شما هم اکنون می توانید تماشای Quibi نشان می دهد در تلویزیون با استفاده از AirPlay

فرم کوتاه تلفن همراه سرویس ویدئو Quibi در حال حاضر پشتیبانی از اپل پخش پروتکل که به معنی شما قادر خواهید بود ب

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

فرم کوتاه تلفن همراه سرویس ویدئو Quibi در حال حاضر پشتیبانی از اپل پخش پروتکل که به معنی شما قادر خواهید بود به جریان محتوا از Quibi بر روی تلفن خود را به پخش فعال تلویزیون و دستگاه های.

Quibi نیز "کار سخت" به پشتیبانی از Chromecast در دسترس در ماه ژوئن با توجه به تام کنراد رئیس محصول افسر در Quibi. که باید اجازه دهید کاربران آندروید بازیگران محتوا از Quibi برنامه به تلویزیون خود را به عنوان به خوبی پس از آن نورد.

آن را برای اولین بار آمد به نور است که Quibi خواهد بود ارائه برخی از مرتب کردن بر اساس راه را برای جریان را نشان می دهد به تلویزیون از برنامه های iOS در مارس 11, مقاله در نیویورک تایمزهر چند که در آن زمان معلوم بود اگر Quibi خواهد بود با استفاده از پخش.

Quibi برنامه هنوز تعدادی از محدودیت های است که Quibi مطالب دشوار است برای به اشتراک گذاشتن. کاربران می توانند تصاویر را به عنوان مثال به این معنی است که آن را دشوار است برای کاربران برای ارسال تصاویر از نشان می دهد در رسانه های اجتماعی. در مصاحبه با نیویورک تایمز, Katzenberg می گویند که کاربران به زودی قادر خواهد بود برای به اشتراک گذاشتن Quibi محتوا در رسانه های اجتماعی هر چند که مشخص نیست دقیقا چه یا اگر محدودیت در تصاویر برداشته خواهد شد.

Quibi که راه اندازی شده در مارس 6, 1.3 میلیون کاربر فعال این شرکت مطلع نیویورک تایمز. که به طور قابل توجهی پایین تر از بسیاری از رقابت در جریان خدمات. دیزنی به علاوه در مقابل نزدیک به 55 میلیون مشترک. برای اینکه عادلانه دیزنی به علاوه در دسترس است از نوامبر سال 2019 — اما آن را نیز ضرب و شتم Quibi در استفاده از دروازه برداشت تا بیش از 10 میلیون مشترک در روز اول خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن