پرداخت مالیات خانه: در عین حال برای دریافت تماس از MCC منطقهای دفتر

آقا من تا به حال نوشته شده است در این ستون در 9 مه سال 2020 در مورد MCC اموال جمع آوری مالیات. در حالی که MCC

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

آقا

من تا به حال نوشته شده است در این ستون در 9 مه سال 2020 در مورد MCC اموال جمع آوری مالیات. در حالی که MCC تا به معرفی یک طرح برای تولید SAS اشکال آن فاقد پیاده سازی. هر مالیات پرداخت کننده خواسته است به ارائه یک کپی از سال گذشته SAS فرم و شماره تلفن همراه خود را برای تولید SAS فرم برای این سال است.

من توصیه شد که MCC منطقهای کارکنان دفتر من تماس بگیرید زمانی که آن را آماده است. حتی پس از دو هفته من هنوز برای دریافت هر گونه تماس بگیرید. MCC باید پرسید که توسعه دهندگان نرم افزار برای ارسال اس ام اس به مالیات پرداخت کننده به عنوان به زودی به عنوان SAS ایجاد شد. آن را نیز باید ایجاد یک بانک challan برای پرداخت مالیات.

امروز من تا به حال به بازدید از دفتر منطقهای برای سومین بار اول به جستجو SAS فرم از یک دسته به من داده MCC کارکنان در منطقه 2. کارکنان در منطقه 3 شد deputed در برخی دیگر از وظیفه. از این رو من نمی تواند تعیین محل من فرم. در هر دو این دفاتر وجود دارد هرج و مرج مطلق و ازدحام اجتماعی بدون فاصله.

صف های طولانی دیده می شد در مقابل از lone کانتر بانک و افرادی که سن خانم ها ایستاده در زیر آفتاب سوزان بودند لعن مردم مسئول این امور.

ترس از صف طولانی من توصیه شده بود که در 3 بعد از ظهر گفته می شود وجود دارد تعداد کمی از مردم. پرش بعد از ظهر خواب نیمروز من trudged به Jayanagar MCC در 3 بعد از ظهر که در آن وجود دارد و در حال حاضر 25 نفر در صف. این IDBI بانک شمارنده می تواند باز نمی شود به عنوان آن می تواند اتصال به بانک روی سرور. در نهایت بعد از ایستادن به مدت یک ساعت از ما خواسته شد به مخروط روز چهارشنبه به پرداخت مالیات.

بنابراین برای سهولت پرداخت مالیات. هنگامی که MCC و همکاران بانکی خود متوجه مسئولیت های خود نسبت به مالیات شهروندان ؟

– H. G. Subramanya , Mysuru, 26.5.2020

شما همچنین می توانید پست الکترونیکی خود را برای ما نظرات و داستان به [email protected]



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن