KRS سد لمس 100 فوت شده را علامت

میسور/Mysuru: با تشکر فراوان باران در حوضه آبریز مناطق Kodagu, آب, سطح در کریشنا رجا ساغر (KRS) سد در مندیا من

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

میسور/Mysuru: با تشکر فراوان باران در حوضه آبریز مناطق Kodagu, آب, سطح در کریشنا رجا ساغر (KRS) سد در مندیا منطقه رسیده است در 100 فوت شده را علامت. با توجه به آمار ارائه شده توسط Cauvery Neeravari Nigama محدود (CNNL) آب در سطح این صبح بود در 100.33 پا در برابر حداکثر سطح 124.80 ،

سد ثبت کرده است یک جریان 8,972 cusecs و خروج از 458 cusecs. سال گذشته در جولای 8, سد, ثبت 83.65 فوت آب است. سال گذشته یک جریان 12,039 cusecs و خروج از 361 cusecs. در حال حاضر زندگی می کنند ظرفیت سد است 23.071 tmcft (هزار میلیون فوت مکعب). باران شده است به شدت در جنوبی کارناتاکا از جمله Kodagu حسن Mysuru و مندیا می گویند CNNL مقامات.

در سال گذشته سد رسیده بود 100 فوت شده را علامت تنها در ماه اوت و در این سال CNNL مقامات انتظار دارند مخزن به طور کامل به لبه با پایان ماه ژوئیه و یا هفته اول ماه اوت است. در سال 2018 مخزن سطح رسیده بود 100-پا علامت گذاری به عنوان اوایل به عنوان دومین هفته از ماه ژوئن است.

هندی هواشناسی بخش بنگلور و کارناتاکا دولت فاجعه طبیعی نظارت مرکز (KSNDMC) پیش بینی باران های سنگین در حوضه آبریز مناطق تا هفته آینده. به عنوان یک نتیجه جریان را لمس 10,000 سطح و می تواند به بالا که گفته مقامات.

"باران شده است و پس از سد لمس 100 فوت در ماه اوت در هفته دوم سال گذشته است. به عنوان یک نتیجه سطح آب نمی بینم شیب فراتر از 92 ، ما آماده برای ورود و نگه داشته بود از سد دروازه آماده است. ما با استفاده از lockdown زمان به خوبی نفت و حفظ دروازه" مقامات اضافه شده است.

به KRS سد 173 تاج گیتس زمانی که از آن ساخته شده بود در سال 1932. اما گذشت زمان وجود دارد نشت آب در سد با وجود تعمیر و نگهداری منظم از تاج دروازه. "وجود دارد یک تیم اختصاص داده شده به حفظ و نگه داشتن دروازه آماده یا برای دریافت آب بیشتر و یا برای تخلیه آب. ما تا به حال هیچ بازدید کننده از ماه مارس پس از مستند. ما در استفاده از زمان و منابع به طور کامل پاک کردن دروازه. نشتی وصل شده اند و این سد می تواند با خیال راحت ذخیره آب آنها اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب