترور.

EncroChat تبدیل نمی کند آگاه باشید که دستگاه های خود شده بود را نقض کرده بودند تا زمانی که ممکن است پس از برخی از کاربران متوجه شده است که پاک کردن تابع کار نمی کند. پس از تلاش و عدم بازگرداندن ویژگی ها و نظارت بر نرم افزارهای مخرب EncroChat قطع آن سیم خدمات و خاموش کردن شبکه ارائه مشاوره به مشتریان به دور از دستگاه های خود را.

پلیس هشدار داده اند که بازداشت های بیشتر در حال آمدن است.

"این فقط آغاز است" گفت: Dame Cressida, کیر, کمیسر لندن پلیس شهری در این کنفرانس است. "ما خواهد بود با اخلال در شبکه های جنایتکار سازمان یافته به عنوان یک نتیجه از این عملیات برای هفته ها و ماه ها و شاید سال به آمده است."

با توجه به مادربرد's منابع "مجرم جهان به هم ریخته است" با برخی از کاربران دور انداختن تلفن های خود را, برخی از رفتن کاملا آفلاین و دیگران در تلاش برای فرار از کشور خود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن