چرا توییتر و برچسب تهمت توييتها به عنوان "برنامه به طور بالقوه گمراه کننده" یک گام بزرگ به جلو

از زمان به زمان واقعا بد پست در شبکه های اجتماعی می شود مقدار زیادی از توجه. می گویند یک رئیس دولت به دروغ مته

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

از زمان به زمان واقعا بد پست در شبکه های اجتماعی می شود مقدار زیادی از توجه. می گویند یک رئیس دولت به دروغ متهم یک روزنامه نگار از قتل و یا نشان می دهد که پست الکترونیکی-در رای گیری غیر قانونی است — کسانی که خواهد بود بسیار بد نوشته های من و بسیاری از افراد مشغول به کار در داخل و خارج از شبکه های اجتماعی می تواند احتمالا در آن به توافق برسند. در تجربه من, هر چند افراد متوسط و tech مردم تمایل به فکر می کنم بسیار متفاوت در مورد آنچه به انجام در مورد یک پست مانند آن. امروز من می خواهم به بحث در مورد چرا.

هنگامی که یک فرد به طور متوسط می بیند یک پست در شبکه اجتماعی آنها ممکن است برای آن را به فورا حذف خواهند شد. آنها را توجیه این حذف در زمینه های اخلاقی — حفظ پست آنها می گویند این است که به سادگی خارج از نزاکت. به ترک آن را منعکس ضعیف در شخصیت اخلاقی از هر کسی که با این نسخهها کار در شرکت به خصوص آن مدیران ارشد. برخی می گویند مدیران باید استعفا خوار و یا احتمالا دستگیر می شود. کنگره ممکن است شروع به نوشتن نامه و قوانین جدید خواهد بود پیشنهاد شده به طوری که چنین بد پست هرگز دوباره به نظر می رسد بر روی اینترنت.

هنگامی که یک شرکت با تکنولوژی کارمند می بیند واقعا بد پست آنها فقط به عنوان به احتمال زیاد به جرم به عنوان نفر بعدی. و اگر آنها را به کار در این شرکت سیاست تیم و یا به عنوان یک مدیر آنها را به این شرکت از نظر خدمات. دارای یک قانون شکسته شده است? کدام یک ؟ آن است که روشن نقض و یا می توانید در این پست مشاهده راه های متعدد?

اگر یک پست عمیقا توهین آمیز و نه تحت پوشش توسط یک موجود قانون شرکت ممکن است نوشتن یک جدید. آن را به عنوان کارکنان سعی خواهد کرد برای نوشتن این قانون به دقت تا که به حکومت در حداکثر مقدار از سخنرانی در حالی که حکم تنها بدترین. آنها سعی خواهد کرد به بیان این قانون به وضوح به طوری که آن را می توان در هر زبان توسط ارتش از پایین پرداخت می شود مدیران. (و کسانی که ممکن است در حال توسعه سندرم استرس پس از سانحه و شرایط مربوط است.)

قرار داده راه دیگر زمانی که یک فرد به طور متوسط می بیند واقعا بد پست غرایز خود را به واکنش نشان می دهند با خشم. و هنگامی که یک فن آوری فرد می بیند واقعا بد پست غرایز خود را به واکنش نشان می دهند عملا.

همه این زمینه احساس می کند لازم است به درک دو توییتر و بحث های بازی امروز: یک بیش از آنچه که توییتر باید به آیا در مورد این واقعیت است که رئيس جمهور تهمت نگه می دارد و به tweeting بدون شواهدی وجود دارد که یکی از معدود بالا مشخصات خواهان است که به طور منظم صحبت می کند در مورد او زمانی کنگره و زمان MSNBC میزبان جو Scarborough ممکن است دخیل در 2001 مرگ یک کارمند سابق. و بیش از آنچه که در مورد رئیس جمهور جنگ در رای گیری توسط absentee ballot.

به عنوان سابق: در واقع با توجه به معاینات پزشکی سابق Scarborough دستیار لری Klausutis درگذشت یک لخته خون است.) در حال حاضر او بیوه است دادخواست توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی برای حذف تهمت توييتها نشان می دهد ممکن است وجود بازی ناپاک است. جان Wagener نوشت: حوادث روز در واشنگتن پست:

با هیچ مدرکی تهمت است ادامه داد: به فشار یک تئوری توطئه است که اسکاربورو در حالی که یک عضو کنگره امر با او ازدواج کارمند و که او ممکن است او را کشته — یک نظریه است که افشا شده توسط سازمان های خبری از جمله واشنگتن پست و که تیموتی Klausutis به نام "باطل دروغ" در نامه خود به دورسی.

روز سه شنبه صبح رفت و مغلوب ساختن پیشی جستن در توییتر دوباره به حمایت از "باز کردن یک مورد سرد در برابر جو روانی اسکاربورو" که او گفته بود "نه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اصلی فکر می کردم."

"بسیاری پاسخ داده نشده & آشکار سوالات, اما من نمی خواهد آنها را در حال حاضر!" مغلوب ساختن پیشی جستن اضافه شده است. "اجرای قانون در نهایت خواهد شد ؟

اگر شما بر این باورند شبکه های اجتماعی موظف به حذف پست هایی که خارج از نزاکت روشن است که چرا شما می خواهید این توییت به پایین آمده است. رئیس جمهور تحمیل عاطفی آسیب در یک گناه سوگوار مرد سیاسی به دست آورید. (مغلوب ساختن پیشی جستن در طول تاریخ سود برده از دروغ نشان می دهد او خواه مخالفان قاتلان به عنوان جاناتان Chait یادداشت ها در اینجا.)

اما اگر شغل شما این است برای نوشتن یا اجرای سیاست در یک شرکت با تکنولوژی خود گام های بعدی به مراتب کمتر روشن است. در نظر گرفتن حقایق است. آیا تهمت می گویند قطعی که Scarborough مرتکب قتل است ؟ او نمی — "شاید و یا شاید نمی," او در توئیتر خود نوشت این صبح است. آیا تهمت و تحریک خشونت در برابر Scarborough به طور مستقیم یا غیر مستقیم? (توییتر وعده داده است برای پنهان کردن چنین توییتهایی پشت یک برچسب هشدار دهنده, اما آن را هرگز انجام شده است.) من فکر نمی کنم و در حالی که تشویق اجرای قانون به بررسی این مورد مسلما نشان دهنده سوء استفاده از قدرت ریاست جمهوری کشور ما بنیان گذاران سرمایه گذاری مسئولیت بخشی در یک متمرد اجرایی با شرکت های خصوصی اما با دو نفر دیگر شاخه های دولت است.

اجازه دهید آن را پیچیده تر: Scarborough یک شکل عمومی — سابق کنگره و نه کمتر. به طور سنتی به شبکه های اجتماعی باید تحمل بیشتری شرمی وقتی که می آید به طور متوسط افرادی که مایل به فریاد زدن در ثروتمند و قدرتمند و وقتی که می آید به ثروتمند و قدرتمند فریاد در یکی دیگر. و هنگامی که دو نفر از کسانی که چهره های درگیر در گفتمان سیاسی — نوع گفتمان که متمم اول قانون اساسی که به اطلاع بسیاری از اصول تکنولوژی شرکت, سخنرانی, سیاست, به دنبال حفاظت از بالاتر از همه چیز — a tech سیاست فرد احتمالا می خواهید را که گفتار وسیع ترین ممکن است طول و عرض.

من روز را صرف صحبت کردن با سابق توییتر کارکنان شاغل در گفتار و مسائل مربوط به سیاست. برای اکثر آنها فکر مغلوب ساختن پیشی جستن Scarborough توییتهایی باید بمانید. برای یک توییت را نقض نمی کند سیاست های موجود. و آنها باور دارند که شما نمی توانید طراحی یک سیاست است که ممنوعیت این توییت که نمی همچنین انبوه لرز سخنرانی در سراسر پلت فرم. به عنوان یکی از کارکنان سابق قرار داده و آن را به من "اگر حدس و گمان در مورد جرم اثبات نشده است مجاز نیست من باید خبر بد برای هر کسی که می خواهد به صدای جیر جیر در مورد یک جنایت واقعی پادکست."

در حال حاضر آن را ممکن است برای من به تصور کنید زمانی که توییتر را به اقدام در برابر این توییتهایی. یک زمان وجود دارد زمانی که الکس جونز' عکسها و ویدئوها در مورد تیراندازی مدرسه سندی هوک نیز کاهش یافت و به عرصه "گمانه زنی در مورد جنایت واقعی" حتی اگر او تئوری های توطئه بودند مسلما ترویج در ایمان بد است. اما پس از آن جونز' طرفداران شروع به تعقیب و اذیت و آزار خانواده های قربانیان قتل در برخی موارد تهدید به کشتن آنها. در نهایت جونز حذف شد از بسیاری از سیستم عامل های اجتماعی.

اگر مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به ترویج دروغ در مورد Scarborough, ما می توانیم فرض کنیم برخی از پیروان خود می خواهد امور را به دست خود. آن بوده است به سختی یک سال پس یکی از کسانی که پیروان محکوم به 20 سال زندان برای پستی 16 بمب های لوله ای به مردم او را به درک به تهمت دشمنان. اگر چیزی مشابه اتفاق می افتد به عنوان یک نتیجه از Scarborough, توییت, توییتر, را, انتقاد عدم عمل می کنند. این یک موقعیت وحشتناک برای شرکت در.

اما اغلب آن را فقط به یک چیز وحشتناک برای رئیس جمهور به انجام. و در یک دموکراسی ما باید راه حل برای رفتار بد است که فراتر از درخواست یک شرکت با تکنولوژی به د پلت فرم یک سیاستمدار. شما می توانید صحبت می کنند ذهن خود را, شما می توانید مارس در خیابانها و شما می توانید رای بدهید. به همین دلیل برای بسیاری از مشکلات سیاسی سخنرانی مورد نظر من راه حل این است که بیشتر سخنرانی در قالب رای بیشتر.

که ما به ارمغان می آورد به روز تعجب آور نتيجه گيری: توییتر تصمیم برای برچسب, برای اولین بار برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها به عنوان به طور بالقوه گمراه کننده است. Makena کلی داستان در آستانه:

در روز سه شنبه, توییتر و برچسب دو توییت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات نادرست در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری به عنوان "برنامه به طور بالقوه گمراه کننده است." این اولین بار از پلت فرم تا واقعیت-بررسی رئيس جمهور.

برچسب تحمیل شد در دو توییتهایی تهمت ارسال شده صبح روز سه شنبه به دروغ ادعا می کنند که "پست الکترونیکی-در برگه های رای خواهد بود چیزی کمتر از قابل ملاحظه ای جعلی" و در نتیجه "یک انتخابات تقلب." توییت با تمرکز در درجه اول در کالیفرنیا تلاش برای گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری با توجه به این رمان coronavirus بیماری همه گیر. روز یکشنبه کمیته ملی حزب جمهوری خواه کالیفرنیا شکایت کرد رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom بیش از دولت حرکت می کند به گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری.

با توجه به توییتر سخنگوی توییت "به طور بالقوه حاوی اطلاعات گمراه کننده در مورد رای گیری فرآیندهای شده اند و برچسب به ارائه اضافی بافت اطراف پست الکترونیکی-در برگه های رای." هنگامی که یک کاربر می بیند توییتهایی از مغلوب ساختن پیشی جستن یک لینک از توییتر است که به آنها متصل شده است که می گوید: "دریافت حقایق در مورد پست الکترونیکی-در برگه های رای." لینک منجر به مجموعه ای از توییت ها و اخبار رد کردن رئیس جمهور اظهارات.

این داستان تعجب آور است به چند دلیل. آن را شامل توییتر یک شرکت به شدت در معرض ابتلا به انفعال ساخت یک حرکت قاطع در برابر قدرتمند ترین کاربر منحصر به فرد. آن را تضمین می کند کشش طولانی از حزبی گل-کشمکش بیش از آن در آینده توییتهایی که از سیاستمداران دیگر سزاوار درمان مشابه — و بیش از اینکه یک طرف و یا دیگر است که مجازات نامتناسب. و آن را قرار می دهد توییتر برجسته در موقعیت آن را به مدت طولانی به دنبال جلوگیری از — "داور حقیقت" صدا می کند در زمانی که رئیس جمهور دروغ می گویند که هیچ, در واقع, آن را قانونی به رای absentee ballot.

و در عین حال در همان زمان توییتر تصمیم گرفت ریشه در اصل. در ژانویه توییتر شروع به کاربران اجازه می دهد به پرچم توییتهایی که حاوی اطلاعات گمراه کننده در مورد نحوه رای دادن. امروز از آن اعمال می شود که سیاست منصفانه و با دقت نسبی. برخی به انتقاد از این طرح و بیان واقعی برچسب "دریافت حقایق در مورد پست الکترونیکی-در برگه های رای" دقیقا نمی جیغ "رئیس جمهور این است که دروغ گفتن در مورد این." اما هنوز هم احساس می کند مانند یک قدم جلو و نه یک کوچک.

شبکه های اجتماعی که رسیدن به مقیاس جهانی همیشه از رنج می برند واقعا بد نوشته های برخی از آنها نوشته شده توسط برجسته ترین کاربران. و این دقیقا به این خاطر که کسانی که سیستم عامل تبدیل شده اند بسیار مهم است به بیان سیاسی است که من می خواهم به جای تصمیم گیری در مورد آنچه که باقی می ماند بالا و چه پایین می آید نمی توان دیکته شده توسط هوی و هوس غیرمنتخب, غیر قابل توصیف بنیانگذاران.

توییتر تصمیم به ترک کردن برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن افتضاح توییتهایی و برچسب به دیگران به عنوان گمراه کننده نمی خواهد به طور کامل برآورده سازد هر کسی. اما به نظر من این یک مورد که در این شرکت ساخته شده است برخی از سخت گیری در یک نسبتا عاقلانه راه است. و هر کسی که تلاش می کند برای نوشتن بهتر و بیشتر سازگار سیاست — که می رود فراتر از "این است که خارج از نزاکت آن را" -- می یابند که آن را بسیار سخت تر از آن به نظر می رسد.

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

⬆️روند تا: Facebook , اعلام ویژگی های جدید برای مسنجر است که هشدار به کاربران در مورد پیام که به نظر می رسد آمده از مالی scammers یا فرزند معتادان است. این شرکت گفت: از تشخیص رخ خواهد داد و تنها بر اساس ابرداده—نه تحلیل محتوای پیام ها—به طوری که آن را تضعیف می کند پایان به پایان رمزگذاری. (اندی گرینبرگ / سیمی)

⬇️روند را: یوتیوب حذف نظرات با دو عبارت که توهین حزب کمونیست چین. این شرکت گفت: این یک خطا بود. (جیمز وینسنت / آستانه)

⬇️روند را: آمازون عرضه اخبار تلویزیون محلی و ایستگاه های تبلیغات حلقه در نظر گرفته شده برای تغییر موضوع از مرگ و میر و بیماری در آن مراکز توزیع. حداقل 11 ایستگاه پخش شد و این ویدئو شما اجازه می دهد سازمان دیده بان اخبار مختلف مجریان ربات طوطی روابط عمومی صحبت کردن امتیاز. (نیک Statt / آستانه)

ویروس ردیاب

مجموع موارد در آمریکا: بیش از 1,685,800

مجموع مرگ و میر در ایالات متحده: حداقل 98,800

موارد گزارش شده در کالیفرنیا: 99,547

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در کالیفرنیا: 1,696,396

موارد گزارش شده در نیویورک: 368,669

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیویورک: 1,774,128

موارد گزارش شده در نیوجرسی: 155,764

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیوجرسی: 635,892

موارد گزارش شده در ایلینوی: 113,402

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در ایلینوی: 786,794

داده ها از نیویورک تایمز. داده ها از آزمون از COVID پیگیری پروژه.

حاکم

Facebook سالها وقت صرف مطالعه چگونه پلت فرم قطبی مردم با توجه به منابع و اسناد داخلی. یک اسلاید از یک سال 2018 ارائه به عنوان خوانده شده "الگوریتم های ما بهره برداری از مغز انسان را در جاذبه به تفرقه." در اینجا جف هورویتز و Deepa Seetharaman از وال استریت ژورنال:

Facebook تا به حال لگد کردن یک داخلی در تلاش برای درک اینکه چگونه آن پلت فرم به شکل رفتار کاربر و چگونه این شرکت ممکن است آدرس مضرات بالقوه. مدیر اجرایی مارک زوکربرگ تا به حال در عمومی و خصوصی ابراز نگرانی در مورد "احساسی و قطبش."

اما در پایان Facebook منافع زودگذر بود. آقای زوکربرگ و دیگر مدیران ارشد تا حد زیادی کنار گذاشته تحقیقات اولیه با توجه به آنچه قبلا گزارش نشده اسناد داخلی و افراد آشنا با تلاش و تضعیف و یا مسدود شده و تلاش برای اعمال نتیجه گیری خود را به Facebook محصولات.

Facebook مسئول سیاست Joel کاپلان که نقشی محوری در بررسی تغییرات پیشنهادی استدلال در آن زمان است که تلاش برای مکالمات بر روی پلت فرم بیشتر مدنی بودند "پدرسالار" گفت: افراد آشنا با نظرات خود.

رئیس جمهور تهمت است و با توجه به ایجاد یک پانل به بررسی شکایت از anticonservative تعصب در رسانه های اجتماعی. Facebook, توییترو گوگل همه را به عقب رانده و در برابر پیشنهاد پانل انکار هر anticonservative تعصب. من تصور امروز اقدام از توییتر خواهد آمد تا اگر این چیزی که معلوم می شود واقعی است. (John D. مک کینون و الکس Leary / وال استریت ژورنال)

پزشکان با تایید حساب در Facebook در حال گسترش coronavirus اطلاعات غلط. این شرکت شده است در تلاش برای سرکوب اطلاعات غلط در مورد ویروس اما حساب هنوز هم قادر به رسیدن به صدها نفر از هزاران نفر از مردم به طور منظم. (راب قیمت / کسب و کار خودی)

در اینجا یک راهنمای به بدنام ترین پزشکان چرخش و نظریه پردازان توطئه كردن اطلاعات غلط در مورد این بیماری همه گیر کوروناویروس. (جین Lytvynenko رایان Broderick و کریگ سیلورمن / BuzzFeed)

اثرگذارندهها می گویند Instagram مغرضانه در برابر plus-اندازه بدن — و آنها ممکن است حق. محتوای اعتدال در رسانه های اجتماعی است که معمولا ترکیبی از هوش مصنوعی و انسان مدیران و هر دو روش بالقوه و تعصب در برابر اجسام بزرگتر. (لورن Strapagiel / BuzzFeed)

جو بایدن دیجیتال تیم در تلاش است خود را به بالا بردن مشخصات آنلاین قبل از سال 2020 انتخابات در حالی که درک محدودیت های خود در رسانه های اجتماعی. که یکی دیگر از راه گفت او هنوز در Infinite. (سام استین / Daily Beast)

دموکرات ها در حال معرفی یک لایحه جدید که تشدید محدودیت های آنلاین سیاسی, ad-هدف قرار دادن بر روی سیستم عامل مانند Facebook. حفاظت از دموکراسی از دروغ عمل خواهد محدودیت های سیاسی تبلیغ برای هدف قرار دادن کاربران بر اساس سن و جنسیت و محل سکونت — یک حرکت در نظر گرفته شده برای سرکوب microtargeting. (Cristiano لیما / سیاسی)

دو قوانین جدید در پورتوریکو آن را یک جرم را گزارش اطلاعات در مورد شرایط اضطراری است که از نظر دولت "خبر جعلی." ACLU واصل طرح دعوی در دادگاه به نمایندگی از دو پورتوریکویی روزنامه نگاران که از ترس قوانین استفاده خواهد شد برای تنبیه آنها را برای گزارش خود در coronavirus بحران است. (سارا فیشر / Axios)

یکی از اولین تماس-برنامه ردیابی در آمریکا شمالی و داکوتای جنوبی Care19, نقض خود را در حفظ حریم خصوصی سیاست های اطلاعات مکانی با یک شرکت خارجی. نظارت نشان می دهد که مقامات دولتی و اپلهم که مسئول بررسی صلاحیت برنامه قبل از آن موجود شد آوریل 7, بودند, خواب رفتن در چرخ. (جفری A. Fowler / واشنگتن پست)

چین ویروس-برنامه های ردیابی شده اند جمع آوری اطلاعات از جمله اطلاعات محل بر مردم در صدها نفر از شهرستانها در سراسر کشور. اما مقامات مجموعه چند محدودیت چگونه است که داده ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد. و در حال حاضر مقامات در برخی از اماکن در حال بارگذاری برنامه های خود را با ویژگی های جدید امید این نرم افزار را به عنوان بیش از فقط یک اقدام اضطراری است. (ریموند زونگ / نیویورک تایمز)

جدی آسیب پذیری های امنیتی کشف شد در دوحه قطر الزامی تماس با ردیابی نرم افزار. نقص امنیتی که در حال حاضر ثابت شده است که اجازه داده اند بد بازیگران به دسترسی بسیار حساس و اطلاعات شخصی از جمله نام و شناسه ملی بهداشت وضعیت و موقعیت داده ها از بیش از یک میلیون کاربر. (عفو بین الملل)

داخل NSA راز ابزار برای نقشه برداری شبکه های اجتماعی خود را. ادوارد اسنودن نشان داد آژانس تلفن-ضبط برنامه ردیابی. اما پایگاه داده بسیار قدرتمند تر از هر کسی می دانست. (بارتون Gellman / سیمی)

دره سیلیکون اصلی اطلاعات-حفاظت ناظر در اروپا تحت حمله برای گرفتن بیش از حد طولانی برای قرار دادن پروب به Facebook, Instagram و واتساپ. این گروه در عین حال به صدور هر گونه جریمه قابل توجهی از دو سال پس از اتحادیه اروپا و قدرت آن به وضع مجازات سنگین برای نقض حریم خصوصی. (استفانی Bodoni / بلومبرگ)

یک دادگاه در هلند مجبور است از یک مادر بزرگ به حذف عکس ها از نوههایشان او که او posted on Facebook و پینترست خود را بدون اجازه پدر و مادر. قاضی حکم این ماده در محدوده اتحادیه اروپا را به طور کلی حفاظت از داده ها و مقررات. (بی بی سی)

صنعت

⭐برای خرید Instacart خطرناک است در طول بیماری همه گیر. در حال حاضر کارگران که بدست بیمار می گویند که آنها نتوانسته اند به قرنطینه پرداخت آنها وعده داده شده بود. راسل Brandom در آستانه این داستان:

این یک داستان مشترک. در انجمن و در Facebook گروه Instacart بیمار پرداخت شده است تبدیل به یک نوع ترش شوخی است. وجود دارد مقدار زیادی از پست های درخواست نحوه اعمال می شود اما هیچ کس به نظر می رسد فکر می کنم آنها در واقع پول دریافت کنید. شرف صحبت به هشت های مختلف کارگران بودند که در زیر قرار داده شده قرنطینه — هر یک سقوط طعمه به های مختلف فنی. یک کارگر مستقر در بوفالو بود قرنطینه توسط پزشکان در مارس اما آیا واجد شرایط برای یک آزمون رسمی ترک او را با هیچ تایید برای ارسال به تکرار. در غرب ایلینوی یک مرد دریافت قرنطینه منظور از دولت در بخش بهداشت و درمان, اما بدون, آزمون, او نمی تواند از طریق شکستن. دیگران به سادگی سقوط کرد از طریق ترک بیش از حد دلسرد برای مبارزه با این ادعا برای این هفته آن را به احتمال زیاد به از طریق شکستن.

آمازون از دست داده و برخی از خریداران آنلاین به رقبا در طول همه گیر آن را به عنوان تلاش برای نگه دارید تا با تقاضا است. در حال حاضر این غول خرده فروشی است که تبدیل به سریع تر حمل و نقل بار و فروش به فریب مردم را به پلت فرم. (کارن Weise / نیویورک تایمز)

گوگل گفت: اکثر کارکنان آن خواهد شد کار از خانه از طریق 2020. آن را به هر کس از $1,000 برای پوشش هر کار جدید-از-خانه هزینه. (خایم Gartenberg / آستانه)

خوش آمدید به سن Infinite فرقه است. این نیست ایدئولوژیک فرقه اکثر مردم با آن آشنا هستند. در عوض آنها باز fandoms با محوریت یک تک خالق. در حال حاضر آنها در حال weaponized به انجام اجتماعی-رسانه, شوخی, اما آن را احساس می کند مانند چیزی بسیار تیره تر است در اطراف گوشه. (تیلور لورنز / نیویورک تایمز)

زوم به طور موقت برداشته Giphy از آن قابلیت چت و چند روز پس از Facebook به دست آورد GIF پلت فرم برای $300 میلیون. "یک بار اضافی ویژگی های و اقدامات امنیتی مستقر شده اند ما را دوباره فعال کردن قابلیت" این شرکت اعلام کرد.

Facebook تغییر نام داد Calibra دیجیتال کیف پول آن را به امید یک روز استفاده می شود برای دسترسی به ترازو دیجیتال ارزهای به "نوی." این شرکت اعلام کرد که نام جدید الهام گرفته شده بود کلمات لاتین "فصل نو" و "طریق" که به معنای "جدید" و "راه" — و نه به عنوان من تا به حال فرض انگلیسی کلمات "غیر" و "قابل دوام." (جان پورتر / آستانه)

Facebook را R&D داخلی گروه راه اندازی یک برنامه جدید به نام سوس گوجه فرنگی است که باعث می شود آن را آسان تر برای دوستان و خانواده در ایالات متحده برای هماهنگی تماس تلفنی با تا 8 نفر است. من نه این یکی. همه در همه ، (سارا پرز / TechCrunch)

Coronavirus ممکن است ذخیره Facebook از سرنوشت آن به عنوان یک چت روم برای, افراد, این قطعه استدلال می کند. وجود نشانه های اولیه است که افراد جوان در حال بازگشت به خدمات. (Jael Goldfine / کاغذ)

Facebook را منلو پارک مرکزی باید به شکل شهر. بنابراین بیش از حد می خواهد خروج از کارکنان که در حال حاضر این شرکت در حال تغییر به کار از راه دور. (سارا امرسون / OneZero)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

گوش دادن به بوم / مجسمه نیم تنه: ظهور و سقوط HQ چیزهای بی اهمیت. این یک بازی سرگرم کننده جدید پادکست از رینگر در مورد شرکت چشمگیر تاریخچه; من به نظر می رسد در قسمت دو.

سازمان دیده بان تمام Fraggle Rock بر روی تلویزیون اپل+. یکی از مورد علاقه من در دوران کودکی نشان می دهد که در نهایت یک جریان اصلی.

اتمام راه اندازی صف برای HBO Max که برای اولین بار روز شنبه. اگر شما در حال حاضر به اشتراک HBO در حال حاضر به عنوان من شما برو خیلی بیشتر از فیلم و تلویزیون را نشان می دهد برای قیمت.

اشتراک الکس Kantrowitz جدید عضویت در خبرنامه در مورد بزرگ با تکنولوژی. یکی از مورد علاقه من, خبرنگاران, Alex امروز اعلام کرد او را ترک BuzzFeed برای رفتن مستقل است. شما می توانید ثبت نام برای دریافت پروژه جدید خود را از طریق ایمیل اینجا.

و در نهایت...

صحبت ما

برای ما ارسال نکته نظرات, سوالات, و, یوتیوب, نظرات انتقادی حزب کمونیست چین: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن