بسیاری از هتل ها ممکن است به زودی دیگر برای استفاده از خواص

'هتل برای فروش با مبلمان' خواهد بود یک واقعیت جدید می گویند رفتند شهرستان هتلداران میسور/Mysuru: بسیاری از هتل

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

'هتل برای فروش با مبلمان' خواهد بود یک واقعیت جدید می گویند رفتند شهرستان هتلداران

میسور/Mysuru: بسیاری از هتل ها در Mysuru می خواهید به بسته فروشگاه پس از COVID-19 شیوع بیماری ناشی از کاهش آمار کسب و کار سخت است. مدیران هتل ها که خود را خواص می خواهید به استفاده از دارایی برای برخی از کسب و کار دیگر در حال حاضر به عنوان آنها را ببینید بقا در مهمان نوازی. برخی از آنها در حال حاضر در مذاکرات با مشاوره شرکت برای بهترین استفاده از خواص خود را.

صاحبان هتل در سراسر شهر رو تلخ چشم انداز و یا وزن پایین بدهی با توجه به تعطیل خود را در هتل ها و گرفتن زمین-استفاده از ترتیبات تغییر به طوری که آنها می توانید به کسب و کارهای دیگر مانند مسکونی خدمات فضاهای اداری و یا حتی فروشگاه های خرده فروشی.

تنها 30 درصد باز

با وجود این دولت اجازه می دهد صنعت مهمان نوازی به عملکرد کسب و کار است و نه حتی گرفته و از آن شده است بیش از هفت روز و هتل ها هنوز برای ثبت نام 10 تا 15 درصد از بلند وجود داشت که قبل از مستند گفت: Mysuru هتل داران انجمن رئیس جمهور C. Narayanagowda. 'ستاره میسور' صحبت کرد و به یک زن و شوهر از مدیران هتل که مردم در حال آمدن به خوردن و با وجود ترتیبات ایمنی در هتل وجود دارد تنها یک حداقل بلند را در تمام طول روز.

Narayanagowda گفت که بیش از 500 هتل ها و لژ در Mysuru هنوز بسته است. "تنها 30 درصد از هتل ها در Mysuru باز هستند و حتی کسانی که در حال باز کردن و شکایت دارند که کسب و کار است که فقط یک قطره. وجود دارد بیش از 1500 هتل ها و رستوران ها در Mysuru و وجود دارد بیش از 400 تسلیم تقدیر رستوران. همه کسانی که باز در ژوئن 8 امیدوار بودند حداقل یک مناسب و معقول ناهار خوردن در جمعیت و بهبود خدمات بسته. اما امید ما نقش برآب به عنوان وجود دارد بسیاری از مصرف کنندگان," او گفت:.

چندین محدودیت

بسیاری از کوچک و متوسط هتل ها و رستوران ها یا آغاز تعطیل و یا در آستانه انجام این کار به عنوان مستند و محدودیت های متعددی در صنعت مهمان نوازی را تخلیه ذخایر نقدی خود را. بسیاری از هتل ها هستند که پس از جان گذشته برای مشتریان و کسب و کار است که آنها در حال ارسال منوی خود کارت در رسانه های اجتماعی.

رامش Bopaiah از Bopy رستوران در نزدیکی Hinkal گفت: 'SOM که او نتواند به درک منطق از دولت که قرار است در بسیاری از محدودیت در هتل ها در حالی که اجازه می دهد مواد غذایی خیابانی. "بسیاری از جاده eateries تابع در اکثر unhygienic شیوه ای. وجود دارد مطلقا هیچ محدودیتی مانند حفظ پاکیزگی و اجتماعی فاصله. از سوی دیگر 45 شرایط شده اند تحمیل شده بر صنعت هتل. چگونه ما قرار است به این عمل" او پرسید.

شراب مغازه ها باز است اما میله بسته

بسیاری از مدیران هتل ها را گزارش کرده اند, ضرر و زیان به عنوان آنها مجاز به باز کردن نوار شمارنده. "مستقل شراب مغازه ها باز هستند اما نوار شمارنده در داخل هتل ها مجاز به باز کردن و ما مجبور به بستن در 9 pm. دولت دهکدهای از دست داد حس عقلانیت" بار و رستوران داران گفت.

"هزینه ها ستون و وجود مشتریان به تعادل وضعیت. اکثر شرکت های منتقل شده به ویدئو کنفرانس برای اطمینان اجتماعی فاصله. به عنوان یک نتیجه, مردم در حال رفت و آمد به صورت فرد به فرد جلسات. همچنین مردم از ترس به بیرون می آید و خوردن. غلط و بی اساس گزارش های اجتماعی و رسانه های الکترونیکی بیش از حد اضافه شده به ظروف سرباز یا مسافر" گفت: Somaiah سبز غذا, دادگاه, Vijayanagar.

ضربه شدید به کسب و کار

"حدود 50 درصد از رستوران ها و هتل ها تعطیل خواهد شد در کوتاه مدت در شرایط فعلی و نزدیک به 60 درصد از نیروی کار در حال کارگران مهاجر که از فرار خود را بومی متحده اضافه کردن بیشتر استرس است. بیش از 20 ، 000 هتل کارگران در Mysuru باید شغل خود را از دست. قبل از مستند هتل ها و رستوران ها استفاده می شود تا کسب و کار به ارزش بیش از Rs. 20 lakh یک ماه و در حال حاضر از آن خواهد شد کمتر از Rs. 2 لاخ یک ماه" Narayanagowda اضافه شده و گفت: در روزهای آینده هتل برای فروش با مبلمان خواهد شد یک واقعیت جدید است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن